דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


על מעבר דירה, ממיר ושאר ירקות 

מאת    [ 01/10/2011 ]

מילים במאמר: 523   [ נצפה 2258 פעמים ]

כדאי וצריך לתכנן מעבר דירה כדי למנוע תקלות לא נעימות במה שנוגע למעבר הדירה. מעבר דירה מתוכנן היטב מאידך יבטיח לכם ראש שקט שיהיו בו כמה שפחות תקלות. מעבר דירה מתוכנן טוב הוא דרך המלך כדי לעבור דירה בלי יותר מדי כאבי ראש. הנה כמה טיפים על מעבר דירה בקלות.

נכון, לא הכל בחיים אפשר לתכנן

יש הרבה דברים שאי אפשר לתכנן, אבל, היי – רומא לא נבנתה ביום אחד. יש דברים שאי אפשר להתכונן אליהם. לפעמים גם מעבר דירה יכול לצוץ בפתאומיות ואז ניאלץ להיערך אליו במהירות – אבל אין פירוש הדבר שלא צריך להתכונן אליו כראוי, או שאי אפשר להיערך אליו. מעבר דירה יכול לעבור בקלות יחסית אם מתכננים אותו כראוי.

אז ממה מתחילים?

מעבר דירה מתחיל בבחירת המועד. לפעמים המועד קבוע מראש ואין לנו הרבה השפעה על הזמן המתאים, אם כי לרוב תמיד ניתן יהיה לצאת מדירה לפני הזמן כדי להבטיח מעבר חלק. ככל שניתן, כדאי לבחור מעבר דירה ביום שבו אין הרבה דברים לעשות ושלא ייפגע בעבודה או בעיסוקים האחרים. יחד עם זאת, צריך להביא בחשבון שבימים מסוימים קשה יותר להשיג מובילים וכו'. חשוב כמובן לוודא שיש לכם לאן להעביר את הדברים, ושתאריך הכניסה לדירה מאפשר לכם לצאת מהדירה. במקרים קיצוניים, ייתכן שיהיה צורך להיערך להעביר את הדברים למחסן לפני שמעבירים את הדברים לדירה החדשה. מחסן יכול לייקר מעבר דירה משום שיש צורך בהעברה נוספת מלבד אלה הרגילות, אולם כשאין ברירה, אין ברירה. מה שמביא אותנו לנושא הבא.

חיפוש ומציאת דירה

חיפוש ומציאת דירה מתאימה הם נושא בפני עצמו שאפשר לכתוב עליו מאמרים רבים נוספים. את סוג הדירה והמיקום של הדירה שאתם צריכים לעצמכם אתם יודעים לתאר טוב יותר מכל אחד אחר, אחרי הכל – בסופו של דבר – אף אחד לא יכול לדעת מה בדיוק אתם צריכים. חשוב להביא בחשבון במעבר דירה שיש תשתיות מתאימות לצרכים שלכם. יחד עם זאת, אין צורך לדאוג במעבר דירה לתשתית הטלויזיה. חברות התוכן של הטלויזיה בדרך כלל מציעות טיפול בהעברת ממיר, וכל מה שצריך מדירה לדירה כדי להבטיח שתקבלו את השירות שקיבלתם קודם לכן – בחינם (למעט במקרים בהם יש לכם ממיר יקר במיוחד או ציוד אחר המוגדר בחברות הכבלים). במלים אחרות, אתם פנויים לבחור את הדירה לפי הצרכים שלכם וחברות התוכן כבר ידאגו להביא ממיר מתאים לדירה שלכם.

מערכה שלישי – ההובלה

כדי לבצע מעבר דירה חלק כדאי לבדוק כמה מובילים ולא להסתפק בראשון שאתם מוצאים. מעבר דירה הוא גם מאמץ פיזי לא מבוטל. אם אתם צעירים ורוצים לבצע את ההובלה בעצמכם, הרי שעדיין צריך להשיג רכב גדול שיאפשר העברת כל הרהיטים ותכולת הדירה. ביצוע מעבר דירה בעצמכם הוא משימה הדורשת לפעמים גם כלים ייעודיים, כך למשל בשביל לפרק רהיטים מסוימים ולפעמים גם כדי להעביר אותם.

חלק מהמובילים יכולים להציע לכם גם חבילות מלאות הכוללות כל צורך שלא תצטרכו, כמו למשל המחסן שהזכרנו קודם לכן. כדאי לבחור גם אנשים שיש להם ניסיון ויודעים מה צריך לעשות ואיך לעשות את זה.

וטיפ אחרון לגבי ממיר הטלויזיה

כאמור, חברות הטלויזיה יודעות להציע לכם את מעבר הדירה. כדי להבטיח שיהיה שהחברות תעזורנה לכם לעבור דירה ולא, למשל, תגלו שאתם משלמים על טלויזיה בלוויין למישהו אחר ברוב אדיבותכם – כדאי לפנות אל החברות מראש. חברות התוכן בדרך כלל מציעות את השירות בחינם ומעודדות את הלקוחות לפנות אליהן לפחות שבועיים מראש.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב