דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


5 דרכים קלות להגברת קצב חילוף החומרים בגוף שלך 

מאת    [ 06/10/2011 ]

מילים במאמר: 433   [ נצפה 3093 פעמים ]

1 לא לדלג על ארוחת בוקר
ארוחת בוקר מתחילה את קצב חילוף החומרים שלכם בבוקר ומסייעת במניעת זלילה בהמשך היום. אגב, כוס קפה לא נחשב - קפאין בתוספת סוכר עשוי לתת לך קצת אנרגיה לדכא את התיאבון לזמן קצר אבל תחושת הרעב בטוח תחזור. אנשים נוטים לאכול את ארוחת הבוקר בשעה יותר מדי מאוחרת, ארוחת הבוקר צריכה לכלול פחמימות מורכבות כמו דגנים מלאים (גרנולה או שיבולת שועל), יחד עם חלבון דל שומן (יוגורט דל שומן או חלב), כל זאת במטרה להעלות את רמות האנרגיה שלכם.

2 לדחות אכילת נישנושים שעייפים
רבים מאיתנו תופסים נישנוש קל כאשר אנו מרגישים עייפים. אבל מומלץ לא לבלבל רעב אמיתי עם עייפות. אם אתה מרגיש עייף מומלץ לצאת לטיול נמרץ 15-20 דקות. אתה יכול לצאת לטיול עם חבר או עם מאמן כושר אישי, מה שבטוח זה יעלה את קצב הלב שלך ויתן לך דחיפה של אנרגיה. נסה את התרגיל הבא שאתה מרגיש עייפות שתה כוס גדולה של מים קרים אם אתם עדיין רעבים, נסו חטיף חלבון מורכב עשיר בפחמימות כמו: קרקרים מחיטה מלאה עם חמאת בוטנים או גבינה.

3 לאכול לעתים קרובות יותר
קבל את ההרגל של אכילה כל שלוש עד ארבע שעות לפחות ארבע פעמים ביום. אכילה לעיתים קרובות מייצבת את רמת הסוכר בדם, כאשר רמת הסוכר בדם יורדת נמוך מדי אתה רוצה לאכול ... והרבה. על ידי שמירה על רמות הסוכר בדם בצורה יציבה תוכלו לשלוט בתיאבון שלכם ולשמור על קצב חילוף חומרים גבוה. השתמשו בזונאית או דיאטנית מוסמכת על מנת שיבנה לכם תפריט דיאטה לאורך כל היום. כאשר אתה הולך הרבה שעות מבלי לאכול הגוף יפצה על ידי האטה של חילוף חומרים בכדי לחסוך באנרגיה ...האפקט הזה רק פוגע במאמצים שלך לירידה במשקל.

4 לאכול חלבון בכל ארוחה
חלבון יעזור לך להפחית את התיאבון, אמנם זה לוקח יותר אנרגיה וזמן לגוף לעכל, אך למעשה אתה מרגיש מלא יותר מאשר אכילת פחמימות בלבד. מחקרים מראים שאכילת יותר חלבון יכולה לעזור לך לרדת במשקל בלי לחתוך בקלוריות. נסה את האפשרויות התזונתיות הללו בחלבון: הודו על לחם מחיטה מלאה, חומוס בפיתה, צ'ילי צמחוני, פירות ואגוזים, או חטיף חלבון המכילים 12 או יותר גרם חלבון.

5 לצרוך מספיק קלוריות לצרכים של הגוף
אכילה מעט מדי מאטת את קצב חילוף החומרים של הגוף. אם אתם רוצים לרדת במשקל, תשתדלו לא לקצץ יותר מדי קלוריות בצורה דרסטית. במקום זאת, נסו לגזור כמה מאכלים קבועים בתזונה - דברים כמו, משקאות מוגזים ממותקים, ממתקים וחטיפים. מזונות מעובדים נוטים להיות עשירים בשומן וקלוריות ודלים בויטמינים, מינרלים וסיבים.

אנו בשייפוואן ממליצים לעסוק בפעילות ספורטיבית עם מאמן כושר אישי, זה יעזור לכם להגביר את קצב חילוף החומרים בגוף מה שיגרום לכם לרדת מהר במשקל.

בחברת שייפוואן - מאמני כושר אישי בפריסה ארצית - מאמן כושר אישי מגיע אליך הביתה עם כל ציוד הספורט הדרוש לאימון אישי אחד על אחד, בנוסף חברת שייפוואן נותנת המלצות תזונתיות ותפריטי דיאטה על ידי תזונאי מוסמך. כמו כן, חברת שייפוואן עוסקת בהקמת חדר כושר הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב