דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אז מה כדאי להדפיס בדפוס דיגיטלי? 

מאת    [ 11/10/2011 ]

מילים במאמר: 456   [ נצפה 3820 פעמים ]

אז מה כדאי להדפיס בדפוס דיגיטלי?

דפוס דיגיטלי היא אחת מטכנולוגיות הדפוס המתקדמות ביותר. כאשר מדובר בדפוס דיגיטלי באפשרותינו להגיע לתוצאות מרהיבות בכל הדפסה. מכונת הדפוס הדיגטלית מבצעת הדפסות  מכל הסוגים בצורה אייכותית ומדוייקת. קיימים בשוק ההדפסות טכנולוגיות שונות של דפוס חוץ מהדפוס הדיגיטלי בינהם דפוס אופסט. אנחנו בתור הלקוחות לא תמיד יודעים ומבינים מתי כדאי לנו להשתמש בדפוס דיגיטלי ומתי כדאי לנו להשתמש בדפוס אופסט.  לכן לפני שמגיעים לבית דפוס לצורך יצירה של עבודות דפוס כדאי לערוך מחקר קטן בנושא הדפוס וללמוד על האפשרויות שעומדות לפנניו.  על מנת שנשתמש בסוג ההדפסה שמתאים לנו הכנו בפניכם רשימה מתי כדאי להשתמש בדפוס דיגיטלי.

דפוס דיגיטלי מתאים למצבים בהם כמויות ההדפסות שאנחנו רוצים לבצע היא לא גדולה. מצבים בהם אנחנו צריכים לבצע הדפסות שכרוכות במספרים של אלפי חתיכות יכולה להתאים יותא לדפוס אופסט שעובד על גליונות גדולים.  שימוש בדפוס אופסט לכמיות גדולות של הדפסה יכול העניק לכם הצעות מחיר משתלמות יותר עבור עבודות דפוס גדולות.

 למרות הכל גם בדפוס דיגיטלי ניתן להדפיס בכמויות גדולות אך צריך לקחת בשבון בעלויות יהיו גבוהות יותר.  כאשר משתמשים בדפוס דיגיטלי ניתן להדפיס למשל הזמנות לאירועים. במידה ואתם מתכננים חתונה הרצונכם להדפיס הזמנות לאורחים בחתונה שלכם מומלץ להשתמש בדפוס דיגיטלי. מספר האורחים שאנחנו בדרך כלל מזמינים לחתונה נע בין מאה אורחים לחמש מאות אורחים ולכן הדפסה דיגיטלית מתאימה במקרה הזה.

באמצעות דפוס דיגיטלי באפשרותכם להדפיס הזמנות מעוצבים לכל אירוע ולשבת עם מעצב גרפי שמטעם בית הדפוס על עיצוב ההזמנה. עוד מוצר שכדאי להדפיס בדפוס דיגיטלי הוא ספרי מחזור. ספרי מחזור הוא מוצר דפוס שיוצא לאור בכמויות שמתאימות לשכבה בבית הספר.

 כאשר אנחנו מדפיסים ספר מחזור תוכן הספר מלא בתמונות שונות ובטקסטים שונים שחשוב מאוד שהן ייצאו אייכותיות על מנת שספר המחזור יראה טוב. ספר מחזור עם תמונות באייכות לא טובה יהיה ספר מחזור לא אייכותי. בתי דפוס שונים שמתמחים בדפוס דיגיטלי מדפיסים ספרי מחזור עבור מוסדות חינוך שונים ומדפיסים גם על כריכות הספר.

ספר מחזור הוא מוצר דפוס שמתאים בעיקר להדפסה דיגיטלית. עוד מוצר דפוס שמומלץ להדפיס בדפוס דיגיטלי הוא תפריטים ופלייסמנטים. במידה ואתה מנהל עסק של מסעדה או בית קפה וברצונך להדפיס תפריטים ותחתיות לבית העסק שלך עליך להשתמש בדפוס דיגיטלי לצורך ההדפסה. תפריט למסעדה הוא מוצר דפוס שניתן לעצב אותו בדרכים שונות על מנת שיתאים לאופי המקום.

כאשר אנחנו מדפיסים תפריטים ותחתיות לעסק ברצוננו שהתפריט יראה כמה שיותר טוב על מנת שהוא ימכור את האוכל שאנחנו מוכרים בצורה הטובה ביותר. לכן מומלץ להשתמש בדפוס דיגיטלי שידוע באייכות ההדפסה ומציע לנו מחירים הוגנים עבור הדפסות שהן אינם בכמות גדולה. ניתן להעביר את התפריטים המודפסים תהליך של אלמינציה על מנת שנוכל לשמור עליהם מפני רטיבות וכתמים של אוכל. כאשר אנחנו מדפיסים תפריטים עלינו לחשוב על כך שיש סיכוי שהם יתלכלכו בזמן העבודה איתם ולכן מומלץ להשתמש באלמינציה על גבי תפריטים של מסעדות לאחר שהם יוצאים ממכונת הדפוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב