דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


פסיכומטרי מתי לגשת? 

מאת    [ 10/10/2011 ]

מילים במאמר: 357   [ נצפה 2519 פעמים ]

כולנו כבר שמענו על המבחן הפסיכומטרי ועל סיפורי האימה מתלמידים שכבר התנסו בו ובלמידה הכרוכה במבחן. אך עוד לא קיבלנו תשובה ברורה, מתי הוא הזמן המתאים ביותר לנסות ולגשת אליו. ואולי בגלל מגוון הדעות הרב כנראה שלא נקבל.

המאמר הבא ינסה לעשות סדר, לספר ולהבין את היתרונות הטמונים בכל תקופת זמן בחיינו על מנת שנדע מה הזמן המתאים ביותר עברנו לגשת למבחן הפסיכומטרי.

פסיכומטרי בתיכון

היתרון הבולט ביותר הוא שבתיכון התלמידים מורגלים ללמידה ושינון של כמות חומר גדולה, הם נמצאים בתוך מסגרת לימודית ויהיה להם הרבה יותר קל להתמודד עם כמויות חומר גדולות שנדרשות למבחן. נוסף על כך מבחן הפסיכומטרי מורכב מהרבה נושאים שכבר נלמדו במסגרת תוכנית הלימודים בתיכון ואינם מצרכים לימוד נוסף. כך התלמידים לא צריכים לבזבז זמן בלמידה חדשה והסרת חלודה. בנוסף, לימודי הפסיכומטרי עוזרים לתלמיד גם בלימודיו לבגרות. למשל, באנגלית. בשביל פרק הפסיכומטרי באנגלית צריך לקרוא הרבה חומרי קריאה ולשפר את אוצר מילים, דבר שיעזור גם בבחינת הבגרות באנגלית.

פסיכומטרי בצבא

מבחן פסיכומטרי במהלך הצבא זו אופציה טובה למי שרוצה לנצל את הזמן של השירות הצבאי ולחסוך מעצמו לגשת לבחינה לאחר השחרור, זאת בהנחה שהצבא מאפשר זאת. בדרך כלל הצבא מאפשר לצאת ללימודי פסיכומטרי לקראת סוף השירות. אם אתם רוצים להתחיל ללמוד אחרי הצבא ולא לבזבז זמן ולחכות לשנת הלימודים הבאה, זו אפשרות טובה בשבילכם. רק שימו לב שבאמת יש לכם זמן מספיק כדי ללמוד ברצינות ולהגיע מוכנים למבחן. 

פסיכומטרי אחרי הצבא / סמוך להרשמה ללימודים

הרבה אנשים ניגשים לפסיכומטרי אחרי שסיימו עם חובות כמו בגרויות וצבא, וכך הם באים לבחינה בראש נקי, כשעיקר האנרגיה שלהם מושקעת בבחינה וברצון להצליח על מנת להתחיל את הלימודים האקדמיים. בשלב זה של החיים סביר להניח שאתם יודעים יותר טוב מה מעניין אתכם ללמוד, באיזה מקצוע אתם רוצים לעסוק, וכבר התחלתם להתעניין במוסדות הלימוד השונים, בתוכניות הלימוד הקיימות ובסיכויי הקבלה שלכם אליהן. כך אתם מגיעים למבחן יותר ממוקדים ומוכווני מטרה. אם בחרתם ללמוד בעזרת קורס פסיכומטרי, תוכלו להיעזר בחבירכם לקורס, שגם הם כמוכם נמצאים בתקופה זו של חייהם.

לכל אחד מתאים לגשת למבחן הפסיכומטרי בזמן אחר, אבל הדבר החשוב הוא לגשת כשאתם ממוקדים ומוכנים להשקיע את הזמן והאנרגיה שלכם בלמידה למבחן, על מנת שתוכלו לקבל את התוצאה הכי טובה ולהבטיח את עתידכם האקדמי. 

מוגש כשירות לציבור על ידי קידום פסיכומטרי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב