דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך אפשר להדפיס על חולצות? 

מאת    [ 03/10/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 3163 פעמים ]

היום יש מספר דרכים ליצור הדפסת חולצות טובה, אמינה ואיכותית. הדפסת חולצות יכולה לבוא ממניעים שונים ומשונים, אך תמיד צריך להבין שיש כאן כמה דרכים שמאפשרות לכל אחד להביא את עצמו לידי ביטוי. הדבר יכול לנבוע מתוך רצון לבטא את עצמנו כאינדיבידואלים, כרצון להבליט קבוצה מסוימת שאנו חברים בה או סתם הצהרה אופנתית. חולצות טי מאז ומתמיד היוו מוקד אופנתי מושך את העין והיום לא חייבים להוציא כסף רב על החולצות הללו, אלא יש את האפשרות להוציא חולצת יחיד ללא עותק אחר. חולצות המקור הללו הן מה שרבים מבקשים לעצמם וזה משהו ייחודי שיוכלו להתגאות בו.

 

לכבוש חולצות עם מדבקות

אחת השיטות הבסיסיות ביותר של הדפסת חולצות היא המדבקות. כל מי שרוצה להדפיס חולצה יכול פשוט מאוד להדפיס את מה שהוא רוצה על מדבקה מיוחדת ובעזרת מכבש חום להדביק אותה אל החולצה. יש יתרונות רבים לשיטה הזו. מדובר על שיטה זולה מאוד מהירה מאוד. ניתן כך להדפיס מספר גדול של חולצות במחיר זול משמעותית. הדפסת חולצות על ידי מדבקות היא שיטה בעלת חסרונות בודדים, כמו הצורך במדבקה מיוחדת עם דיו שלא ניתן להוריד בחום המכבש. מעבר לכך גם צריך מכבש, אך אפשר לשלם בעבור הפעולה אצל עסק שמתפרנס מכך. ללא ספק זוהי שיטה טובה עבור כל מי שרוצה להקים קבוצת כדורגל חובבנית יכול לאסוף סכום לא גדול ולהוציאו על חולצות לקבוצה.

 

להדפיס עם רשת משי

היום כבר רבים עוברים להדפסה באמצעות רשת משי. הדפסת משי היא שיטה מאוד נפוצה באופן יחסי משום שאיכותה גבוהה בהרבה מזו של המדבקות. אם אנו יודעים שבתחום של הדפסת חולצות יכול להיווצר מצב של קילופי מדבקה לאחר כמה כביסות או שימוש תקופתי, עם הדפסת משי הדבר לא קורה. הדפסת המשי היא שיטה שבעזרתה מניחים על החולצה רשת משי אטומה בחלק מן המקומות ושופכים את הצבע על השבלונה שנוצרת. כך הצבע מגיע אל תוך סיבי החולצה וצובע אותם. יתרונות השיטה מאוד ברורים, איכותה אינה מוטלת בספק. החיסרון הוא עדיין המחיר, שמשתלם ככל שעושים יותר עותקים

 

ההדפסה הדיגיטאלית – איכות מעולה

כאן המקום לומר שאם כבר רוצים להדפיס חולצות כדאי לעשות זאת על ידי הדפסה דיגיטאלית. כן צריך לברר האם החולצה עד כדי כך צריכה להיות עמידה כדי שתודפס באופן דיגיטאלי, אך ההדפסה הזו היא איכותית מאוד וניתן להוריד תמונות הישר מן המחשב. אם רוצים להעניק מתנה למישהו מאוד חשוב וחשוב מאוד שלחולצה תהיה עמידות לאורך זמן רב, כולל ההדפסה, כן כדאי להדפיס את החולצה בצורה הזו. המחיר יכול להיות גבוה, אך התוצאה משביעת רצון. בדיקת הצרכים מתהליך ההדפסה מוביל אותנו לבחירת הדפסת חולצות טובה ומתאימה לנו.

 

מפעל כנען סטודיו הוקם בשנת 1985 על ידי קבוצה מחברי קיבוץ צרעה אשר התמחו בתחומי הגרפיקה וההדפסה על מוצרי טקסטיל. המפעל מספק שירותי הדפסה על מוצרי טקסטיל עבור ענפים שונים: ענף האופנה, ענף מוצרי הפרסום וקידום המכירות, וכן עבור מקומות עבודה ומפעלים, קבוצות ויחידים. בין מוצרינו: חולצות, חולצות מודפסות , בגדי עבודה , כובעים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב