חנויות וירטואליות באינטרנט
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

חנויות וירטואליות באינטרנט 

מאת    [ 13/10/2011 ]
מילים במאמר: 413   [ נצפה 1603 פעמים ]

 
 

רשת האינטרנט מהווה היום פלטפורמה עסקית ממדרגה ראשונה, ופעילות הקניה והמכירה ברשת מהווה נתח עיקרי עבור חברות רבות. ההתפתחויות הטכנולוגיות של השנים האחרונות הביאו לפריחה מואצת של חנויות וירטואליות באינטרנט, ולשינוי של ממש בהרגלי הצריכה של קהל הלקוחות. יותר ויותר הופכות הקניות המקוונות לחלק משגרת היום יום, וככל שיתקדמו השנים ברור כי הן יהפכו לצורת הקניה העיקרית של חלק גדול מאוד באוכלוסיה.

עסקים רבים מחליטים כיום להקים חנויות וירטואליות באינטרנט כדי לחסוך בכוח אדם, ולכך יש השלכות תקציביות מרחיקות לכת. תפעול חנות מקוונת אינו דורש כמעט כוח אדם, כיוון שלאחר הקמת החנות כל מה שדרוש הוא לעדכן את המוצרים והמחירים שבה, פעולה שיכולה להתבצע על ידי אדם אחד בדרך כלל. חסכון נוסף הוא כמובן בהוצאות הארנונה על השטח אותו תופסת חנות אמיתית, כאשר לעומת הוצאות אחסון האתר מדובר בפער של מאות אחוזים.

תכנון מוקדם של חנות וירטואלית

הקמת חנות מקוונת היא צעד משמעותי עבור כל בית עסק, ולכן כדאי מאוד להפקיד את המשימה בידיים מקצועיות. ישנן חברות רבות המתמחות בהקמת חנות וירטואלית באינטרנט, ואנשי המקצוע של חברות אלו הם הכתובת לכל שאלה שיש לכם בתחום. כיוון שעסקים שונים זקוקים לאפיונים שונים של חנות מקוונת, חשוב מאוד להתחיל בפגישות הכנה שבהן יתוכננו מבנה החנות, הפונקציות הכלולות בה, העיצוב וכדומה, לפני שמתחילים בעבודה.

ההחלטה על הקמת חנות וירטואלית צריכה להילקח תוך תיאום עם שאר המדיות בהן פועלת החברה ועם ערכי המותג. חברה שכבר יש לה אתר אינטרנט צריכה לדאוג כי החנות תשתלב בו באופן הרמוני, הן מבחינת התפקוד והן מבחינת המראה והתחושה. עם זאת כדאי לשקול ברצינות את האופציה ל"שיפוץ כללי", וישנם לא מעט עסקים המנצלים את המעבר להקמת חנות וירטואלית באינטרנט כדי לבנות אתר חדש לחלוטין, העומד בסטנדרטים המעודכנים.

השקעה כספית משתלמת

מן הבחינה הטכנית ישנם כמה סוגים של חנויות וירטואליות באינטרנט, וההבדלים העיקריים נובעים מסדר הגודל של בית העסק. עסקים קטנים יכולים פעמים רבות להסתפק בחנויות מצומצמות, לעיתים אפילו בדף מוצרים אחד המאפשר לרכוש את המוצרים באופן מקוון. לעומת זאת, עסקים גדולים ורשתות זקוקים לחנויות מורכבות שבהן יכולים הגולשים לבצע חיפוש מפולח לפי שם המוצר או קטגוריות של מוצרים, וכן פונקציות של עגלת קניות וכדומה.

ולסיום חשוב לזכור כי ההשקעה הכספית בבניית חנות מקוונת משתלמת ומתגלה כצעד רווחי לעסק. חנויות וירטואליות באינטרנט הופכות יותר ויותר לדרישה מקדימה של בתי עסק, וישנו פלח שוק שלם (שהולך וגדל) שמבצע את כל הרכישות החשובות רק דרך רשת האינטרנט. התפתחות המכשירים הניידים כדוגמת אייפון וכדומה, הופכת את הגלישה באינטרנט לדרך חיים ובהתאם לכך גם הפניה ללקוחות פוטנציאליים צריכה להיעשות יותר ויותר דרך פלטפורמה זו.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב