לדחוף את העסק שלכם קדימה בעזרת חברה לייעוץ עסקי
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

לדחוף את העסק שלכם קדימה בעזרת חברה לייעוץ עסקי 

מאת    [ 06/10/2011 ]
מילים במאמר: 536   [ נצפה 3127 פעמים ]

 
 

לדחוף את העסק שלכם קדימה בעזרת חברה לייעוץ עסקי

 

כל בעל עסקים תמיד רואה לנגד עיניו את ההתרחבות של העסק שלו, ביסוסו ושגשוגו לאורך זמן. לאט, גם החברה שלכם גדלה יותר ויותר, מתפתחים בה דרגים שונים של עובדים, ודרגים שונים של ניהול בכיר וניהול זוטר. עם הזמן, נולד צורך מיוחד לבסס תרבות ארגונית נכונה בתוך החברה.

 

למה בעצם הכוונה לתרבות אחידה של ארגון? האם זה תהליך נחוץ? האם יש לו השפעה על הדרכים שבהם החברה פועלת? התשובה היא בהחלט כן! כל השאלה היא בסך הכל, איך אתם מצליחים לממש בצורה נכונה את התרבות הזו בעסק שלכם. היום, בעזרת השירות המקצועי של חברה לייעוץ עסקי, גם אתם יכולים למתג ולשפר את החברה שלכם בצורה משמעותית במיוחד.

 

מתחילים לקדם את העסק

 

התהליך של קידום עסקים, מתחיל בכך שאנשי הייעוץ העסקי פוגשים אתכם, ומתחילים להכיר את העסק שלכם מכל הכיוונים. עליכם להתחיל למעשה בחשיפת כל המידע הרלוונטי על החברה שלכם. הדבר קריטי, שכן על ידי תהליך זה, גורמי הייעוץ לומדים את העסק שלכם, ואז יודעים אילו תהליכים צריכים להתרחש ולהתקיים בעסק, על אילו נקודות כדאי לשים את האצבע, באילו תהליכים יש להשקיע במיוחד וכיו"ב. זכרו שבסופו של דבר מטרת כל התהליך היא לשפר את מיומנויות הניהול שלכם, ואת תפוקת העבודה של החברה, ומיתוגה בעיני הציבור. לכן, חשוב לחשוף את המידע בשלמותו. המידע כולל היסטוריה של החברה בעבר, קשיים שבהם היא נתקלה, הצלחות שהיא נחלה, עסקאות אותן היא קיימה בעבר וכיו"ב. עליכם גם לציין כמובן, מה המטרות שאתם רואים לנגד עיניכם, ואיך חשבתם או ניסיתם לממש אותן בעבר ובהווה.

 

בשלב הבא, גורמי הייעוץ העסקי מציגים בפניכם ובפני דרג הניהול הבכיר את התוכנית והעקרונות שעל פיהם הם עובדים. חשוב לציין, שיש עקרונות רבים לניהול נכון של עסק. הגיוני  להניח שאם העסק שלכם במצב סביר (כמו רוב העסקים במדינת ישראל), אתם מיישמים ולו חלק מן העקרונות הללו. בשל כך למעשה אנשי המקצוע צריכים ללמוד קודם את העסק שלכם - על מנת להכיר את נקודות החוזק והתורפה שלו.

 

לאחר שחברות ייעוץ ארגוני לומדים את העסק, הם כמובן מגישים את מסקנותיהם לדרג הניהול. המסקנות כוללות שני חלקים, למעשה - מה צריך לשפר בעסק ותוכנית הפעולה עצמה. כלומר – ה"מה", וה"איך". תוכנית הפעולה עצמה לקידום העסק שלכם היא מפורטת מאד, וכוללת שלבים להטמעה של עקרונות שונים בעסק, לוחות זמנים, ואף תחנות עצירה בהם מבצעים בקרה על כל מה שבוצע עד לאותו שלב.

 

בשלב הבא כמובן, מתחילים ממש בתהליך היצירה של תרבות ארגונית נכונה - אנשי הייעוץ העסקי מקיימים סדנאות שונות לדרגים השונים של העובדים, ומכינים את התכנים הדרושים להטמעה של העקרונות שנקבעו. כמובן שלאורך כל התהליך מתקיימת בקרה צמודה ונעשים דיונים, על מנת לוודא כי הכל מתנהל כשורה.

 

מעניין גם אתכם?

 

הפירוט שקראתם ברגע זה, הוא אך ורק על קצה המזלג. ברור כי כל תוכנית של חברה לייעוץ עסקי היא מפורטת מאד, והעבודה עליה מתמשכת זמן רב. הרעיון הוא לתת לכם טעימה מהעולם, שגם אתם יכולים לקחת בו חלק. חשוב להבין, כי חברות רבות במשק, גדולות כקטנות, כולן רוצות לקדם את עצמן בצורה הטובה ביותר. היום קידום עסקים חכם, הוא כזה שמסתכל לא רק על העתיד הקרוב - אלא גם על העתיד הרחוק - מה יקרה בעסק בעוד שנה, שנתיים, חמש שנים או עשור. אתם תוכלו להביא את העסק שלכם לשיאים חדשים, אם תפנו לגורמים המקצועיים ביותר, שיעזרו לכם בתהליכי הניהול.

משה אלון

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב