דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הסעות לנתבג - אלטרנטיבת התחבורה לקראת החג 

מאת    [ 15/10/2011 ]

מילים במאמר: 417   [ נצפה 2312 פעמים ]

כמדי שנה, גם הפעם צפוי להישבר שיא כל הזמנים במספר הישראלים שיעברו בנתב"ג בתקופת החגים. כי כשחבילות הטיסה הולכות ונעשות אטרקטיביות משנה לשנה, כך יותר ויותר ישראלים מעדיפים לנצל את חופשת החג שלהם בטיסות לחו"ל. וככל שנתב"ג נהיה עמוס במטיילים, כך יותר ויותר אנשים מכירים בעובדה כי הסעות לנתב"ג הן אלטרנטיבת התחבורה האידיאלית להגעה מהירה, נוחה ובטוחה לשדה התעופה.

הדרך האידיאלית לתפוס מטוס...

כל מי שביקר בנתב"ג באחד מימי החג העמוסים, מכיר את התורים הארוכים וההמולה. בימים כאלו, יותר מתמיד, חשוב להגיע מוקדם לשדה כדי לא לפספס את הטיסה, וגם להספיק לטייל בדיוטי פרי. אלא שעל התחבורה הציבורית אי אפשר ממש לסמוך, ועם פקקי התנועה בחניוני השדה והכבישים המבלבלים קל מאוד לאחר.

עם הסעות לנתב"ג תוכלו להיות בטוחים שתגיעו לשדה התעופה בזמן ושלא תפספסו את טיסתכם. גם אם טיסתכם יוצאת לפנות בוקר, רכב ההסעות יאסוף אתכם מפתח ביתכם בשעה האידיאלית ויביא אתכם עד לפתח אולם הנוסעים. נהגי ההסעות לנתב"ג מכירים את כבישי שדה התעופה כאת כף ידם, כך שאתם יכולים להיות בטוחים שלא תלכו לאיבוד ושיישאר לכם מספיק זמן גם לעמוד בתורים הארוכים וגם לטייל בדיוטי פרי.

הסעות לנתב"ג – החופשה מתחילה כבר בנסיעה

הסעות לנתב"ג מאפשרות לכם להתחיל את החופשה שלכם כבר עם היציאה מפתח הבית. במקום להידחק ברכב המשפחתי עם כל המזוודות, אפשר לנסוע ברכב הסעות גדול ומרווח. במקום לנהוג בשעות לא שגרתיות, כשאתם עייפים וטרוטי עיניים, שירותי הסעות לנתב"ג יאפשרו לכם לנמנם בנסיעה בנוחות מקסימלית, ברכב ממוזג ומאובזר. במקום לבזבז זמן יקר על חיפושי חניה ועל סחיבת מזוודות, נהג ההסעות לנתב"ג יביא אתכם עד לפתח השדה ואפילו יוריד עבורכם את מזוודותיכם.

הסעות לנתב"ג – גם בטוח וגם משתלם

יתרון חשוב נוסף לשירותי הסעות לנתב"ג הוא היתרון הבטיחותי. נהיגה בשעות לילה מאוחרות היא תמיד עניין מסוכן. אם תוסיפו לכך את עניין הג'ט לג שמאפיין את כל מי שחוזר מטיסה טרנס אטלנטית, הרי שתקבלו מתכון בטוח להירדמות על ההגה. לכן, עדיף להפקיד את ההגה בידיו של נהג הסעות מנוסה וערני, שיביא אתכם בבטחה לשדה התעופה או לביתכם, בכל שעה ביממה.

כמו כן, הסעות לנתב"ג הן גם אלטרנטיבת התחבורה המשתלמת ביותר. במקום לבזבז הון תועפות על מונית ספיישל או על דלק ותשלום דמי חניה מופרזים בחניון שדה התעופה, אפשר לחסוך ולבחור בשירותי הסעות לנתב"ג. במקום להיות תלויים ברצונם הטוב של קרובי משפחה שיסיעו אותנו לנתב"ג וגם יחזירו אותנו ממנו, עדיף לתאם מראש שירותי הסעות לנתב"ג והסעות מנתב"ג, ולחסוך גם לא מעט אי נעימויות.

לסיכום

אין עוררין על כך שבחירה בשירותי הסעות לנתב"ג היא גם נוחה, גם בטוחה וגם משתלמת מבחינה כלכלית. היא מאפשרת לכם להימנע מאיחורים ולהתחיל את חופשתכם ברגל ימין.

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב