דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על הקשר בין ילדים, VOD, HD והטלויזיה שלכם 

מאת    [ 01/10/2011 ]

מילים במאמר: 496   [ נצפה 2437 פעמים ]

כמעט מהיום שנולדה, הטלויזיה מהווה מצרך מבוקר בקרב ילדי העולם. אין ילד בעולם שלא אוהב לצפות בטלויזיה או שהיה מתנגד לעוד כמה שעות מולה. לטלויזיה יש כח מיוחד שמשפיע על ילדים. עם כח גדול באה גם אחריות גדולה, כך למדנו בסרטים של ספיידרמן, בשביל זה יש תכנים איכותיים לילדים בטלויזיה והורים אחראים שבוחרים את התכנים הנכונים.

על ערוץ הילדים כתופעה

מאז תחילת השידורים בארץ תמיד היו רצועות שידור לילדים. רצועות השידור האלה כללו תכנים שהיו נבחרים על ידי עורכי הערוצים השונים ולא ממש הייתה בחירה. לאחר מכן הופיעו חברות התוכן לטלויזיה שהחלו להפעיל את ערוץ הילדים החדש, שכל כולו תכניות ושידורים לילדים. מחד, מדובר בשירות מתבקש ונדרש – שהניסיון גם מלמד שהפך להיות פופולארי מאוד. מאידך, נדרש כי ערוץ הילדים יופעל בידי אנשים אחראים. למזלנו ערוץ הילדים באמת מופעל על ידי חברות אחראיות הקשובות להערות ההורים ודרישות הילדים ומשלבות את שניהם בבחירת לוח השידורים.

מלבד ערוץ הילדים, ישנן חברות המציעות תכנים נוספים לילדים באמצעות VOD בכל עת. VOD – ראשי תיבות של View On Demand – הוא שירות שמציעות חברות התוכן המאפשר צפייה בתכנים לפי הזמנה אישית. אם אני רוצה לראות סרט מסוים אני יכול להיכנס אל ערוץ כזה, לבחור את הסרט ולצפות בו. חלק מהחברות מציעות גם אפשרות לעצור את הסרט, לחזור אחורה, להריץ קדימה ולאף לצפות בסרט יותר מפעם אחת ביממה. היות והמחירים נוחים, השירות מאוד פופולארי ונפוץ.

האפשרות לבחור תכנים לילדים ב- VOD מאפשרת להורים לקחת חלק גדול יותר בבחירת התכנים שהילדים שלו רואים. גם ערוץ הילדים מחד, ומאידך, תכנים נוספים ב VOD ככל שהם מעדיפים. אפשרויות הבחירה שיש ב- VOD מביאות לכך שהילדים יכולים לבחור את התוכניות וההורים יכולים לפקח על הבחירות בצורה טובה יותר, מה גם שהרבה מאוד ילדים אוהבים תכניות מסוימות המשודרות ע"י ערוץ הילדים בשעות שאינן נוחות בהכרח להורים ובאמצעות ה- VOD ניתן לאפשר לילדים צפייה בתכניות האלה בשעות נוחות ומתאימות יותר.

בין ערוץ הילדים וה- VOD יש מגוון עצום

חלק מהתכניות המשודרות על ידי ערוץ הילדים משודרות גם ב- VOD כך שתוכלו באמת לבחור את התוכניות האהובות על הילדים שלכם ולאפשר להם לראות אותן גם בזמנים אחרים, אולם ה- VOD מציע ומאפשר עוד מגוון רחב של תכניות לילדים. חלק מחברות התוכן בטלויזיה מציעות ערוצי VOD לילדים (חברות מסוימות מציעות ערוצים כאלה גם בחינם!) אשר מציעים מגוון עצום של תכניות. החל, כאמור בתכניות אשר משודרת על ידי ערוץ הילדים וכלה בתכניות איכותיות בשפות שונות אשר אינן משודרות בערוץ הילדים.

הילדים הם לא פראיירים

המגוון העצום של הערוצים והשיפורים הטכנולוגיים גם הביא לכך שיש הרבה מאוד תכנים שנעשים לילדים ומנצלים את כל היכולות הטכנולוגיות שיש לטלויזיות היום להציע. הילדים יודעים לזהות משהו איכותי כשהם רואים אותו וכך ישנן הרבה מאוד תוכניות איכותיות לילדים שאפשר לראות גם ב- HD באמצעות ה- VOD ובכלל. כן, טכנולוגיית ה- HD הגיעה גם אל ערוץ הילדים והתכנים לילדים, כך שילדים יכולים היום ליהנות גם הם מהטכנולוגיה החדשה ומהתכנים הטובים ביותר.

סרטי ילדים ב- HD הם חוויה שונה ומיוחדת מהסרטים שאנחנו היינו רגילים לראות כילדים. תכניות הילדים המשודרות ב- HD מציעות לילדים חוויה מיוחדת והרבה יותר נעימה ויפה מאשר הטכנולוגיות הישנות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב