דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך ליצור אוסף אינסופי של כותרות סופר-אפקטיביות כמו כל הגורואים המובילים בעולם 

מאת    [ 09/10/2011 ]

מילים במאמר: 692   [ נצפה 3159 פעמים ]

את העצה שאני עומדת לחלוק איתך היום קיבלתי מפול אוונס, שהוא בעצמו גורו לא קטן, ואחד המובילים בעולם בכל מה שקשור לשיווק באינטרנט. העצה הזאת כל כך מתבקשת מאליה, שאחרי שהוא סיפר לי עליה, בא לי פשוט להרביץ לעצמי, על כך שלא חשבתי על זה בעצמי... טוב, אז עכשיו אני חוסכת ממך גם את המכות וגם את תחושת ההחמצה, ואני מעבירה לך את כל התורה, מאל"ף ועד ת"ו. רק לרוץ ליישם.

בכל דבר הקשור לשיווק, מכל סוג, אחת ההמלצות שכולנו שומעים שוב ושוב ושוב היא, לפקוח עין, לחפש את הדוגמאות הטובות ולשכפל אותן, עם השינויים וההתאמות המתבקשים, כמובן. ולא רק לשכפל, אלא ליצור לעצמנו אוסף של דוגמאות מוצלחות, שיהיה תחת ידינו בכל רגע נתון.

מקבצי תכנים וחומרים מוצלחים, כגון: מודעות, כותרות, עדויות, הבטחות, מכתבי מכירה וכד', נחשבים לחומר לוהט ומבוקש באקוסיסטם של האינטרנט, זוכים להתעניינות רבה ויוצרים סביבם באזז מטורף. עד כאן – לא חידשתי לך דבר. אני יודעת. אבל עכשיו אני רוצה לחלוק איתך את העצה המדהימה שקיבלתי מפול אוונס, ואותה לא שמעת קודם:

טכניקה קטנה ומדליקה, ליישום מיידי, המאפשרת בניית אוסף עצום של דוגמאות מעולות שבמעולות תוך 48-72 שעות, באופן אוטומטי לגמרי ובלי להוציא גרוש.

נשמע טוב? נשמע מעולה:


    • בשיטה הזאת ניתן ליצור אוסף דוגמאות של שורות נושא מהאימיילים הטובים ביותר של המשווקים הכי טובים בעולם!
    • בשיטה הזאת ניתן לראות בדיוק מה טובי המשווקים עושים עם שורות הנושא של האימיילים שלהם, כדי ללמוד לא רק ממה שהם אומרים, אלא ממה שהם עצמם עושים
    • בשיטה הזאת ניתן לראות איך משווקי נישה מובילים בכל תחום שהוא משתמשים בשורות הנושא באימייל כדי לשכנע לקוחות מן השורה לפתוח את האימייל שלהם ולקרוא אותו
    • ולבסוף, השיטה הזאת מאפשרת לך "לרגל" אחרי המתחרים שלך, ולראות איך הם משתמשים בשורות הנושא באימייל, כדי לחדור כמו סוס טרויאני לקהל היעד שכולכם מכוונים אליו.

ובכן, מה צריך ומה עושים?

1. תיבת מייל חינמית - דבר ראשון, עליך לפתוח תיבת אימייל חינמית (YAHOO, HOTMAIL, GMAIL). מילה שלי: אינך רוצה להשתמש בכתובת האימייל הרגילה שלך למטרה הזאת

2. ספרייה מיוחדת במחשב - שנית, עליך לפתוח ספרייה אצלך במחשב, ולקרוא לה: שורות הנושא הטובות בעולם

3. הצטרפות לניוזלטרים ורשימות - בשלב שלישי, עליך להצטרף לעשרות ואפילו מאות רשימות, מיילים, ניוזלטרים וטיפים בכל נושא      אפשרי:

         א. כדאי להתחיל עם רשימות שיווקיות

         ב. בשלב הבא, להצטרף לרשימות בכמה שיותר נושאי נישה שונים שניתן לחשוב עליהם, בעיקר אלו המעניינים אותך.

         ג. עכשיו הגיע הרגע למצוא את המתחרים שלך ולהצטרף לרשימות שלהם

         ד. להצטרף לניוזלטרים

        ה. להירשם לקורסים מקוונים ולקבלת דו"חות חינמיים

        ז. להירשם לטלסמינרים ולוובינרים חינמיים

       ח. להירשם לקבלת פרסים בחינם... ועוד ועוד.

4. איך מוצאים רשימות טובות?


    • לפי מילות מפתח
    • דרך אינדקס הבלוגים טכנורטי
    • דרך מגזינים מקוונים (גוגל)
    • עוברים מאחד לשני

5. להמתין שלושה-ארבעה ימים - עכשיו, אחרי שהצטרפת לכמה רשימות שרק אפשר, עם חשבון אימייל חינמי, צריך לחכות כמה ימים, ואז להתחבר לחשבון החינמי שדרכו נרשמת לכל הרשימות

6. מלוא התיבה זהב - בתיבת המייל שלך ימתינו לך עשרות אם לא מאות אימיילים

7. לקרוא ולסנן – עכשיו עליך לעבור שורה-שורה, ולחפש את השורות שמושכות את תשומת הלב שלך, שגורמת לך לרצות לפתוח את המייל ולהסתכל מה בתוכו. עליך לחפש את שורות הנושא המסקרנות שלא ניתן לעמוד בפניהן

8. לשמור רק את השורות שעובדות - אותן, ורק אותן, עליך לאחסן בספריית "שורות הנושא הטובות בעולם". את כל היתר - פשוט למחוק (ולא לדאוג. מחר בבוקר כבר יהיו בתיבה עשרות שורות חדשות)

9. לבדוק אחת ליומיים-שלושה ולחזור על התהליך – עכשיו, כל שנותר הוא להיכנס לחשבון החינמי שלך אחת לכמה ימים ולחזור על הפעולה. תוך שבועיים-שלושה יהיה בידיך מאגר שורות נושא מעולות ממש בקצות האצבעות, פרי יצירתיותם של אנשי השיווק הטובים בעולם, ולגמרי בחינם.

10. עברית קשה שפה - השלב העשירי הוא כחול לבן והוא רק שלנו: כל מה שנשאר לך לעשות עכשיו זה לתרגם את הדוגמאות הטובות, לגייר אותן במידת הצורך למונחים עבריים כחול-לבן, והרי לך קורס חינמי באמנות השיווק, ליצירת מאגר אינסופי של שורות נושא מדליקות.

זהו. זה הכל. גדול, מה? בשורות הנושא שליקטת מגדולי האינטרנט ניתן לעשות שימוש לא רק במייל, אלא גם ככותרות של פוסטים, מאמרים, דפי נחיתה וכל תוכן אחר. כותרת היא כותרת היא כותרת. אני מאחלת לך הצלחה רבה!

שמי עידית נעמן ואני מומחית לשיווק באמצעות תוכן. על ידי יישום של אסטרטגיות שיווק באמצעות תוכן, וחשיפת הנוסחאות לכתיבת תוכן שיווקי אפקטיבי, אני מלמדת בעלי עסקים  להגביר את התנועה לאתר, לייצר יותר לידים, להגיע ללקוחות הנכונים ולהגדיל משמעותית את רווחיות העסק. אני מזמינה אותך להיכנס עכשיו לאתר שלי, http://www.aocm.co.il/ ולהירשם לקורס האינטרנטי החינמי לשיווק באמצעות תוכן, בו תלמד ב- 10 שיעורים קצרים וקלים ליישום, איך להפוך את הידע המקצועי שלך לאיש המכירות האפקטיבי ביותר בעסק שלך. כי התוכן שלך הוא המנוף שלך להצלחה!




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב