דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הובלות - כל ההיסטוריה - כל התפניות 

מאת    [ 10/10/2011 ]

מילים במאמר: 325   [ נצפה 2449 פעמים ]

תחום ההובלות התפתח מאוד בעשרות השנים האחרונות ובמאה וחצי האחרונה בכלל, היום כאשר העולם הינו כבר כפר גלובלי אחד גדול ועניין של מעבר דירה למדינה אחרת היא עניין של מה בכך, שירותי הובלות נהפכו לשירות הכרחי ובר קיום המאפשר לנו לשנע חפצים, מצרכים ופריטים אחרים ממקום אחד למקום אחר, ממדינה למדינה ואפילו מיבשת ליבשת.

בעוד שלפני מאה תהליך השינוע היה תהליך ארוך מאוד שארך מספר חודשים של הפלגה בים, היום שינוע חפצים והובלה הוא תהליך של מקסימום חודש, ובתשלום גבוה יותר אנו יכולים להוביל חפצים מיבשת ליבשת גם במס' ימים בודדים. כמו כן בתקופה ההיא הובלה היתה באמצעות חיות משא במקרה הטוב רכבות ואוניות, משך ההובלה היה משתנה בהתאם לכלי ההובלה ולמצב, החיים דאז היו איטיים יותר ומורכבים יותר ומשך זמן ההובלה הוא ארוך ביותר, אנשים אשר עברו למדינה חדשה נאלצו להיטלטל שבועות ארוכים מאוד עם חפציהם ומשפחתם עד שהגיעו למקום מגוריהם החדש.

הובלה של מוצר פשוט כגון חלב לא היה אפשרי כלל שכן הובלות בקירור לא היתה קיימת, או מקררים לצורך העניין, ורק מוצרים המחזיקים מעמד לאורך זמן היו ניתנים לשינוע, כיום לא רק שניתן להעביר מזון הדורש קירור ממדינה למדינה אלא אפילו מיבשת אחת ליבשת אחרת. את הציוד שכן ניתן היה להוביל היו מובילים בכדים, שקים וארגזי עץ, המעטים שהיו עוברים למדינה חדשה היו לרוב נפטרים מרכושם עד כמה שניתן ונוסעים רק עם דברים הכרחיים, מכיוון שלא רק שרוב הפריטים לא היו ניתנים להובלה (איך מעמיסים מיטה על עגלת סוס?) השירות גם היה מאוד יקר והחיים הצנועים של הזמנים האלו לא אפשרו שירות זה מבחינה כלכלית.

היום המצב אחר, העולם הטכנולוגי והמכני השתנה מקצה לקצה תוך כדי התייעלות והוזלת עלויות. רובנו הכמעט מוחלט יכולים להרשות לעצמנו חברת הובלות שתשנע את כל רכושנו למקום מגורינו החדש, גם אם הוא נמצא ביבשת אחרת. היום ישנם מגוון גדול של חברות הובלה המספקות מגוון שירותים, כגון אריזה ופריקה ואפילו שינוע החפצים לדירה בעזרת מנוף, וכל מה שנותר לנו לעשות הוא להרים טלפון להזמין הובלה ולהתרווח בספה.

חברת סטאר הובלות מתמחה באספקת שירותי הובלות משרדים, עסקים, וכמובן דירות ובתים פרטיים בנוסף שירותי הובלות מנוף נשמח לספק את שירותי ההובלה שלנו לכל דורש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב