דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בטוחים בכל מקרה בעזרת ביטוח תאונות אישיות 

מאת    [ 10/10/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 4605 פעמים ]

יש היום סוגי ביטוח רבים מספור, כל אחד מהם למטרה מאד ספציפית - ביטוח דירה נועד לבטח את הדירה עצמה ואת תכולתה, ביטוח רכב את הרכב והיושבים בו וכיו"ב. אבל מה זה בעצם ביטוח תאונות אישיות? איזה מענה בדיוק ביטוח תאונות אישיות בא לתת למבוטחים? יותר מכל פוליסת ביטוח אחרת, נראה שבמקרה של ביטוח תאונות אישיות הכל תלוי לחלוטין בבחירה שלכם. באופן עקרוני, ביטוח תאונות אישיות בא לתת מענה לכל מי שנפצע במסגרת מסוימת, ורוצה לקבל פיצויים שיעזרו לו להתמודד גם עם טיפולים רפואיים שונים, וגם עם תקופה שבה הוא לא יעבוד בעקבות התאונה. כך מבטיחים שהחיים ממשיכים להתנהל כרגיל והפרנסה לא נפגעת. 

 

זה לא התפקיד של ביטוח לאומי?

על פניו, ביטוח תאונות אישיות בעצם עושה את מה שביטוח לאומי עושה. הרי ההגדרה של ביטוח לאומי בחוק היא שאתם מקבלים כיסוי על תאונות מסוימות, ואף מקבלים פיצוי על אובדן כושר עבודה. אבל במקרה של ביטוח תאונות אישיות, בכל זאת מדובר על משהו קצת שונה.


    • ראשית - מדובר בכל מקרה על תוספת מבורכת. העובדה שיש לכם פוליסת ביטוח פרטית, לא סותרת את העובדה שאתם גם משלמים לביטוח לאומי. במילים אחרות - אתם יכולים להגיש תמיד במקביל שתי תביעות - גם לביטוח לאומי וגם לחברת הביטוח הפרטית. זו דרך טובה מאד להבטיח הכנסה בכל מקרה, ולבצע מעין "פיזור סיכונים".
    • במקרה של ביטוח לאומי - המדינה מגדירה בדיוק מתי אתם תקבלו את הכסף שמגיע לכם. במקרה של פוליסת ביטוח פרטית לתאונות אישיות, ההגדרה היא הרבה יותר רחבה - ולמעשה יש לכם השפעה עליה. באופן עקרוני, חברות הביטוח לא יגבילו אתכם בסעיפים שאתם תרצו להכניס לפוליסת הביטוח. פשוט כל סעיף נוסף יעלה לכם כמובן יותר כסף - אבל מדובר בכסף שבהמשך יכול ממש להציל את החיים שלכם.

לדוגמא, לא מעט ספורטאים חובבים, בוחרים לעשות ביטוח תאונות אישיות משום שהם יודעים מראש, שהם עוסקים בפעילות כלשהי, שעלולה לגרור איתה פציעות שונות. חשוב לציין, כמובן שלא מדובר בספורטאים מקצועיים שמכוסים במסגרת אגודת הספורט שאליה הם שייכים. אתם כספורטאים חובבים בסך הכל צריכים לגשת לחברת ביטוח, לציין איזו פוליסה בדיוק של תאונות אישיות אתם צריכים, ומיד תקבלו כיסוי מלא לפעילות שלכם.

 

ומה עם הילדים?

הנה עוד פרט שכדאי לדעת על ביטוח תאונות אישיות, שרבים לא יודעים אותו - אם יש לכם ילדים, הם כבר מבוטחים במסגרת ביטוח כזה! איך זה יכול להיות? זאת משום שמוסדות החינוך שבהם הילדים שלכם נמצאים, לא לוקחים סיכון, ורוכשים פוליסת ביטוח מקיפה לכלל הילדים ששוהים במוסד החינוך. כך אתם כהורים יכולים למעשה לתבוע את חברת הביטוח של בית הספר במקרה של פגיעה בילד, כן יש לו למעשה ביטוח! פעמים רבות התשלום על ביטוח תאונות אישיות במוסדות חינוך כבר מגולם בסכום שאתם משלמים לבית הספר מראש - ומכאן היכולת של בית הספר לבטח כל כך הרבה ילדים.

במילים אחרות, ביטוח תאונות אישיות עוזר לכם לקבל את כל הפיצויים שמגיעים לכם - והכל אך ורק לפי ההגדרה שאתם קבעתם מול חברת הביטוח.

 

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב