דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס פסיכומטרי נוסף 

מאת    [ 03/10/2011 ]

מילים במאמר: 333   [ נצפה 3511 פעמים ]

למרות שנראה כי לעולם לא תסיימו ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי, סוף סוף הגיע היום המיוחל ויצאתם מהבחינה ואתם מרגישים קלילים כציפור. לעומת זאת, באיזשהו מקום אתם תוהים אם באמת תקבלו ציון פסיכומטרי שיספק אתכם או אולי תזדקקו לבחינה חוזרת. ראשית כל שובו ואימרו לעצמכם שגם אם כן, זה לא נורא כמו הלמידה לבחינה הראשונה. בגדול חישבו חיובי.

מבחן פסיכומטרי ניתן לעשות כמה פעמים שתרצו, אין הגבלה לכמות הבחינות אליהם תוכלו לגשת. הסטטיסטיקה מצביעה על כך שבדרך כלל אנשים משפרים את ציון הפסיכומטרי שלהם בבחינות חוזרות, לכן אל יאוש! תוכלו לשפר ציון פסיכומטרי בין 100 ל- 150 נקודות וזאת בתנאי שתלמדו לקראת הבחינה הבאה בצורה יעילה. 

לא מספיק להירשם למבחן פסיכומטרי ולגשת לבחינה חוזרת, אלא יש לזהות את הנושאים שבהם התקשתם בעיקר בבחינה הקודמת. לאחר שעשיתם את זה, עברו על נושאים אלה וחדדו אותם. מומלץ אף להכין רשימה מסודרת של כל הנושאים ולקבוע לוח זמנים מפורט ככל האפשר בו תדבקו לקראת הבחינה. אם בפעם הקודמת שעשיתם מבחן פסיכומטרי ניגשתם ללא הכנה מסודרת של קורס פסיכומטרי, תוכלו לשקול הפעם כן להיעזר בקורס כזה. המון תלמידים שסיימו טוענים כי לדעתם לא היו מקבלים את הציון שרצו ללא הקורס. קורס פסיכומטרי מותאם במיוחד על מנת להכין את התלמידים לבחינה בצורה הטובה ביותר באמצעות צוות מדריכים ותיק ומקצועי אשר מלווה אתכם לאורך כל הדרך.

פרט נוסף, אך חשוב הוא שאין אפשרות לגשת לשני מועדי פסיכומטרי רצופים. למרות שזה יכול להיות מתסכל, היתרון טמון בכך שיש לכם ארבעה חודשים להכין עצמכם לקראת הבחינה הבאה שתתקיים בעוד 4 חודשים. נסו לשנות את הגישה כלפי פסיכומטרי והתייחסו אליו כאל אתגר בו אתם מנסים להתעלות על עצמכם כמה שיותר.  קחו בחשבון שבגלל שאין אפשרות לגשת למועד בחינה עוקב שמתקיים לאחר אותו מבחן פסיכומטרי אליו ניגשתם, תאלצו לחכות מועד אחד ואז להיבחן שוב. אם אתם מתכוונים להירשם לשנת לימודים מסויימת עליכם לתכנן מראש את מועד בחינת הפסיכומטרי על מנת שתקבלו בזמן את הציון. גם אם תקבלו ציון פסיכומטרי סמוך מאוד למועד ההרשמה, חלק מהאוניבריסטאות והמכללות כן יקבלו אותו כי בחלק מהחוגים תותר הרשמה מאוחרת.  

 

 

 

מוגש כשירות לציבור על ידי קידום פסיכומטרי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב