דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם שיווק באינטרנט תמיד משתלם? 

מאת    [ 04/10/2011 ]

מילים במאמר: 514   [ נצפה 2053 פעמים ]

בעלי עסקים?

ודאי שמעתם לא פעם על הזדמנויות השיווק באינטרנט. אחרי הכל, רבים טוענים כי זה הדבר החם היום. גם אם אתם, בעצמכם, אינכם מממשים את ההזדמנויות הללו, סביר להניח שכבר יצרו עמכם קשר טלפוני או שלחו לכם מיילים עם כל מיני הצעות מגוונות. האם אני טועה? ייתכן וכיום, אתם נמצאים בנקודה בה אתם שואלים את עצמכם: האם נכון להשקיע כסף שיווק באינטרנט? ואם כן- באיזו שיטה לבחור ואיך לברור בין שפע האפשרויות וההצעות?
במידה ואכן זה המקרה, אתם נמצאים בצומת הדרכים שתארתי וברצונכם לבחון איזו שיטת שיווק כלכלית לכם ועשויה להחזיר את ההשקעה, הגעתם למקום הנכון.

אקדים ואומר כי שיווק באינטרנט בהחלט עשוי להניב הכנסות נאות לבעל העסק, אך זה המקרה רק בתנאי שבעל העסק מקפיד לשכור את שירותיהם של אנשי מקצוע מנוסים ואיכותיים. יועץ קידום אתרים עשוי לסייע רבות במלאכה זו מטעם ההיכרות עם גורמים מקצועיים מומלצים ויכולתו להתוות מסלול להצלחה ברשת.

שיווק באינטרנט עשוי לכלול ערוצי שיווק רבים ובהם קידום באינטרנט בדגש SEO (קידום אורגני), פרסום בגוגל, יוטיוב, רשתות חברתיות ועד לשיטות שיווק קלאסיות כגון הצבת באנרים באתרים שבהם קהל היעד הפוטנציאלי לעסק, נוהג לבקר.

קידום אתרים מקצועי עשוי לסייע רבות לבעלי עסק שברשותם אתר אינטרנט, אך גם לכאלו שאין להם אתר. במקרה זה מאפיינים את הצרכים ובונים "בית" לעסק באינטרנט. לעיתים, בהתאם לצרכי העסק ותקציבו, אין צורך באתר שלם ומספיק להקים עמוד אחד בלבד, הקרוי דף נחיתה.
גולש אשר יגיע לדף נחיתה שכזה, דרך הפרסום בגוגל אדוורדס למשל, יקבל מידע ראשוני על טיב השירות או העסק, ההצעה הייחודית, יעודכן במבצעים שונים, ויתבקש להשאיר את פרטיו בטופס אלקטרוני. אפיון נכון של דף הנחיתה ושיפור מתמיד על בסיס ניסוי ותהיה הוא עניין חיוני. באמצעות תהליך זה ניתן להשיג פניות רבות יותר, לאורך זמן ולהצדיק לאורך זמן את עלויות הפרסום אשר כיום, לפחות, כבר אינן זולות בכלל
. דף נחיתה חייב להיות מעוצב בצורה אטרקטיבית מאוד, ולכלול תוכן המניע את הקורא לפעולה, קרי- ליצירת קשר טלפוני, משלוח מייל או השארת פרטי קשר בטופס מעוצב.

כאמור, מקצועיותו של נותן השירות, יהא זה יועץ פרסום בגוגל או יועץ קידום אתרים, חשובה מאוד.

ברור קצר באתר של גוגל יעלה כי אנשים רבים עוסקים בתחום הפרסום בגוגל אדוורדס, אך רק מעטים מהם מוסמכים. הדרך הפשוטה ביותר להגיע לאנשי מקצוע אמיתיים היא דרך קבלת המלצות. רצוי לפנות אל הלקוחות של המועמד הפוטנציאלי, אם הם מרוצים מנותן השירות. כמובן, שאין תחליף לפגישה אישית, פנים מול פנים עם המועמדים הסופיים. במעמד הפגישה יש להתעקש לקבל רשימת ממליצים נוספים (ולו על מנת לבחון את תגובת נותן השירות) ודוגמאות של פרויקטים מוצלחים בתחום (תיק עבודות).

ראוי לציין כי פרויקטים של שיווק באינטרנט, בדמות קידום אתרים בגוגל או פרסום בגוגל, אינם תהליך של "זבנג וגמרנו". נדרשת סבלנות והתמדה, הן מצד היועץ עצמו, וכמובן - מצד הלקוח. בסביבה תחרותית במיוחד, ראוי לזכור כי יכולים לחלוף חודשים לא מעטים עד אשר רואים תוצאות בשטח, ועל כן ראוי לתקצב את סעיף השיווק בנושא זה באופן הולם. יועץ קידום אתרים מקצועי עשוי לסייע לכם בהערכה של תקציב ראוי, ועל כן כדאי לקבוע את חלוקת התקציב הנתון, לעוגת השיווק באינטרנט רק לאחר פגישת יעוץ ראשונית. דבר זה יסייע לנו להשקיע את התקציב הנתון בידינו בערוצים הנכונים לצורך השגת החזר השקעה הקרוב לאופטימום.

 

הכותב, איתן יריב הינו מבעלי WAO קידום אתרים: חברה המספקת פתרונות פרסום בגוגל ושיווק באינטרנט - מגוון שירותים בתחומי השיווק בגוגל, מדיה חברתית ואתרי נישה.

אהבתם? עקבו אחרי לקבלת עדכונים בטוויטר ובגוגל פלוס.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב