דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חנויות וירטואליות באינטרנט 

מאת    [ 13/10/2011 ]

מילים במאמר: 413   [ נצפה 2563 פעמים ]

רשת האינטרנט מהווה היום פלטפורמה עסקית ממדרגה ראשונה, ופעילות הקניה והמכירה ברשת מהווה נתח עיקרי עבור חברות רבות. ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות הביאו לפריחה מואצת של חנויות וירטואליות באינטרנט, ולשינוי של ממש בהרגלי הצריכה של קהל הלקוחות. יותר ויותר הופכות הקניות המקוונות לחלק משגרת היום יום, וככל שיתקדמו השנים ברור כי הן יהפכו לצורת הקניה העיקרית של חלק גדול מאוד באוכלוסיה.

עסקים רבים מחליטים כיום להקים חנויות וירטואליות באינטרנט כדי לחסוך בכוח אדם, ולכך יש השלכות תקציביות מרחיקות לכת. תפעול חנות מקוונת אינו דורש כמעט כוח אדם, כיוון שלאחר הקמת החנות כל מה שדרוש הוא לעדכן את המוצרים והמחירים שבה, פעולה שיכולה להתבצע על ידי אדם אחד בדרך כלל. חסכון נוסף הוא כמובן בהוצאות הארנונה על השטח אותו תופסת חנות אמיתית, כאשר לעומת הוצאות אחסון האתר מדובר בפער של מאות אחוזים.

תכנון מוקדם של חנות וירטואלית

הקמת חנות מקוונת היא צעד משמעותי עבור כל בית עסק, ולכן כדאי מאוד להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות. ישנן חברות רבות המתמחות בהקמת חנות וירטואלית באינטרנט, ואנשי המקצוע של חברות אלו הם הכתובת לכל שאלה שיש לכם בתחום. כיוון שעסקים שונים זקוקים לאפיונים שונים של חנות מקוונת, חשוב מאוד להתחיל בפגישות הכנה שבהן יתוכננו מבנה החנות, הפונקציות הכלולות בה, העיצוב וכדומה, לפני שמתחילים בעבודה.

ההחלטה על הקמת חנות וירטואלית צריכה להילקח תוך תיאום עם שאר המדיות בהן פועלת החברה ועם ערכי המותג. חברה שכבר יש לה אתר אינטרנט צריכה לדאוג כי החנות תשתלב בו באופן הרמוני, הן מבחינת התפקוד והן מבחינת המראה והתחושה. עם זאת כדאי לשקול ברצינות את האופציה ל"שיפוץ כללי", וישנם לא מעט עסקים המנצלים את המעבר להקמת חנות וירטואלית באינטרנט כדי לבנות אתר חדש לחלוטין, העומד בסטנדרטים המעודכנים.

השקעה כספית משתלמת

מן הבחינה הטכנית ישנם כמה סוגים של חנויות וירטואליות באינטרנט, וההבדלים העיקריים נובעים מסדר הגודל של בית העסק. עסקים קטנים יכולים פעמים רבות להסתפק בחנויות מצומצמות, לעיתים אפילו בדף מוצרים אחד המאפשר לרכוש את המוצרים באופן מקוון. לעומת זאת, עסקים גדולים ורשתות זקוקים לחנויות מורכבות שבהן יכולים הגולשים לבצע חיפוש מפולח לפי שם המוצר או קטגוריות של מוצרים, וכן פונקציות של עגלת קניות וכדומה.

ולסיום חשוב לזכור כי ההשקעה הכספית בבניית חנות מקוונת משתלמת ומתגלה כצעד רווחי לעסק. חנויות וירטואליות באינטרנט הופכות יותר ויותר לדרישה מקדימה של בתי עסק, וישנו פלח שוק שלם (שהולך וגדל) שמבצע את כל הרכישות החשובות רק דרך רשת האינטרנט. התפתחות המכשירים הניידים כדוגמת אייפון וכדומה, הופכת את הגלישה באינטרנט לדרך חיים ובהתאם לכך גם הפניה ללקוחות פוטנציאליים צריכה להיעשות יותר ויותר דרך פלטפורמה זו.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב