דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


חתונות מהחלומות 

מאת    [ 02/10/2011 ]

מילים במאמר: 460   [ נצפה 1771 פעמים ]

רוצים את האירוע הכי מודבר? הפנטזיה של כולנו היא אירוע בלתי נשכח, אך מה אנשים זוכרים מאירוע? הבגדים, האוכל, השירות, וכמובן את העיצוב. יש מצב שתופתעו מהמימצאים, אך לרוב האנשים חשובים אותם אספקטים, ועל אלה נשתדל להתמקד כאן.

בוחרים אולם


האולם שתבחרו מיועד לשקף את בעלי השמחה ואת מה שאתם מייצגים. וילה בצפת תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונת בריכה תקרין ילדותיות מבורכת, אולם מלכותי יעיד על מעמדכם הגבוה בעוד אולם איורעים קטנטן ירמוז על חמימות.

זכרו שמאוד פשוט לפנטז על בר מצווה מפוצץ ויוקרתי, אבל קורה לפעמים בסוף התכנון קולטים בעלי השמחה שלצערם זה לא מה שהם קיוו לו. לפני שאתם בוחרים אולם ארועים חשבו ברצינות אם המקום הזה הוא באמת אתם .

בוחרים מנות לאירוע

סיימתם להתמודד עם אולמות חתונות? לדעת כלל המוזמנים אחד המאפיינים החשובים הוא התפריט. יתכן שזה נשמע די יומרני, אך מוזמנים רוצים מאוד ליהנות והנושא המרכזי בחשיבותו הוא התפריט שיוגש.

טרם ההחלטה הסופית על תפריט תבדקו לעומק מיהם האנשים שיהיו הנתח המרכזי ביותר בחגיגתכם. היה ומדובר במוזמנים מהמעמד הבינוני, שמעדיפים את האוכל הביתי, אז כנראה כדי שתלכו על מנות פשוטות יותר. אם לשימחתכם מדובר בצעירים משנקין אפשר ללכת על האוכל המיוחד, אם זו בכלל בר מצווה ומרבית האורחים יהיו בה נערות אז בלי ספק כדאי ללכת על אוכל צעיר הכולל בתוכו נקניקיות, עוגת שוקלד ועוד.

יעזור לכם אם תזכרו כי קשה לרצות את כל האורחים, לפיכך כדאי לשלב אוכל צנוע ומורכב, יחודי ומסחרי. ככה יש סיכוי שיהיו לכל האורחים הרבה אופציות להחליט מהם. לסיכום, כדאי שיהיה גיוון באפשרויות מאשר מספר מנות מעטות .

עיצוב אולם הארועים

אם יש לכם זמן ואתם ממש רוצים לגרום לתחושת וואו אצל האורחים שלכם, תיצרו קונספט, משהו חדשני ובעיקר משהו שחשוב לכם להדגיש. כשם שבחירת מיקום האירוע, גם העיצוב היחודי בעל משקל.

בכל מה שקשור לעיצוב באמת הכל לגיטימי; אפשר להשתמש בהכל, או, לדוגמא, לשים דגש על דברים מרכזיים; הצבעים (ארוע באדום, הדגשת רק 2 צבעים), תוספות (ציפורים,עצים) פסלי קרח וכו', רק תתנו לדמיון שלכם לנסוק. לא פעם קורה שארוע פרטי הופך להיות גם הארוע של ההורים של בעלי השמחה, בהתאם לזה בעיקר בנושא זה, זה הקטע לתת ביטוי לאני שלכם.

החלטתם לגבי אולמות אירועים בנס ציונה?

הדרך הכי קלה ביא לנסות שכולם היו מרוצים, אך אל תשכחו לרגע שאחרי הכל זה הארוע הגדול שלכם. אם יש דבר שאין אופציה שאתם לבטל אותו אפילו אם הוא, מפריע לחלק מבני המשפחה, אז תעמדו על שלכם. תסבירו לבני המשפחה שלכם בצורה הכי פשוטה שאפשר שבסוף מדובר הערב שלכם. שימו לב לתחושות ובחרו במשהו שהכי משקף את אישיותכם.

היה ואתם עדין צריכים עוד חומר לגבי הנושא קראו עוד, וארגנו לכם ארוע מהנה!

שוב פעם התורכי הזה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב