דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


בית דפוס ניו ויז'ן מדיה 

מאת    [ 30/09/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 4399 פעמים ]

כרטיסי ביקור- קצת עלינו

 

היום אנחנו נמצאים כאן כמו בכל שבוע, על מנת לספר לכם מעט דברים עלינו, עד היום פרסמנו הרבה מאוד מאמרים בנושאים שונים ומשונים שקשורים לעולם הדפוס מתוך שאיפה להציע לקוראים את המידע האמין ביותר והאיכותי ביותר שניתן לקרוא אודות המתרחש מאחורי הדלתות של בית דפוס.

 

עכשיו אנחנו רוצים לעשות יותר מזה, כל שבוע אנחנו נפרסם מאמר המתאר קצת מידע על אחד מבתי הדפוס הקיימים בשוק שלנו. יש בערך עשרה בתי דפוס שניתן להגיד עליהם שהם ברמה הגבוהה ביותר שקיימת בשוק, אז במשך עשרה שבועות אנחנו נשמח לתאר שלוש מאות או ארבע מאות מילים על בית דפוס כזה או אחר.

 

אז בשביל ההתחלה, אנחנו נשמח לספר לכם קצת עלינו. אנחנו כמובן בית דפוס NVM  אנחנו יושבים במרכז תל אביב על מנת לאפשר גישה נוחה יותר לכל הלקוחות שמעוניינים להגיע אלינו ולבדוק את המוצרים, לעבוד עם המעצבים, לשלם חשבוניות או כל דבר אחר. יכולנו לבחור בכל מקום אחר בישראל כדי להוזיל עלויות, אך למרות זאת בחרנו להיות נגישים ללקוחות שלנו ובחרנו להיות במרכז העניינים.

 

למקרה שנכנסת אלינו לאתר כדי למצוא מידע על כרטיסי ביקור, אם הגעתם לקבל הצעת מחיר להדפסת כרטיסי ביקור, אתם במקום הנכון לכך גם כן. אנו רוצים לספר לכם קצת על עצמנו, כדי שתוכלו לדעת לאן הגעתם עכשיו ומה אמור להיות התוכן של הדף שאתם הולכים לקרוא:

 

בית דפוס nvm היה שאיפת החיים שלנו, לאחר שהקמנו אותו, כבר ידענו שאנחנו רוצים ליצור דברים שאחרים לא עושים בדרך כלל. בגלל זה המוצר העיקרי שלנו, דהיינו כרטיסי ביקור זה המוצר שאנחנו הכי גאים בו.

 

כרטיסי הביקור שלנו הם האיכותיים ביותר שקיימים בשוק הדפוס, בגלל הקפדה יתרה שלנו לדאוג לכך שכל כרטיס שאנחנו מוציאים יהיה האיכותי ביותר שניתן לעשות. כאשר העובד שלנו עומד מעל הכרטיסים עם מכונת הגזירה- אנחנו כצוות מצפים ממנו לעשות את החיתוך הטוב ביותר שהוא מסוגל כדי שהלקוח יצא מתוך בית הדפוס שלנו בהרגשה שהוא קיבל את המוצר המעולה ביותר ואת השירות הטוב ביותר שניתן לקבל.

 

למה אנחנו עושים את זה?

 

הסיבה הפשוטה ביותר לכל הדברים שאנחנו עושים זה המטרה הפשוטה שלנו להיות הטובים ביותר. זה אולי נשמע מצחיק, אבל העסק שלנו בנוי כך שלקוח מביא עוד לקוח וכן הלאה, הרי זה הבסיס של עולם העסקים בחיים, אם אנחנו נעשה כרטיסי ביקור מעולים, אנחנו נקבל עוד לקוחות חדשים שרוצים להדפיס כרטיסי ביקור- ככה זה עבד היום, אנחנו מאוד רוצים ועושים הכול כדי שזה ימשיך עוד ועוד.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב