דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על כללית חול כבר שמעתם? 

מאת    [ 09/10/2011 ]

מילים במאמר: 524   [ נצפה 2712 פעמים ]

מה עניין שמיטה להר סיני? קופת החולים היא גם חברת ביטוח? הייתכן? קופות החולים הן כבר מזמן יותר מאשר רק מרפאה שאליה נגשים כשאנחנו חולים. אנחנו כולנו מחויבים על פי חוק להיות משויכים ולשלם עבור ביטוח בריאות באחת מקופות החולים, אולם קופות החולים נותנות לנו הרבה יותר מאשר השירות הבסיסי בלבד. כללית חו"ל הוא שירות מעולה שמוצע על ידי קופת החולים לטובת כל מי שנוסע לחו"ל. הנה פרטים ומידע על ביטוח נסיעות לחו"ל באמצעות כללית חו"ל ויתרונותיו.

מהו ביטוח נסיעות לחו"ל בכלל?

רובנו לא זוכרים את פרטי הפוליסה, ולכן ייתכן שייראה לנו מפתיע שרוב הביטוחים שניתנים בארץ אינם חלים על פציעות וכו' המתרחשות מחוץ למדינה. ההסבר לכך הוא פשוט: כשאנחנו נוסעים לחו"ל, אנחנו עלולים לעסוק בפעילות שונה ומסוכנת יותר מזו שהיינו עוסקים בה בד"כ בארץ; סיכון שאיננו משוקלל בתוך הפרמייה של הביטוח שאנחנו רוכשים בדרך כלל בארץ ? גם כדי לא לייקר עלות הפרמיה, וגם כיוון שעבור רוב הפעילות הרגילה שלנו, אנחנו לא בסיכון כזה. ביטוח נסיעות לחו"ל נועד לכסות את ההוצאות שלנו כתוצאה מפציעה ו/או מחלה בחו"ל. ביטוח כללית חו"ל מציע גם יותר מזה. ברור שאנחנו צריכים לקנות ביטוח נסיעות לחו"ל, והשאלה היחידה היא איזה כדאי לנו לבחור. אחד היתרונות של כללית חו"ל, הוא בכך שהוא ניתן על ידי חברה גדולה ומוכרת שאתם יודעים שאתם יכולים לסמוך עליה בנושאים כאלה. ביטוח כללית חו"ל בא ממוסד שזה בדיוק תחום עיסוקו, ולכן הכיסוי יודע להעריך נכון את העלויות שתצטרכו, ולהציע לכם את הכיסוי המתאים למקרה הצורך. כללית חו"ל מציע גם המשך טיפול באמצעות שירותי הכללית בארץ במקרה של פציעה או מחלה בחו"ל שממשיכה גם בארץ.

אז מה כוללת פוליסת כללית חו"ל ? על הכיסויים

לפני שניכנס לפרטי פוליסת כללית חו"ל, חשוב להדגיש כי תמיד צריך לבקש את המידע בעת קבלת הביטוח, כדי להיות בטוחים שאתם מקבלים בדיוק את מה שרציתם ואת השירות המתאים לסיכונים שאתם צופים. כמו כל ביטוח, חשוב להקפיד לקרוא גם את האותיות הקטנות, כדי להבטיח שהכיסוי הוא רלוונטי ולכל הפחות להיות מודעים למגבלות הביטוח. ביטוח כללית חו"ל מוצע במספר מסלולים: ביטוח נסיעות כללית חו"ל המיועד לאנשים בריאים עד גיל 75, אשר לא מתכננים לעסוק בפעילויות ספורט חורף או אתגרי בנסיעה;

ביטוח נסיעות כללית חו"ל משופרת ? מיועד לאנשים בעלי מחלה או מצב רפואי קיים ? חשוב מאוד לשים לב, אם ואילו סייגים יש לגבי תחולת הביטוח במצבים שונים במקרה כזה; עבור נשים עד השבוע 30 להריון, ומבוטחים המעוניינים בכיסוי גדול יותר מאשר בביטוח נסיעות כללית חו"ל "רגיל"; המסלול האחרון הוא ביטוח נסיעות כללית חו"ל אתגרית ? המיועד למבוטחים העוסקים בפעילות ברמת סיכון גבוהה כגון: טיפוס הרים, טרקים, סנפלינג או רפטינג וכיוצא באלו (חשוב לבדוק בפוליסה, כי פעילות מסוימת שאתם מתכוונים לעשות אכן מכוסה, כדי שלא תגלו, למשל, שפציעות בעקבות באנג'י אינן מכוסות בביטוח...) גובה הכיסוי המקסימלי במקרה אשפוז משתנה גם הוא בהתאם לסוג הפוליסה, ויכול לנוע מחצי מיליון דולר (500,000$) בביטוח כללית חו"ל רגיל ועד ל-850,000$ בביטוח כללית חו"ל לספורט אתגרי (זכרו, כי מדובר על הוצאות אשפוז).

כל המסלולים המוצעים בביטוח כללית חו"ל כוללים כיסוי ללא מגבלה על הוצאות רפואיות שאינן במסגרת אשפוז. בפוליסת ביטוח כללית חו"ל "משופרת" ניתנת תוספת לגובה הכיסוי המקסימלי במקרים של החמרה במחלה / מצב רפואי קיים. מלבד אלה, ניתן לקבל גם כיסויים לאספקטים אחרים של הנסיעה, כגון פיצוי במקרים של איחור בהגעת המטען ו/או החלפת או ביטול טיסה וכו'.

שלום, שמי אבנר כהן. עובר בתחום הביטוח ועיצוב ארונות הזזה.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב