קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים 

מאת    [ 29/09/2011 ]
מילים במאמר: 403   [ נצפה 1360 פעמים ]

 
 

בישראל, נכון לשנת 2010 ישנם אלפי בתי עסק קטנים. למרות שמנדמה בתחילה כי מספר זה גדול מאוד, יש לזכור כי עסקים זעירים נמצאים בכל מקום- במרכז השכונתי ורבים המצויים בבתים פרטיים. האם ידעתם למשל כי בעיר החרדית בני ברק ישנם נשים רבות העובדות במלאכת סדקית זעירה כעוסקות פטורות?

קידום מקצועי של אתר העוסק, עשוי בהחלט לעזור לו, בהגדלת הכנסותיו.  קידום  מקצועי אמנם מהווה השקעה שהתמורה לה איננה מובנת מאיליה, אולם אין ספק כי בשורה התחתונה, במידה ונעזרים בבעלי מקצוע ראויים ובוחנים את שיטות השיווק הרלוונטיות, ניתן לראות תמורה של ממש. קידום באינטרנט אשר נעשה על ידי חברה עתירת ניסיון הפועלת בדרכים שהוכיחו את עצמם בטווח הארוך,  יכול בהחלט לחשוף את האתר האמור לגולשים אשר מחפשים בגוגל או באתר אחר, את מה שיש לן להציע.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בישראל. יחד עם כניסת Google Places (בעברית- גוגל מקומות) יש סיכוי סביר כי גולשים רבים יזנחו אתרים מסורתיים לחיפוש בעלי מקצוע ויחפשו את אלו בגוגל גם כן. זוכרים את המדריכים המודפסים לאיתור בעלי מקצוע? רבים מהם עומדים בבתים כאבן שאין לה הופכין. זה עשוי להיות עניין של זמן עד שהמפרסמים יחליטו להפסיק ולהדפיס מדריכים כתובים. אחרי הכל, גם הסבים והסבתות לומדים היום לחפש אונליין בגוגל.

שמם של אנשי קידום טובים עובר מפה לאוזן ולא בכדי, בעלי עסק מחפשים בנרות את מי שיוכל לספק להם שירות איכותי אשר יראה החזר על השקעתם. והרי האינטרנט ידוע כערוץ מדיד בו עלות פנייה נמוכה יחסית, בהשוואה לערוצי פרסום ושיווק אחרים. זכרו כי קידום אתרים ובתוכו, גם פעולות הקידום והשיווק לעסקים קטנים, הוא סידרת פעולות אשר דורשת  ניסיון רב והכרת תאוריה אשר עומדת במבחן הזמן. התחקות אחר דרכי פעולת גוגל והשינויים המתרחשים במנגנון המדרג בו תוצאות, איננה אפשרית בימינו היות והשינויים הם תכופים ורבים. אולם, מקדמים רבים עושים שימוש בניתוחים סטטיסטיים ובכלים מתקדמים אחרים על מנת לבחון שינויים איכותיים המיטיבים עם המטרות של הלקוח. בנוסף, למקדמי אתרים רבים ישנו ידע שיווקי אשר צברו ברבות השנים. ידע זה ושיתופי פעולה פורים, מסייעים לשפר את מיקומם של אתרים בזירות תחרותיות.

לסיכום, ביצוע תהליכי SEO ראשוניים ובהמשכם, ליווי תהליך קידום אתרים שוטף הם בהחלט עסק למקדמי אתרים למודי ניסיון. יחד עם זאת, במידה ומדובר בזירות בהם התחרות איננה רבה, יכולים גם בעלי העסקים קטנים ללמוד כיצד יוכלו לקדם את אתרם. באמצעות קורסים לקידום אתרים, ניתן לרכוש את עיקרי התיאוריה ואף מעט פרקטיקה על אתרים שאינם אתרים אסטרטגיים. לחילופין, ניתן לשכור את עזרתו של יועץ קידום אתרים אשר יתווה אסטרטגיה ויכוון את הלקוח בביצוע פעולות המיטיבות עם אתר העסק.

בהצלחה!

איתן יריב, בעל חברת WAO - הצלחה בשיווק באינטרנט.
וואו מספקת מגוון שירותים שמניבים יותר הכנסות ומכירות לעסקים וחברות.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב