דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחפשים בנרות רעיונות למתנות? תחשבו עיצוב מודרני 

מאת    [ 05/10/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1839 פעמים ]

לתת מתנה למישהו זה לא משימה קלה אם ממש אכפת לכם ממנו. דרך אחת היא פשוט לקנות עט במתנה. אבל פריטים כמו עטים נפוצים כל כך שלאנשים לא באמת אכפת מהם. הם עשויים להשתמש בעט במשך זמן מה, אבל אחרי כמה זמן  הוא הוא ימצא מוזנח בפינה. אנחנו לא מדברים על עטי מון בלאן כמובן. עטים אלה עולים הרבה. אבל כשיש לכם תקציב מוגבל זה תמיד משתלם כאשר אתם חדשניים. ישנם אתרי אינטרנט שיתנו לכם אפשרויות בחירה רבות של רעיונות למתנות. לאחרונה נתקלתי בכמה רעיונות למתנות בתחום של עיצוב הבית עם קווים של עיצוב מודרני והן נראות נהדר.

 

בחלק מאתרי האינטרנט המודרנים יש רעיונות למתנות עבור כל אחד. בין אם זה חבר שלך או חברה או בעל או אישה, אין סוף לרעיונות אלה. שם תמצא רעיונות פנטסטיים גם עבור חתונות וחגים. יש לך גם מתנות המסווגות לפי המחיר שלהם. לדוגמה, אם התקציב שלך הוא 50 שקל אתה יכול לחפש מתנות בקטגורית המחיר הזו. והכי חשוב שיש שם מתנות ייחודיות שמעט מאד אנשים יחשבו עליהם. כיום יש אנשים שמשתמשים בעיצוב מודרני ליצור דברים פנטסטיים שהייתם שמחים לקנות עבור יקירכם.

 

הבה נעיף מבט על כמה רעיונות למתנות הקשורות עם עיצוב הבית המודרני שאתה יכול לבחור ממגוון אתרי המתנות הטובים ביותר בארץ. בעלות צנועה מאוד אתה יכול לקנות את פרדי – מתקן לפתקיות ממו. זהו פריט מתנה שאתה יכול לפתוח אותו כמו מניפה והוא יכול לשמש כדי לצרף תמונות והודעות ממו. כאשר פריט זה מונח על השולחן הוא פשוט נראה יפה. פריטים אחרים שכדאי לתת במתנה כוללים מגנטים מעוצבים כמו חותמת מלכותית, ראש צבי עשוי מקרטון ממוחזר, ארנקים עשויים Tyvek. Tyvek, אגב, הוא פלסטיק ירוק.

 

כאשר אתה מבקר באתר מתנות ראוי אתה ממש נדהם מכמות הפריטים היפים שניתן לקנות למתנה. יש אתרים שחשוב להם למכור מוצרים ידידותיים לסביבה והם יציעו לך עיצוב ירוק. כאשר אתה קונה מתנות ידידותיות לסביבה אתה לא רק הופך את עיצוב הבית לבעל משמעות אלא גם תורם לעולם יפה יותר. סביר להניח שמקבל המתנה הולך להיות כל כך מאושר מקבלת המתנה שלך שהוא לא ישים אותה במחסן בצד. בין אם הוא משתמש במתנה שלך ביום יום או שהוא משתמש בה למטרות דקורטיביות, הוא לעולם לא יזרוק אותה.

 

מתנות בעיצוב מודרני יגרמו למקבל לא לשכוח אותך. המתנה שלך תהיה יחודית ואנשים תמיד ישאלו עליה. ובכל פעם המקבל יספר להם על המתנה שלך. המקבל לא ישכח אותך וזה מה שאתה תמיד רוצה, נכון?

 

אתה לא צריך לחשוב יותר מדי כדי למצוא רעיונות למתנות עם מחשבה על עיצוב הבית. מצא את האתר הנכון והוא יתן לך מספיק אפשרויות לבחירה. אתה אף פעם לא תשתעמם בלתת מתנות.

 

מגיש המאמר הינו מעצב מוצר. לפרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר:   : אנימי - עיצוב לפני הכל - מתנות מקוריות




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב