דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


איך לשווק את האימון האישי שלך ולמצוא לקוחות 

מאת    [ 27/10/2007 ]

מילים במאמר: 933   [ נצפה 8798 פעמים ]

מדוע יש מאמנים שהלקוחות עומדים אליהם בתור ויש כאלה שנאבקים על כל לקוח בודד?
האם יש סודות שרק המאמנים המצליחים ביותר יודעים?

התשובה יכול להיות פשוטה יותר ממה שאפשר לחשוב.
אתה עומד לקרוא, כיצד להפסיק לחפש אחר לקוחות ולגרום ללקוחות, לחפש אותך.

במאמר הזה, אני אחשוף על קצה המזלג 5 דברים שתוכל לעשות כבר עכשיו, על מנת להשיג יותר לקוחות.
בוא נתחיל מההתחל ונראה מה התהליך, בו האנשים הופכים ללקוחות שלך.

כיום, רוב האנשים לא יודעים מה זה אימון אישי. רבים שמעו את המושג, אך מעטים מבינים כיצד הדבר יכול להשפיע על חייהם, לפתור את הבעיות שהם מתעמתים איתן ביום יום ולעזור להשיג את המטרות שתמיד חלמו עליהן. בדרך כל לאנשים אלה כבר יש מאמן אישי.
למרות שרוב האנשים לא מחפשים אמון אישי, הם עדיין היו רוצים לקבל את אותן התפוקות שאמון יכול לספק להם. הם רוצים לפתור בעיות, להשיג מטרות ולעשות שינוי זה או אחר בחיים שלהם.
אם התוצאות שהם מחפשים, באמת חשובות להם, הם יהיו מוכנים לקנות את הדרך להשגתן.

אנשים שונים מחפשים לפתור בעיות שונות, להגיע למטרות שונות ולקבל תוצאות שונות. אפשר לסווג את כל סוגי האנשים לקטגוריות ולתחומים שונים. בגלל זה קיימים כל כך הרבה סוגים של אימון אישי. אימון למציאת זוגיות, אימון לירידה במשקל, אימון לבעלי עסקים קטנים, אימון ליציאה ממשבר וכו'.
כאשר לאדם יש בעייה מאחד הסיווגים האלה, הוא הולך לחפש את הפתרון של הבעייה. הוא הולך לחפש את המומחה, ששיעזור לו לפתור את הבעייה שהוא מתעמת איתה. זה מביא אותנו לדבר הראשון שעליך לעשות:


1. בחר את הנישה שבה תעבוד
רוב המאמנים חושבים שהם יכולים לעזור "לכל העולם", לעזור לאנשים מתחומים שונים, להתעמת כל אחד עם האתגר בתחום שלו. למרות שזה יכול להיות נכון, ההצלחה הגדולה מגיעה לא מ"כל העולם" אלא מעזרה לקבוצה ספציפית וממוקדת של אנשים, שיש להם בעיות או מטרות משותפות. זוהי אותה הקבוצה, עבורה אתה תהיה המומחה.
מישהו שמתמחה בתחום צר, מוערך הרבה יותר גבוה ממישהו שעוסק בהרבה דברים.
כאשר יש לך נישה ספצפית שאתה פונה אליה, אתה יודע כיצד לפתח עבורה את המסר השיווקי שלך. אי אפשר לפתח מסר שיווקי כללי, שיפנה לאנשים מנישות שונות בו זמנית. לכן, בתור הצעד הראשון, עליך להחליט למי מיועד האימון האישי שלך. האם הנישה שלך זה אמהות חד הוריות, מנהלים בכירים, הורים למתבגרים או נשים לאחר גירושין?
ככל שהנישה שתבחר תהיה יותר צרה ויותר ממוקדת, כך סטטוס המומחה שלך יהיה יותר גבוהה, בנישה זו.


2. מצא את הבעייה הגדולה ביותר של הלקוחות שלך
ברגע שתגלה עם מה נאבקים אנשים מהנישה שלך, תדע על מה עליך להיות מפוקס, כאשר אתה מציג להם את האימון האישי שלך. ברגע שתדע מה הבעייה והאתגר הגדול ביותר של הלקוחות הפוטנציאליים, תוכל להציע להם את האימון שלך, בתור הפתרון שאותו הם מחפשים.
בהתחלה אמרתי לך, שרוב האנשים לא מחפשים "אימון אישי", אבל בהחלט מחפשים לפתור בעיות ולהשיג יעדים. בדיוק בגלל זה, עליך להכיר את אותן הבעיות והיעדים, שאקטואליים לאנשים מהנישה שלך.
ברגע שתראה להם שאתה אותו האדם שיכול לעזור להם לההתעמת עם מה שמטריד אותם הכי חזק, הם יבואו אליך וישתמשו בשירות שלך.
אנשים מחפשים את המומחה לפתרון הבעיות שלהם. ברגע שאתה תתחיל להציג את עצמך כמישהו שפותר את הבעיות שלהם, אתה תהיה בדיוק אותו האדם שהם מחפשים.


3.העבר את הפוקוס מעצמך, ללקוח
רוב המאמנים מספרים ללקוח על עצמם ועל תהליך האימון, בלי להבין עד כמה זה עוצר אותם מלהשיג לקוחות. רוב הלקוחות הפוטנציאליים מחפשים תוצאות ולא תהליך. בהתחלה עליך לספר להם על התוצאות שהם יכולים להפיק ולא על התהליך שהם עומדים לעבור.
אם על הההתחלה תתחיל לספר להם על התהליך, חלק מהם לא יבינו כיצד זה אמור להביא אותם לתוצאות שהם מחפשים וחלק פשוט יגידו "זה לא בשבילי", כי הם לא יתחברו להתליך רק בעקבות ההסבר שלך. רוב האנשים עצלנים ותהליך ארוך לא מדליק אותם. מדליקות אותם התוצאות, אותן הם מחפשים.
ברר מה מחפשים אנשים מהנישה שלך ותתחיל מזה, שתספר להם על התפוקות שתוכל לספק להם.


4. ברר היכן נמצאים אנשים מהנישה שלך וחשוף את עצמך שם
ישנם דברים שמאחדים את קהל היעד שלך במעבר לבעיות ומטרות דומות. אם קהל היעד שלך הינו יזמים בתחילת דרכם, עבור אנשים אלה קיימים כנסים, מגאזינים, קהילות. אלו המקומות להציג את עצמך, להצטרף כמרצה לאחד הכנסים, לכתוב מאמר או מדריך עבור קהל המטרה שלך באחד המגאזינים המיועדים שלהם.
אם הנישה שלך מספיק רחבה ומוכרת, אפשר להיות בטוח שישנם מקומות שמאחדים אנשים אלה, אלו לא חייבים להיות מקומות פיזיים, אלו יכולים להיות מקומות וירטואליים כמו אתרים באינטרנט, פורומים וקהילות, רשימות תפוצה של ארגונים אחרים המיועדים לאנשים אלה. אפשר לקנות מקום פרסום גם ברשימת תפוצה של מישהו אחר שכבר פונה לנישה שלך.
הפרסום היעיל ביותר, הוא הפרסום שבו כבר נמצא קהל היעד שלך.


5. בנה רשימת מתעניינים
כל אדם מהנישה שבחרת הנכנס לאתר האינטרנט שלך, מתעניין בשרות שלך, מבקש לשמוע עוד פרטים, פוגש אותך ומתעניין במה שאתה עוסק, יכול להפוך ללקוח שלך.
הבעייה היא, שבעקבות מנגנונים פסיכולוגיים, עליהם אני לא אעצור כאן, רוב האנשים לא מוכנים לקנות או להיכנס לתהליך על הפעם הראשונה שהם נחפשים אליו. לכן יותר מ-99% מהאנשים שנחשפו לשירות שלך, לא ילכו לעשות את האימון שאתה מציע. הם זקוקים לזמן על מנת להתרגל לראיון, לגבש דעה ועמדה, לבנות אמון בך ובשירות שאתה מציע, להיפתר מהחששות שמופיעים אוטומטית, כאשר מציעים להם משהו לא מוכר. בשביל זה עליך להישאר בקשר עם אנשים אלה, לספק להם מידע נוסף, לבנות אצלם אמון בך וביכולות שלך. עליך ליצור "מגע שיווקי" נוסף עם כל מי שהתעניין פעם אחת. אם אינך עושה זאת, אוטומטית אתה מאבד יותר מ-99% מהאנשים שכבר התעניינו!
האם אתה עושה "נגיעות שיווקיות" נוספות בכל מתעניין או שאינך עושה כלום, כדי שהמתעניינים ייחשפו פעם נוספת לשירות שלך?

כמו שאמרתי, מאמר זה נוגע רק בקצה הקרחון ואני מסביר בו רק "מה לעשות" ולא "איך לעשות". לכל אחד מהצעדים שהצגתי ישנן אסטרגיות רבות וצעדים ברורים וחדש משמעיים, כיצד ליישם כל עקרון. תוכל למצוא מידע נוסף על כך, באתר שלי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב