דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום האתר שלך 

מאת    [ 03/10/2011 ]

מילים במאמר: 424   [ נצפה 1800 פעמים ]

קידום אתרים הוא ללא ספק אחד הנושאים בעלי החשיבות הגבוהה ביותר כיום מבחינה שיווקית לעסק או לאתר. זהו תחום שהתרחב מאוד בשנים האחרונות והפך לביזנס תחרותי מאוד. בעיקר מפני שמחקרים רבים מחזקים את המידע לפיו מעל 70% מתנועת הגולשים באינטרנט מתחילה בחיפוש במנועי החיפוש.

לא משנה מה אתם מוכרים, מציגים באתר, מסרים שברצונכם להעביר לגולשים או סתם להיות על המפה – מיקום טוב בתוצאות החיפוש צפוי להגדיל את תנועת הגולשים לאתרכם ואי לכך גם להגדיל את המכירות.

 

בסיום בניית אתר שלב קידום אתרים איננו תחליף לשיווק ופרסום, ולא ימכור מוצר גרוע, שנמכר באמצעות אתר גרוע. קידום אתרים מביא לחשיפה גדולה יותר ובכך להגדלת תנועת הגולשים לאתר כאמור, וכל שיעשו הגולשים תלוי במה ואיך שהאתר מציג.

תחום קידום אתרים אינו ממוקד רק לאתרים שמוכרים מוצרים מסויימים, אלא לכל סוגי האתרים והעסקים. ישנה אקסיומה שתנועת גולשים גדולה תביא להכנסות גדולות, ועל פי כל המחקרים והבחינות הדבר אכן נמצא נכון ולא הצליחו לסתור אותו.

 

קידום אתרים מתייחס בעיקר למיקום האתר בתוצאות החיפוש במנועי החיפוש השונים ובעיקר בגוגל. רוב הגולשים נעצרים כבר בעמוד תוצאות החיפוש הראשון, ואם שם לא נמצא היעד שלהם, מהר מאוד יעברו לחיפוש חדש ולרוב לא יפנו לשאר העמודים הבאים. מכאן, שככל שהקישור לאתרכם יהיה במקום נמוך יותר, ימעטו הסיכויים שלקוח פוטנציאלי ימצא את האתר או יגיע אליו כלל. מיקום אתרכם בתוצאות החיפוש מותנה בגורמים רבים:


    • תקינות הקוד שבו נכתב האתר
    • בחירת מילות מפתח נכונות ותואמות לתכני ולעשייה של האתר
    • בניית קישורים איכותיים עם אתרים אחרים
    • קישורי מאמרים לאתר

הגישה הכללית היום היא ליצור "כניסות איכותיות" של גולשים ולא לנסות למשוך גולשים לאתר בדרכים עקומות. תנועה זו מוכוונת על ידי מנהלי האתר ובאחריותם הבלעדית. יש לשמור על יד על הדופק ולשמר קדימות האתר באופן שיטתי ומתמשך. ישנו סיכוי שאם לא נשים לב לכך, אתרים אחרים שעובדים על קידומם יעקפו את האתר שלכם ויגיעו למקומות טובים יותר. הסיכון גדול יותר כאשר האתר שלכם נדחק משמעותית לעמודים לא רלוונטיים אחרי העמוד הראשון בתוצאות החיפושים.

 

מנוע החיפוש של גוגל משקיע בכלים רבים לצורך גילוי ומיגור נסיונות להערים על האלגוריתם שלו, ומידי פעם מתבצעים בו שינויים ועדכוני סטנדרטים, הגורמים לכך ששיטות קידום פסולות יפסיקו לעבוד. אמנם, גוגל מעודדת את קידום האתרים ומספקת מידע למנהלי אתרים ומקדמי האתרים, יחד עם זאת, גוגל דובקת במערכה תקינה ואתית. בהתאם לכללים שגוגל קבעה, בלי התחכמויות וטריקים מלוכלכים.

 

אם ככה, כמפתח אתרים, מתכנת או מנהל אתר קיים, עליך לגרום לאתרים אחרים לקשר לאתר שלך ולגולשים שהגיעו פעם אחת להגיע פעם נוספת. צריך ליצור משיכה שתעבוד כל הזמן.

 

קידום הינו תהליך ולא פעולה. צריך לזכור שתהליך זה יכול להתמשך מספר חודשים.

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב