דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שולחנות סלון מעוצבים 

מאת    [ 06/10/2011 ]

מילים במאמר: 601   [ נצפה 6026 פעמים ]

בקניית שולחן סלון מעוצב יש מספר כללים אשר יבטיחו שתקנו שולחן סלון מעוצב שיתאים לכם מכל הבחינות. חשוב ביותר הוא - מה צריך להיות הגודל של שולחן קפה מעוצב - עליו להיות ביחס כלשהו לספות וגודלו צריך להיות בהתאם לגודל הסלון על מנת שלא ייפגע כל העיצוב של חלל זה! על כן כאשר תצאו אל חנויות הרהיטים, מוטב שתצטיידו במידות הסלון הכלליות, ואם כבר רכשתם ספות - גם במידותיהן.

האם חייבת להיות זיקה עיצובית בין הספות ושולחן הסלון המעוצב? מן הסתם כדאי שהמפגש של שולחן הסלון המעוצב עם יתר רהיטי הבית יהיה ידידותי ויפה, אך אין משמעות הדבר שעלינו לרכוש סט זהה-ימים אלו חלפו לאושרנו! שולחן סלון מעוצב יהווה אי של פעילות חברתית בביתכם ועל כן יש לתת את הדעת שכאשר תרכשו שולחן קפה לסלון  יהיה הוא רהיט שימושי מחד ויפה מאידך.

מהם המרכיבים  הנוספים ההופכים שולחן קפה מעוצב לשימושי ונוח? מעבר לגודל של שולחן הסלון המעוצב, חשוב מאוד הוא גובהו-שולחן סלון סטנדרטי הוא כגובה הספה -כ-45 ס"מ ואולם אם הוא משמש כשולחן סלון מעוצב לאירוח מרובה ואף מדי פעם לארוחות מזדמנות של המשפחה, ניתן לרכוש גם שולחן סלון מעוצב שיהיה מעט גבוה יותר-אך בשום אופן לא יותר נמוך-זה יהיה מאוד לא נוח. שולחנות סלון נמוכים מתאימים כאשר מדובר בפינת ישיבה נמוכה כפי שממקמים לעיתים בחדרי טלוויזיה, או בסלון שבו משתמשים לעיתים רחוקות ולא מידי יום.

נותר מרכיב החומר ממנו יהיה עשוי שולחן קפה מעוצב - ונושא זה כבר מכניס אותנו לסוגיית העיצוב. שולחנות סלון מעוצבים נעשים מכל מיני חומרים, אך אין ספק שהעיקרי והמוביל הוא העץ המלא. נדמה שיתרונותיו ידועים, אך בכל זאת נחזור עליהם: העץ הוא חומר חזק אך אינו כבד כאבן או ברזל, שולחן סלון מעוצב מעץ מלא ניתן לשפץ ולהחזיר את מראהו הראשוני בקלות, משטחי עץ גם מקבלים בחינניות את סימני הזמן-מזדקנים בכבוד! לשולחנות סלון מעוצבים מעץ העשויים עצים משובחים כעץ הטיק, אגוז ובוקיצה יש יתרון עיצובי ברור על שולחנות סלון מעוצבים אחרים.

יש עוד סיבה לפריחתם של שולחנות הסלון מעץ-מרבית בתינו מעוצבים כיום בעירוב סגנונות-אקלקטיות, וכשרוצים ליישם סגנון זה בסלון ביתנו, נמצא שקשה למצוא ספות עתיקות העונות על דרישותינו לנוחות ופונקציונאליות ואילו בחנויות הרהיטים יש שפע נפלא של שולחנות קפה מעץ בסגנון כפרי, שולחנות סלון עתיקים וכן הלאה - שעיצובם וסגנונם ישלים היטב סלון עם ספות מודרניות שעיצובן נקי, ויתרום לאווירה נעימה בחדר זה.

כאמור, יש חשיבות לעץ ממנו יהיה עשוי שולחן הסלון המעוצב שלכם! רהיטים מעוצבים רבים מעצים משובחים מגיעים כיום מאסיה-אם עתיקים ואם עכשוויים. אחד החומרים המסקרנים  והיפים ממנו מייצרים שולחנות סלון מעוצבים באסיה, הוא ה-"shipwood"  עצים עתיקים שנלקחו מסירות דייג. סירות דיג גדולות אלו, שטו בנהרות סין הגדולים ואף בים הסיני, והעץ הנלקח מסירות גדולות אלו מתייחד במראה שטוף, בהיר, עם סימנים וחריצים שנטבעו על ידי הים והרוחות. כל ההשפעות האלו חיזקו את העץ ואף יצרו רבגוניות מרתקת בחומר הגלם - שפע של גוונים, כי מדובר במספר סוגים של עצים, ואף חלקם ספגו חומרים שונים ונותרו בהם סימנים בהם היו מחוברים לחלקי ברזל. עצים אלו מעובדים כיום למבחר של רהיטים מעוצבים ובהם בולט השפע של שולחנות סלון מעוצבים בעיצוב כפרי ופשוט המתבסס על תכונותיו הטבעיות של העץ ואף מבליט אותן בשומרו על המרקם והגוון הטבעיים של העץ.

בנוסף, שולחנות סלון מעוצבים נעשים באסיה כיום מעץ הבוקיצה, ומאפיין אותם עיצוב פשוט ונקי בסגנון מודרני, וצביעות ייחודיות המבליטות את העץ. שולחנות סלון מעוצבים אלו, במראם העכשווי, משתלבים יפה בסגנונות עיצוב מודרניים. ולבסוף - אותם שולחנות סלון מעוצבים שהפ יחידים ומיוחדים - שולחנות סלון עתיקים ושולחנות סלון בסגנון כפרי הנאספים ומיובאים לחנויות המתמחות ברהיטים מיוחדים מאסיה ובחנויות אלו תמצאו שולחנות סלון מעוצבים בכל הגדלים והגוונים ואף תוכלו להתאים להם רהיטים מעוצבים משלימים כשידת טלוויזיה יוקרתית,ויטרינות מעוצבות, שולחנות צד מעץ מלא ועוד, אשר יהפכו את סלון ביתכם לחדר מזמין ונעים - רקע הולם לחיי משפחתכם ומקור של התפעלות לאורחיכם!

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב