דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אם את רוצה לרדת במשקל בעזרת חוק המשיכה, שחררי מחשבות של התנגדות 

מאת    [ 09/10/2011 ]

מילים במאמר: 386   [ נצפה 2560 פעמים ]

לרדת במשקל עם חוק המשיכה דורש נכונות קודם כל לשחרר כל מחשבה של התנגדות שיש לך לגבי הגוף שלך. מחשבות של התנגדות יהיו כל מחשבה שהיא שלילית, מעליבה, מזלזלת או מנוגדת לתוצאה הרצויה לך.

זה חיוני ביותר שתשחררי את המחשבות הללו בגלל שהן סותרות ישירות את המציאות שאת מנסה ליצור.  אם את מתמקדת במציאות הרצויה לך (להיות רזה, בכושר, בריאה, חזקה, סקסית וכו') ובאותו הזמן את מקוננת על העובדה שאת במשקל יתר, עייפה, לא מושכת ולא מרגישה בנוח עם הגוף שלך, נחשי מה יקרה? היקום מקבל שני איתותים סותרים ממך והוא יגיב לזה שהוא שכיח יותר, שקיים יותר זמן וזהו האיתות ה"שמן".

כדי להימנע מלשלוח איתותים מנוגדים ליקום, עליך להפסיק לאפשר למחשבות השליליות לגבי הגוף שלך והמשקל שלך להשתכן במוחך. כיצד עושים זאת? המטרה שלך היא לפתח תחושה חזקה של מודעות עצמית כדי שתוכלי לתפוס את מחשבות ההתנגדות האלו כאשר הן צצות ובאופן מיידי להחליף אותן עם מחשבות חיוביות יותר שיתמכו בתוצאה הרצויה עבורך.

לדוגמא: נגיד שאת הולכת ברחוב וחולפת על פני חלון של חנות ורואה את ההשתקפות שלך. מיידית את מרגישה רע לגבי כמה שמנה את נראית ואת מתחילה לחשוב מחשבות כמו: "אני לא מאמינה כמה אני שמנה", "אני חייבת לעשות משהו לגבי זה", "אני נראית רעה ואני לא יכולה לסבול את זה יותר".

ברור מאליו שהמחשבות האלו לא מיושרות עם הגוף הרזה יותר והאנרגטי שאת מנסה לקיים במציאות. משום כך, עליך להתחיל לשחרר את המחשבות של ההתנגדות ולהחליף אותן עם מחשבות טובות יותר. לכן החליפי את המשפטים השלילים במשהו כמו: "זו לא סוג המציאות שאני רוצה להנציח. זה נכון שהגוף שלי עדיין לא כפי שהייתי רוצה אבל אני יודעת שהוא יהיה כך בקרוב. באחד הימים אני אלך כאן ואסתכל על ההשתקפות שלי ואהיה מוקסמת מכמה טוב אני נראית. אני ארגיש ממש טוב לגבי הגוף שלי וארגיש גאה מכמה יפה אני. אני אלך לקניות ואקנה בגדים יפים שגורמים לי להרגיש טוב כשאלבש אותם ותהיה לי המון אנרגיה לעשות דברים שגורמים לי השראה". המשיכי עם קו המחשבה הנעים הזה ואת מיידית תזיזי את התדר שאת משדרת ליקום.

הביני שהתהליך לוקח זמן ומאמץ עקבי. מחשבות שליליות ימשיכו לצוץ כאשר את לא מצפה להן אבל אל תתעצבני או תהיי מתוסכלת בגללן. במקום זאת, פשוט הפכי למודעת להן ובאופן מכוון התחילי להזיז את המיקוד שלך למקום יותר חיובי. במשך הזמן, את תזיזי את המיקוד השולט שלך ביחס לגוף שלך והתוצאות החיצוניות יתחילו להופיע כהוכחה להתקדמות המדהימה שעשית.

 

 

אורנה צפריר - הרזיה דרך הראש - הרזיה מבפנים החוצה ושחרור מאכילה רגשית לנשים, בתהליך מעצים ומשחרר, ללא סבל או מאבק. אתר: www.ornaharzia.022.co.il להרשמה לניוזלטר הרזיה דרך הראש וקבלת מתנה: http://ornaharzia.mypages.co.il/pages/234




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב