דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מתנות מקוריות הצעות בילוי למשפחות בחול המועד סוכות 

מאת    [ 14/10/2011 ]

מילים במאמר: 432   [ נצפה 2840 פעמים ]

מתנות מקוריות הצעות בילוי למשפחות בחול המועד סוכות

אוטוטו חג הסוכות מגיע ולאחריו כשובל כלה יבואו ימי חול המועד סוכות, בדרך כלל בימי חול המועד סוכות, נהוג לקבל מתנות מקוריות מהעבודה, מהחברים, מהמשפחה ואף מקובל להעניק לעצמכם מתנות מקוריות משמחות ומרוממות את הנפש ואף מחזקות את הגוף. מתנות מקוריות לחול המועד השנה מתאימות לבילויים ולנופש לכל המשפחה.

להלן הצעות של מתנות מקוריות לבילויים באזור תל אביב יפו לכל המשפחה בחול המועד סוכות השנה:

ניתן לשלב מספר מתנות מקוריות של בילויים משותפים לכל המשפחה באזור תל אביב יפו בחול המועד סוכות השנה וזאת הזדמנות מצוינת לבלות באזור המרכז אשר השנה רווי במיוחד בשפע אטרקציות ופעילויות מעניינות לכל המשפחה. נתחיל את היום בתערוכות המוצגות במוזיאון ארץ ישראל ובמוזיאון נחום גוטמן בתל אביב. במוזיאון נחום גוטמן עוד מוצע הפנינג ססגוני לכל המשפחה הכולל סדנאות יצירה לילדים ועוד. משם אפשר להמשיך לפסטיבל אייקון לסרטי מדע בדיוני ופנטזיה המתקיים השנה בסינמטק בתל אביב. הילדים שלכם יהיו מרותקים לסרטי הקולנוע המרתקים אשר יוקרנו ברצף, תוכלו עוד לקבל תוכנייה הכוללת את תיאור הסרטים ושעות ההקרנה שלהם במהלך פסטיבל זה. לאחר מכן, תוכלו לשלב מתנות מקוריות נוספות של בילויים לכל המשפחה באזור תל אביב, תוכלו להשתתף בפסטיבל נא לגעת בנמל יפו אשר יכלול הצגת ילדים, סדנאות יצירה ואמנות וכן אמני רחוב ישמחו את הבאים לאירוע זה.

עוד מתנות מקוריות של בילוי לכל המשפחה בתל אביב, יתקיים בפסטיבל "עט לשינוי" בנמל יפו. זהו פסטיבל המשלב ספרות ואמנות ובו ימכרו ספרים במבצע ביריד ספרים אשר יתקיים במקום, מופעים אמנותיים, מופעי סיפורים של דייגי יפו, סיפורים לילדים, סדנאות יצירה לילדים והרצאות.

לאחר שסיימתם לסייר ברחבי המוזיאונים, הסיורים והפסטיבלים השונים בעיר תל אביב יפו, הגיע הזמן להעניק לכם ולמשפחתכם את הקינוח של מתנות מקוריות בחול המועד סוכות והוא שייט מרתק וחווייתי לכל המשפחה ביאכטה מפוארת ונוחה בים של תל אביב יפו. ברגע שתכנסו ליאכטה, תרגישו אדונים לעצמכם ותצאו לשייט מרתק בים ובו תקבלו מתנות מקוריות במהלך ההפלגה אשר ירתקו גם אתכם ההורים, הדודים או את הסבא והסבתא ובמיוחד את הילדים שלכם אשר ישמחו לגלות איך משיטים ומנווטים את היאכטה. תוכלו לערוך בעת השייט סדנת יצירה לילדים שלכם בנושא עולם המים וכלי שייט הכוללת ציור ועבודות מלאכה בנושאים הללו. זאת ועוד, הילדים שלכם יוכלו לקבל מתנות מקוריות ביאכטה של הפעלה יצירתית על ידי ליצנים או אמנים אחרים. כמו כן, ילדיכם יוכלו ללמוד איך לדוג דגים באמצעות חכה ורשתות דייג תוך הפעלתם על ידי סיפור מרתק בנושא דייג. בנוסף, כל המשפחה תוכל לסעוד ארוחת שף בשרית או מאכלי ים ודגים בסיפון המרווח ביאכטה בעת השייט בזמן השקיעה הנהדרת. בסיום יום בילוי זה לכל המשפחה ההנאה, הסיפוק והזיכרונות הכיפיים של מתנות מקוריות אלה ילוו אותם לאורך זמן.

השכרת יאכטות גלי נעמה, הפלגה חלומית ביאכטה. לקבלת יעוץ חינם בנושא השכרת יאכטות התקשרו עכשיו ל - 0504600470 אתר - www.yachta.org.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב