דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דה-ז'וו 

מאת    [ 30/10/2007 ]

מילים במאמר: 1457   [ נצפה 4420 פעמים ]

משרד החקירות שלי היה ממוקם בבנין ישן ברח' בן יהודה בת אביב, ככה סתם דירת מגורים שהוסבה למשרד, לקוחותיו של חוקר פרטי לא "מתים" להגיע למשרד מואר ויפה השוכן בקניון או מרכז מסחרי, הדיסקרטיות שם העניין, הצלצול בדלת קטע אותי בשיחה עם חבר שהודיע לי כי ידיד טוב שלו הנזקק לשרותי בדרך אלי, ככה זה עובד אצל חוקרים בד"כ, קשרים, חברים, מפה לאוזן ולקוחות משרדי עורכי דין שעימם יש לך קשרי עבודה

בדלת עמד בחור כבן 35, שמי רוני הציג את עצמו ולחץ בחוזקה את ידי, הפנה אותי אליך חברך יוני, כן אמרתי כרגע סיימתי איתו שיחת טלפון, בוא היכנס ונראה במה אוכל לעזור, התיישבנו ורוני החל מייד לדבר רוני סיפר שהוא נשוי לאיילת 17 שנים, הם נישאו צעירים מאוד ויש להם שלושה ילדים בגילאים 15 13 ו-9, רוני בעל מפעל גדול לבגדי ילדים ואשתו עובדת כמזכירה בחברה גדולה וידועה, המשפחה מתגוררת בבת ים בסמוך לים בדירת גג מפוארת, עד עכשיו הכול זרם על מי מנוחות.

רוני סיפר ששכנה חברה טובה של איילת פנתה אליו לפני מס' ימים ואמרה לו, רוני אני מאוד מחבבת אותך ורציתי להעיר את תשומת ליבך שיש מצב שלאיילת יש רומן, אני מזהה שינויים בהתנהגותה, לבוש איפור שיחות מוזרות, אני יודעת שאתה עובד מצאת החמה ועד צאת הנשמה ואין לך זמן לשטויות אבל יש לי תחושה חזקה ואנא תבדוק את העניין.

רוני הביט אלי ואמר, אני בטוח במאה אחוז שאין מצב שיש לאיילת רומן, אני ואיילת גדלנו יחד ואנחנו זוג מאז גיל 13, אני שוכר את שרותיך רק כדי להוכיח לשכנה שהיא טועה, לי אין ספק שאיילת לא מסוגלת לבגוד בי, אני רוצה ממחר בבוקר מעקב צמוד על כל צעד של איילת, משעה 7 בבוקר ועד כיבוי אורות היא חייבת להיות תחת כיסוי במשך כמה ימים עד שאוכל להביא את ההוכחות לשכנה.

כבר באותו ערב נפגשתי שוב עם רוני שהעביר לי את מס' הרכב של איילת מס' תמונות וכתובות של בני משפחה וחברות, רוני ציין שיש ימים שלאחר סיום העבודה איילת הולכת לשחק קלפים עם חברות וחוזרת הביתה בערך לקראת חצות.

המעקב אחרי איילת היה קל מאוד, איילת לא חשדה כלל נסעה לאיטה וכבר בשעה 8 הייתה בעבודתה בסמוך למגדל שלום בתל אביב, התמקמתי להמתנה ארוכה, עד לשעה שלוש הספקתי לקרוא את העיתון כולל מודעות האבל, בשעה שלוש בדיוק נראתה איילת יוצאת והולכת לכיוון החניון בו חנתה מכוניתה, דקות לאחר מכן כבר היינו בנסיעה כיוון כללי בת ים.

איילת הגיעה לרח' רוטשילד בבת ים החנתה את הרכב ונכנסה לבנין סמוך, מהכתובות שנתן לי רוני ידעתי שכאן מתגוררת חברתה אבלין וכאן בעצם משחקות הנשים בד"כ קלפים, התמקמתי שוב בנקודה שולטת ממתין להתרחשויות באם תהיינה.

לאחר כשלוש שעות סמוך לשעה 18.30 ראיתי את איילת יוצאת מהבניין נכנסת לרכב ונוסעת לכיוון הטיילת דרומה, חשבתי לעצמי סתם יום מבוזבז הנה היא חוזרת הביתה, כאשר הגענו לפניה לביתה המשיכה איילת בנסיעה לכיוון מלון סאן ובסמוך למלון עצרה והמתינה, משאית של חברת הובלות עצרה במקביל לרכבה ונוסע קפץ מהמשאית שמייד המשיכה בדרכה, הנוסע נכנס במהירות לרכב של איילת והשניים נסעו לכיוון חוף ראשון, הם נכנסו לחניית העפר הגדולה במקום התמקמו בין מס' מכוניות של זוגות אחרים ונראו מתנשקים ומתגפפים, צילמתי ככל שיכולתי בתנאים הללו, השניים השכיבו את כיסאות הרכב "ונעלמו".

לאחר כשעה נראו השניים מסתדרים מיישרים לבוש מסדרים שיער ויצאו לדרך, הפעם נהג הבחור והנהיגה הייתה מהירה מאוד, השניים הגיעו לדרום תל אביב שם עצר הרכב, השניים התנשקו הבחור נכנס לבנין הסמוך ואילו איילת נכנסה לרכב ונסעה חזרה כיוון בת ים, היא הגיעה שוב לרחוב רוטשילד עלתה לבית החברה, רק לקראת חצות הגיעה לביתה.

רוני יצר קשר מייד בבוקר ואמר לי, אני מבין שלא היה שום דבר מיוחד, היא דיברה איתי מביתה של אבלין בשעה ארבע ולאחר מכן בשעה תשע , הן שיחקו קלפים כרגיל, כן אמרתי אבל היו מס' דברים שרציתי לבדוק איתך, עכשיו היא בעבודה עד לשעה שלוש, אני אגיע אליך בשעה הקרובה, לפני שרוני הספיק להגיב סגרתי את הטלפון ונסעתי לכיוון מפעל הבגדים שלו בדרום תל אביב, נכנסתי למשרדו ואמרתי לו בצורה ישירה, רוני איילת בוגדת בך עם בחור שכנראה עובד בחברת הובלות, שלחתי עוקב לכתובתו של הבחור והוא עוקב אחריו משעות הבוקר המוקדמות, מייד אקבל פרטים מי הבחור, רוני הביט בי המום ואמר, אתה בטוח? צילמת? , כן צילמתי אמרתי לו והצגתי בפניו את הקלטת, רוני החל רועד בכל גופו עיניו דמעו והוא מלמל לעצמו, לא יכול להיות, לא יכול להיות.

לאחר מספר דקות רוני הצליח לחזור מעט לעצמו ואמר, אני חייב לתפוס אותה על חם, אני חייב להשפיל אותה, אני רוצה שתמשיך במעקב עד שתיווצר שוב הזדמנות ותודיע לי, אני מתכוון להגיע ולתפוס אותה על-חם.

עוד באותו יום שוב נפגשה איילת עם הבחור מחברת ההובלות , הפעם הבחור הגיע עם המשאית החנה אותה בחניון מלון סאן ומייד עבר לשבת ליד ההגה ברכבה של איילת, השניים נסעו לכיוון צפון ולאחר כשעה כבר היו יחד בחדר במלון אשל בהרצלייה פיתוח, מלון שמאפשר ללקוחותיו לשכור חדרים על בסיס שעות, בד"כ שעתיים, השניים בילו במקום שעה וחצי, צולמו בהגיעם ובצאתם, לאחר מכן יצאו חזרו לבת ים ונפרדו.

החלטתי שאני מארגן צוות מתאים על מנת שבפעם הבאה כאשר יגיעו השניים לבית המלון נפרוץ את הדלת ונצלם את השנים על-חם, שני חוקרים נוספים צורפו וכמו כן שכרתי את שרותיו של "אלוף קרטה" שתפקידו יהיה לשבור/לפרוץ את הדלת ברגע האמת.

מוצ"ש לאחר מכן הצוות א' מוכן בקרבת מלון אשל וצוות ב' נמצא במעקב אחרי איילת שכרגיל יצאה מביתה כביכול למשחק קלפים עם חברות, מפגש בין איילת לבחור המוכר לנו והשניים דוהרים לכיוון הרצלייה,

לאחר כמחצית השעה מגיעים השניים לחניית המלון שאננים לחלוטין, הבחור יוצא מהרכב והולך למשרד לקבל מפתח ואיילת יוצאת מהרכב וממתינה בחניה, לאחר דקה מצטרף הבחור והשניים עולים במדרגות לחדר בקומה השנייה ונכנסים פנימה לחדר.

החלטנו לאפשר להם "זמן חימום" ולאחר שלושים דקות נערכים כולם ליד דלת החדר, המצלמות מוכנות גם וידאו וגם סטילס , רוני בעלה של איילת מגיע וממתין בחניה.

הדלת נפרצת בבעיטה אחת מכוונת היטב של "איש הקרטה" אשר נכנס מייד פנימה ומדליק את האור בחדר, אחריו פורצים לחדר החוקרים והצלמים כאשר על אחת המצלמות ממוקם פרוז'קטור שמאיר את החדר באור יום, השניים ערומים באמצע האקט המומים במיטה, איילת צועקת "יה למה, מה, מי אתם" ואז נכנס לחדר רוני בעלה.

"חתיכת זונה מלוכלכת הוא צועק לעברה, מלוכלכת", ואז הוא מסתכל על הבחור שיושב במיטה ערום והמום צועק לעברו, "אתה זיינת אותה אתה גם תאכיל אותה, קח את הזבל ותישאר איתו" איילת בעודה ערומה מוקפת מצלמות מתקתקות מתאוששת מרימה את ידה באיום וצועקת לרוני, "אל תצעק עלי, אל תאיים עלי" .

דקה לאחר מכן אנחנו מנתקים מגע ועוזבים את השניים בחדר מושפלים והמומים, פקיד הקבלה רודף אחרינו בחניה וצועק, "מי ישלם לי את הנזק" , רוני מוציא מכיסו 200 דולר דוחף לידיו והפקיד נעלם כלעומת שבא.

רוני מבקש מכולם להגיע לבית אחותו בגבעת שמואל וכל הצוות מגיע למקום, בית פרטי גדול ואני מופתע למצוא שם מספר רב של גברים ונשים, מסתבר שרוני הכין את בני משפחתו, אחיו ונשותיהם ועוד כמה קרובים ומיוחסים, כולם מחכים בקוצר רוח לראות את הסרט "הפריצה הגדולה", אני מנסה להסביר לרוני שאולי כל העניין של הקרנה לקרוביו לא לעניין אבל הוא מתעקש ואנחנו מקרינים את הסרט לקהל ההמום.

לאחר מספר ימים בא רוני למשרדי לסגור חשבון, להפתעתי סיפר לי רוני כי הגיע עם איילת להסכם כי הם יישארו ביחד וינסו לתקן ולשקם את היחסים, סוכם כי במידה ותיתפס שוב בבגידה היא מוותרת על הילדים הבית וכל זכויותיה, איילת חתמה על ההסכם ללא היסוס, נפרדתי מרוני ואיחלתי לו בהצלחה.

שנה לאחר האירוע מצלצל הטלפון במשרדי ורוני על הקו, הי אביב הוא אומר, הייתי רוצה עכשיו לאחר שנה לבדוק מה קורה עם איילת, אני רוצה מעקב עוד היום? אין בעיה עניתי, יופי אמר רוני הכל נשאר אותו דבר, היא עובדת באותו מקום, אותו רכב, אותה התנהלות שיהיה בהצלחה ודווח לי באם יש התפתחויות מיוחדות.

בשעה שלוש איתרתי את רכבה של איילת בקרבת מקום עבודתה והמתנתי, מספר דקות לאחר מכן ראיתי את איילת מגיעה לרכב נכנסת ונוסעת כיוון רחוב הירקון צפונה, מספר דקות לאחר מכן החנתה את הרכב בחניית חוף שרתון יצאה רגלי וצעדה לכיוון אחד מבתי המלון הקטנים באזור צמוד לנמל תל אביב, נכנסה ללובי נפגשה עם גבר שהמתין לה והשניים עלו לאחד החדרים.

לא המתנתי ליציאתם, צלצלתי לרוני ומסרתי לו את הפרטים, רוני הגיע לבית המלון, ישבנו בלובי שותים קפה וממתינים, לאחר כשעה ירדו השניים ואיילת הבחינה ברוני יושב בלובי ומביט בה בבוז, רוני קם התקרב לאיילת ואמר בשקט, "עוד היום את עוזבת את הבית" .

למרות ההסכם רוני השאיר לאיילת את רכבה ורכש לה דירת שני חדרים בבת ים על מנת שלא תיזרק לרחוב, את איילת ראיתי מדי פעם ככה "על הדרך" במסגרת עבודתי במסבאה ובכל אותם "מקומות בילוי" של הגרושים גרושות מחפשים מחפשות" .

שמונה שנים לאחר המקרה ישבתי במסעדה של יוסי, חבר אשר חודש לפני כן תפסנו את אשתו בנסיבות דומות בוגדת בו עם נהג אוטובוס, יוסי סיפר לי שאשתו עזבה לאחר האירוע להוריה עם הילדים ועכשיו הוא פנוי בהליכים, יוסי סיפר לי שאתמול בלילה יצא לבלות והכיר בחורה נחמדה ועכשיו הוא מאושר ופניו נשואות קדימה אל העתיד, "תישאר עוד כמה דקות אמר, היא צריכה להגיע", אני רוצה שתכיר אותה.

לאחר מספר דקות נכנסה למסעדה איילת...



הסיפור מבוסס על מקרה אמיתי, השמות והפרטים המזהים שונו.



אביב ירון

היכנסו לאתר האישי

http://www.2all.co.il/web/Sites/aviv_ron



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב