דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ההליך הרפואי בהשתלת השיניים 

מאת    [ 04/10/2011 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 1527 פעמים ]

השתלת שיניים

השתלת שיניים הינו הליך רפואי , שעונה על צורך לבעיות שיניים רבות. בשנים האחרונות, פריצות דרך שנעשתה ברפואת השיניים , הביאה את רפואת השיניים למחוזות חדשים המאפשרים טיפולים במגוון בעיות רחב ועם סיכונים מועטים ביותר. היום יש הרבה סיבות להגיע להכנס תחת הקטגוריה של השתלות שיניים דווקא, זה יכול להיות גם כצורך רפואי , וזה יכול להיות גם לצורך חיצוני / אסטטי,השתלת השיניים עונה על צורך של אנשים שרוצים לעשות את השתלת השיניים או יישור השיניים לצורך אסטטי.

צריך לקחת בחשבון שכיום, יש מספר בעיות רפואיות שנפתרות באופן מיידי על-ידי הניתוח הפופולארי הזה, שכן ההליך הוא דיי פשוט ולא תובעני, בייחוד כאשר מטופלים במרפאה מקצועית שמתמחה בניתוחים מסוג זה. ישנם, לדוגמא, מספר דלקות חניכיים נפוצות אשר לא מגיבות לאנטיביוטיקה ולאחר מספר טיפולי אנטיביוטיקה לא מוצלחים, תוכלו לקבל מרופא המשפחה הפנייה להליך זה שכן זהו הפיתרון המוכר והמקובל בעולם הרפואה המתקדמת

למי מתאים ולימי לא?!

השתלת שיניים מתאים ל...

היום כשהרפואה מתקדמת בקצב מאוד מהיר (השתלת שיניים זה אחד מהעדויות על כך) כמעט כל אחד יכול לבצע השתלת שיניים, ולכן התשובה למי זה מתאים זה מתאים לכולם,והכולם הזה מתחלק לשני סוגים אלה שחייבים ואלה שרוצים.

ישנם אנשים שצריכים לבצע השתלת שיניים על פי המלצת רופא שיניים, כמובן שזה דבר שלא מצוי כל כך לכן תמיד כדאי להתייעץ עם עוד רופא אחד לפחות,

ולאחר אבחנה ברורה של שני רופאים לא כדאי לחקות עם זה אלא מיד לקבוע תור ולבצע השתלת שיניים.

מנגד יש את הסוג השני , הסוג הזה דווקא של האנשים הם אלה שרוצים שיניים יפות , והולכים ועושים השתלת שיניים/יישור שיניים וכדו', רק מבחינה אסטטי כמובן שכאן גם לא נדלג על שלב ההתייעצות הרפואי המקדימה עם רופא מוסמך.

השתלת שיניים לא מתאים ל...

השתלת השיניים לא מתאימה לילדים קטנים , ילדים קטנים הם אותם ילדים שעדיין לא החליםו את השיניים הראשונות שלהם, אלא א יוכלו לבצע השתלת שיניים , גם לא מומלץ לעשות יישור וכדו...,

הפנים של הילד מתעצבות כתוצאה מגדילת השיניים ולכן לא עושים לילדים השתלות שיניים,

אלא אם כן יש משהו חריג באמת וזה חייב חוות דעת סופר מקצועית, אם היה אפשר להכריח היתי מכריח לקחת בגיל כזה ילד לשלושה רופאים שונים לקבל חוות דעת ולהחמיר מאוד בזה.

עכשיו בטח אתם שואלים את עצמכם ומה קורה עם ילדים שכבר החליפו שיניים אבל הם עדיין ילדים, קרי בני העשרה??? אז ככה, ילדים בגיל כזה גם לא זקוקים להשתלת שיניים ולא ליישור שיניים מאותה סיבה שאסור לקטנטנים שלנו.

הגיל העשרה הפנים של הילד עדיין לא עוצבו , ובעזרת ניתוח של השתלת שיניים אפשר לגרום נזק, ולכן גם לילדים בגיל העשרה גם לא מומלץ לבצע השתלת שיניים, אלא ללכת בדרכים קצת יותר "מיושנות" למי שבכל זאת רוצה שיניים ישרות ויפות , ולהשתמש בגשר שמודבר על השיניים.

 


השתלות שיניים זה נושא שיכול להיות כואב(לא רק לכיס),באתר זה של השתלות שיניים תוכל לקבל מידע חשוב ביותר על היכן כדי לעשות השתלות שיניים. הסיכונים,והעלויות שאתה צריך לקחת בחשבון...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב