דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מיוחד ליום כיפור- להמתיק את הדין ולשנות את הפור! 

מאת    [ 09/10/2011 ]

מילים במאמר: 761   [ נצפה 4380 פעמים ]

אנשים שואלים  מדוע צריך לצום ביום כיפור? מה המשמעות הסמלית של הצום? האם היום בתקופה המודרנית שלנו עדיין צריך לענות

ולהתענות בגוף  על מנת לכפר על מעשים שנעשו במודע או שלא במודע.האם זה לא ארכאי והאם אין דרך אחרת טובה יותר, לכפר באמת

על מעשים שלא נעשו וגם ללמוד מטעויות כך שלא נחזור עליהם מיד בתום הצום...

הנה כאן לפניכם זווית מעניינת וחדשנית להתבונן על היום הזה ומשמעותו  הסמלית.

מבחינה רוחנית, כל אדם ביום כיפור עומד לדין. במהלך השנה,  האדם צבר עבירות שונות, דרך מחשבות עקומות, דיבור, והתנהגות מזיקה כלפי הזולת וכלפי עצמו

איך זה נראה מבחינה רוחנית?

דמיינו לעצמכם שפעם בשנה עושים הערכה להתנהגותכם, לכל אדם קיימת קבוצת דיון על המשך דרכו בעולם. ובין המתדיינים יש שתי קבוצות קבוצת סנגוריה וגם  קבוצת קטיגוריה , שני חלקים שעושים את השלם. בסופו של דבר

לאחר התדיינות שני הצדדים באשר לגורלו של האדם בשנה הקרובה, נחתם הסכם שהוא יותר אילוץ לנשמה של אדם פלוני, לקבל את

הדין בהתאם לתהליך הלמידה וההתקדמות המוסרית רוחנית שלו בעולם הזה. על מנת שיהיה לאדם טוב יותר בשנה הבאה כדי שמספר המסנגרים יעלה על המקטרגים, זה נוצר על ידי מעשים טובים של האדם ומודעות עצמית על עצמו, הפסקת שיפוט על אחרים, צרות עין, לשון הרע וכן על ידי אהבת עצמו.

 

ממה מורכבים המקטרגים?

 

המקטרגים מורכבים מכל מיני צורות חשיבה לקויות ולא מפותחות של אנשים על אדם אחר כלומר כל מי שאי פעם העלבת כעסת עליו, פגעת בו אם אכן פגעת באמת או שאותו אדם נעלב ממך כי הוא חושב שפגעת בו, כל מי שהרגיש שעשית לו עוול, או שביקר אותך ושפט אותך אם במילים ואם במעשה ואם במחשבה, לפעמים מחשבה יכולה יותר להזיק ממעשה.  כל אחד מהם בונה מקטרג.  בנוסף, ככל שהאדם אינו אוהב את עצמו ואינו מחובר לעצמו ולכוחותיו החיוביים (כלומר לשמחה בלתי מותנית, לקבלה ולאהבה עצמית, מתלונן ומקטר) כך כוחות אלו מקבלים אישור לחבל בחייו של האדם. כלומר האחרים בפועל יותר משפיעים על גורלו האדם מהוא עצמו בכללם: עניים רעות, מחשבות עקומות של אחרים ופחדיהם וכו'.. האדם בצורה זו, לא שולט על האנרגיה שלו, הוא רווי בפחדים עד שאותם אחרים, שלא מודעים לעצמם שהם מזיקים לאדם, שולטים בחייו.

לדוגמא אדם זר שנוטר טינה לאדם אחר יכול להזיק לאותו אדם שנוטר לו עד כדי כך שיעבירו מהעולם הזה.  בנוסף, גם אם מישהו הזיק לאחר בצורה של נטירת טינה, זה חוזר אליו ברגע אחד של אמת ואין לדעת מתי יבוא היום שזה חוזר. כי כל מה שנשלח חוזר (חוקי הקראמה).

המטרה היא לא להפחיד אלא ללמדכם כלים לבטל את כל אותם כוחות ולהפעיל את כוחות הנשמה שהם אהבה ,שלווה ושמחה שהם מוחקים ומבטלים כל גזרה מכל סוג שהוא גם אם זו שעת האמת..

 

ממה מורכבים הסניגורים?

הסניגוריה מורכבת מכל הרגעים שבהם האדם אהב את עצמו ואת הזולת. נתן כף זכות, חמלה, עשה חסדים, ויתר על האגו, סלח, נתן וכו'.. המטרה שלנו היא בתום יום כיפור להתעלות מעל עצמנו עד כדי ביטול כל אותם כוחות מקטרגים שיצרנו על אחרים ועל עצמנו. 

שיהיה לנו רק סניגוריה ושאתה נבנה לעצמנו חיים טובים באמת, קלים, נוחים ונעימים. כך שההתקדמות והלמידה תהיה קלה , נשים לב אליה נטעה פחות ונהיה יותר במודעות עצמית פה ועכשיו.

הכלים ליצירת מציאות מדהימה לשנה החדשה וביטול המקטרגים?

 

1. לבטל את כל הקטרוגים שאנו עושים על אחרים, בצורה הבאה לומר לקב"ה, אני שולח כף זכות ומזכה את כל האנשים שאי פעם שפטתי לחומרה בשנה האחרונה וגם שאשפוט, אני מברך אותם בחסד אמיתי טהור ושולח להם חמלה וסליחה וגם לעצמי.מי שמבטל קטרוגים על אחרים מרגיש ניקוי פנימי וגם מתחיל לשמור על עצמו עם דיבור הכי עליון ומחשבה הכי עליונה. ההרגשה היא של קלילות בלי פחד שישפטו אותך. הוא מבין שכדי שיהיה לו כוחות לעשות את מה שהוא רוצה עליו להתעסק בחייו ולהתבונן על עצמו ולעשות עבודה פנימית כאחראי במקום קורבן.

2. מעתה כל פעם שעולה במוחך שיפוט על אדם כלשהו,או  ניסיון להיות צודק ולחנך אחרים... אמור בלב אני שולח לאדם הזה כף זכות ואני סולח לו ולעצמי. זה משחרר במאת האחוזים שיפוטיות ומייצר השגחות פרטיות הכי טובות שיש. כי אין דין למעלה נגד האדם שמתקדם מוסרית ורוחנית ומבין שהאחר גם כמוהו עם רגשות ופחדים וקטיגוריה..

3. לשלוח המון אור ואהבה לחלקים הלא מודעים שבך שממשיכים להזמין שיעורים קשים ולא נעימים ולסלוח לעצמך על פעילותם הלא מודעת.

4. העיקרון הוא לא להוסיף שמן למדורה אלא לעזור, אם אתה נורא מודאג ממצב העולם ומחייך אז בוא תעזור... ואיך עוזרים.?

רואים את הטוב באחר ובכל דבר, פשוט לומר כשהדרמה הפנימית עולה אני בוחר באהבה, ברוגע, בחמלה ויעוד'...

5. הוסף מחוות קטנות של אהבה ותשומת לב, כגון לחייך לאחר , להתחבק ולתת לאחרים להתקשר זה כוח האחדות של הביחד שיכול להמיס כל קטיגוריה לעד.

בברכה

 ורדה טנא- מדריכה רוחנית אישית.

מרצה של המדע שברוח כלים מתקדמים להתמרה אישית.

ורדה טנא, מומחית לחשיבה חיובית הזמנה להצלחה בפייסבוק מזמינה אותך לקורס אינטרנטי ייחודי ומעצים בחינם!! ומדריך במתנה איך להצליח בחיים? הגיע הזמן להפסיק לפחד ולהתחיל לחיות . בכתובת הבאה: http://www.facebook.com/pages/hzmnh-lhzlhh-wrdh-tn-ymwn-pqtyby-wyzyrty/135846793109345%3C/p#!/pages/hzmnh-lhzlhh-wrdh-tn-ymwn-pqtyby-wyzyrty/135846793109345?ref=sgm>




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב