דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


דרווין צדק וטעה 

מאת    [ 29/09/2011 ]

מילים במאמר: 339   [ נצפה 2270 פעמים ]

דרווין מסביר שהאדם הפרימיטיבי ביותר כידוע הופיע לא מהעפר כמו שטוענת הדת, אלא מההורים שלו, מאמא ואבא כמו כל החיות, אך לא ידע במה הוא היה שונה מהוריו הקופים, שזה התגלות הגן האינפורמטיבי ששייך לדרגה האחרונה של האגו בעולמנו. לכן מול עינינו, שאינן רואות את שרשרת הגנים האינפורמטיבים, מצטיירת תמונה של מינים שהתפתחו "זה מזה", כאשר למעשה הם מתפתחו "זה אחרי זה".

חשוב לדעת כי הכול מתפתח לפי ארבע דרגות והן מכתיבות את סדר יציאת הגנים האינפורמטיבים של טבע הדומם, הצומח, החי והמדבר. ולכן סברתם של דרווין ואחרים כי מתוך דרגה אחת יכולה להתפתח הדרגה הבאה, נעלה יותר, היא סברה שגויה. דבר זה בלתי אפשרי, אף אחד לא מתפתח מאף אחד, אלא כולם התפתחו מתוך נתונים אינפורמטיבים בשרשרת ההתפתחות שמתגלים לפי סדר מקטן לגדול, זאת אומרת שבחוליה האחרונה של כל דרגה קודמת נמצא כבר מידע על הדרגה הבאה - כלומר תוך דור אחד הקופים מולידים אדם בגלל שהגיע זמן מימוש נתוני המידע.

האנשים הראשונים האלה כמעט ולא היו שונים מהוריהם הקופים אולם אחר כך במשך דורות הם מתפתחים בהדרגה, כפי שפוקד עליהם הטבע האנושי שנמצא בהם, נפרדים מהקופים ונהיים לבני אדם מפותחים יותר ויותר. הגן האינפורמטיבי מממש בתוכם סימנים חדשים של התפתחות. הם מתחילים להרגיש יותר ויותר ייסורים של דרגת המדבר - וכך נהיים לבני אדם.

לסיכום הכול מופעל ע"י נתוני מידע שהיו קיימים מלכתחילה בחומר הדומם, ושמתפתחים לפי תוכנית קבועה מראש, ולא באופן מקרי, בתלות בנסיבות ולא על ידי התפתחות של הטבע העיוור כפי שסובר דרווין. כל הסוגים מיושמים בכך שנובעים מפרמטרים פנימיים, שמלכתחילה היו קיימים בעולם אין סוף ופשוט ירדו למטה, התממשו כאן, כדי לעלות אחר כך שוב למעלה. כל השרשרת הזאת הייתה מותנית מראש, מחושבת מראש מההתחלה ועד הסוף. ולכן גם שהאדם התפתח מרצונות גופניים לרצונות לכסף, כבוד, שליטה ומושכלות ושכל סך הרצונות גדל כל הזמן זה התממשות נתוני מידע שבתוכינו שמובילים אותנו לשאלה: איך אפשר להנות באמת בצורה בילתי פוסקת,

כדי שנבין שרק ממוש פוטנציאל ההשפעה שבנו שמאזן אותנו עם הטבע הכולל, ממזג אותנו בתוכו ומחזיר אותנו לשורשינו, שהיינו אורגניזם אחד שכל חלק ממנו העביר שפע דרכו לשאר החלקים, זה הכוון שהחברה צריכה להתכוון אליו, 

ללמוד את החוקים שאנחנו פועלים בתוכם




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב