דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים 

מאת    [ 29/09/2011 ]

מילים במאמר: 403   [ נצפה 2154 פעמים ]

בישראל, נכון לשנת 2010 ישנם אלפי בתי עסק קטנים. למרות שמנדמה בתחילה כי מספר זה גדול מאוד, יש לזכור כי עסקים זעירים נמצאים בכל מקום- במרכז השכונתי ורבים המצויים בבתים פרטיים. האם ידעתם למשל כי בעיר החרדית בני ברק ישנם נשים רבות העובדות במלאכת סדקית זעירה כעוסקות פטורות?

קידום מקצועי של אתר העוסק, עשוי בהחלט לעזור לו, בהגדלת הכנסותיו.  קידום  מקצועי אמנם מהווה השקעה שהתמורה לה איננה מובנת מאיליה, אולם אין ספק כי בשורה התחתונה, במידה ונעזרים בבעלי מקצוע ראויים ובוחנים את שיטות השיווק הרלוונטיות, ניתן לראות תמורה של ממש. קידום באינטרנט אשר נעשה על ידי חברה עתירת ניסיון הפועלת בדרכים שהוכיחו את עצמם בטווח הארוך,  יכול בהחלט לחשוף את האתר האמור לגולשים אשר מחפשים בגוגל או באתר אחר, את מה שיש לן להציע.

גוגל הוא מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בישראל. יחד עם כניסת Google Places (בעברית- גוגל מקומות) יש סיכוי סביר כי גולשים רבים יזנחו אתרים מסורתיים לחיפוש בעלי מקצוע ויחפשו את אלו בגוגל גם כן. זוכרים את המדריכים המודפסים לאיתור בעלי מקצוע? רבים מהם עומדים בבתים כאבן שאין לה הופכין. זה עשוי להיות עניין של זמן עד שהמפרסמים יחליטו להפסיק ולהדפיס מדריכים כתובים. אחרי הכל, גם הסבים והסבתות לומדים היום לחפש אונליין בגוגל.

שמם של אנשי קידום טובים עובר מפה לאוזן ולא בכדי, בעלי עסק מחפשים בנרות את מי שיוכל לספק להם שירות איכותי אשר יראה החזר על השקעתם. והרי האינטרנט ידוע כערוץ מדיד בו עלות פנייה נמוכה יחסית, בהשוואה לערוצי פרסום ושיווק אחרים. זכרו כי קידום אתרים ובתוכו, גם פעולות הקידום והשיווק לעסקים קטנים, הוא סידרת פעולות אשר דורשת  ניסיון רב והכרת תאוריה אשר עומדת במבחן הזמן. התחקות אחר דרכי פעולת גוגל והשינויים המתרחשים במנגנון המדרג בו תוצאות, איננה אפשרית בימינו היות והשינויים הם תכופים ורבים. אולם, מקדמים רבים עושים שימוש בניתוחים סטטיסטיים ובכלים מתקדמים אחרים על מנת לבחון שינויים איכותיים המיטיבים עם המטרות של הלקוח. בנוסף, למקדמי אתרים רבים ישנו ידע שיווקי אשר צברו ברבות השנים. ידע זה ושיתופי פעולה פורים, מסייעים לשפר את מיקומם של אתרים בזירות תחרותיות.

לסיכום, ביצוע תהליכי SEO ראשוניים ובהמשכם, ליווי תהליך קידום אתרים שוטף הם בהחלט עסק למקדמי אתרים למודי ניסיון. יחד עם זאת, במידה ומדובר בזירות בהם התחרות איננה רבה, יכולים גם בעלי העסקים קטנים ללמוד כיצד יוכלו לקדם את אתרם. באמצעות קורסים לקידום אתרים, ניתן לרכוש את עיקרי התיאוריה ואף מעט פרקטיקה על אתרים שאינם אתרים אסטרטגיים. לחילופין, ניתן לשכור את עזרתו של יועץ קידום אתרים אשר יתווה אסטרטגיה ויכוון את הלקוח בביצוע פעולות המיטיבות עם אתר העסק.

בהצלחה!

איתן יריב, בעל חברת WAO - הצלחה בשיווק באינטרנט.
וואו מספקת מגוון שירותים שמניבים יותר הכנסות ומכירות לעסקים וחברות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב