דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


למדי כיצד לייפות את שפתייך בעזרת האיפור 

מאת    [ 05/10/2011 ]

מילים במאמר: 434   [ נצפה 2679 פעמים ]

שפתי האישה הן אולי אחד הדברים החושניים ביותר בפניה ומי לא הייתה רוצה לשוות להן את הצורה והצבע האידיאליים ביותר. לכן, הפעם החלטתי לכתוב על נושא השפתיים ועל תיקוני השפתיים בעזרת האיפור.

שפתיים נפולות: מי שיש לה שפתיים נפולות בצדדים צריכה להשתמש בתוחם על מנת להדגיש את השפה העליונה, בצורה המדויקת ביותר ולהשלים את הנפילה של השפתיים בעזרת הדגשת הפינות הנפולות בנוסף יש למרוח אודם או גלוס להשלמת המראה.

שפתיים מקומטטות: גם כאן יש להשתמש בתוחם שפתיים (בצבע שאתן אוהבות) ולצייר בצורה ברורה את קו השפתיים. אם יוצאים חריצים כתוצאה מכניסת האיפור לקמטים, יש למלא את החריצים בעזרת התוחם על מנת ליצור מראה מלא של הקו. במקרה כזה, מאוד מחמיא להשתמש בשפתון או אודם בגוון דומיננטי יחסית ולמלא את כל השפה בכדי להסתיר את כל הקמטוטים.

שפתיים דקות: לשפתיים שלנו יש הילה (קו בהיר מסביב לשפתיים), אנו צריכות להבין כי עיבוי של השפתיים מעל ההילה נראה לא טבעי ולא מחמיא ולכן הגבול בעיבוי שפתיים דקות הוא בקו ההילה (בעזרת תוחם כמובן) ולא מעליו. תיחום ההילה ייתן את העיבוי המקסימאלי והמחמיא ביותר. שימוש בגוונים בהירים, מנצנצים ומבריקים יוסיפו נפח ועובי לשפתיים הדקות ומאוד יחמיאו לבעלות שפתיים דקות.

שפתיים מחוספסות: שפתיים מחוספסות וסדוקות הן שפתים הדורשות טיפול. השפתיים נסדקות כתוצאה מחשיפה לשמש ולכן חשוב להקפיד (לא רק בימי הקיץ) על שימוש בלחות לשפתיים הכוללת SPF 15 והגנה מקרני ה-UVA . כמו כן, הטיפול בשפתיים סדוקות הוא טיפול ארוך וממושך, לכן חשוב מאוד להיות סבלניים ולהקפיד לבצע את טיפול הלחות בעיקר בלילה. יש להימנע משימוש בצבעים נוצצים וכהים שיכולים להבליט את החספוס וליצור דמוי כתמים על השפתיים. ניתן לתחום את השפתיים בגווני גוף, אפרסק או ורדרד ולשים אודם או שפתון תואם.

שפתיים עבות: שפתיים עבות ניתן להצר בעזרת מריחת מייק אפ והדגשת הקו התחתון הפנימי של ההילה בשפתיים. לאחר מכן יש למלא את השפתיים בעזרת שפתון או אודם בגווני ביניים.

שפתיים דהויות: שפתיים דהויות ללא גוון יוצרות חיוורות לפנים ולכן יש צורך לשוות להן גוון מסוים. אם את לא חובבת אודמים אז קיימים טושים עמידים לאורך זמן שבעזרתם ניתן למלא את השפה ולהעניק לה צבע. את הטוש מורחים על שכבה דקה של מייק אפ על מנת ליצור אחידות בגוון השפתיים. על הטוש ניתן למרוח שפתון או גלוס להשלמה. ניתן לתחום את השפתיים ולשים אודם, שפתון וכד'.

חשוב מאוד לטפל ולהשקיע בשפתינו שהרי השפתיים, כמו גם אזורים חשובים אחרים בגופינו (כדוגמת הידיים), הם מקומות שמאוד מושכים את תשומת הלב של הסובבים אותנו. כמו כן, הטיפול בשפתיים הוא משהו שיש צורך לתחזק בתדירות נורא גבוהה, מכיוון שהאודם או הגלוס לא מחזיקים מעמד הרבה זמן על השפתיים. יחד עם זאת, ההשקעה משתלמת מכיוון שאין כמו מראה נשי מטופח ומוקפד, כזה הנותן לנו הרגשה טוב לאורך כל היום.

שלכן באהבה,

מירי

מירי דוק - מאפרת וקוסמטיקאית מקצועית | נייד: 050-6360003 | אתר: www.miridok.co.il | דוא"ל: href="mailto:makeup@miridok.co.il" makeup@miridok.co.il">target="_blank">makeup@miridok.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב