דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


עורך דין מקרקעין - כיצד לבחור? טיפים ועצות פרקטיים 

מאת    [ 29/09/2011 ]

מילים במאמר: 591   [ נצפה 1794 פעמים ]

עורך דין מקרקעין – כיצד לבחור?

בחיינו אנו נזקקים מעת לעת לאנשי מקצוע שונים. כאשר קונים או מוכרים דירה, פעולה שאינה יומיומית – יש לאתר עורך דין מקרקעין  ולא עורך דין שאינו מבין בתחום, כדי לקבל שירות משפטי ברמה גבוהה בעסקה כה מורכבת ויקרה. המאמר יתן לכם טיפים ועצות לגבי בחירת עורך דין מקרקעין.

כדי שתוכלו לאתר את איש המקצוע - עורך דין מומחה מקרקעין אשר יוכל לטפל לכם באופן הטוב ביותר בעסקת הנדל"ן, מומלץ לחפש עורך דין מקרקעין בעל ניסיון רב מאוד, אשר יהיה בקיא ומעודכן בכל החוקים והנהלים הקיימים בתחום המקרקעין. עסקאות מקרקעין הן לרוב מורכבות מהיבטים רבים, לרבות מיסוי נדל"ן, ולכן עורך דין מקרקעין חייב להיות מקצועי ונבון כדי להבחין מאיזה בעיות וסיכונים רצוי להתרחק, איך ניתן לעקוף סעיפים בעייתיים עבורכם בחוזה דירה ואיזה מנגנוני הגנה ופתרונות משפטיים ניתן להכניס בחוזה קניית או מכירת דירה כדי להגן על כספכם.

כדי ליישם באופן מוצלח עסקת מקרקעין, יש לבדוק נושאים רבים, לערוך מסמכים, ולבצע פעולות גם מול גופים שונים – כגון טאבו, חברה משכונת, מינהל מקרקעי ישראל, אגף מיסוי מקרקעין של מדינת ישראל, רשם משכונות, רשויות תכנון ובנייה, ועוד. מומלץ איפוא למצוא עורך דין מקרקעין אשר יוכל לטפל בנושאים הללו באופן מקצועי ולנתב אתכם א לחוף מבטחים, עד לסיום העסקה. עורך הדין מקצוען ובעל ניסיון רב בתחום מקרקעין, ישכיל לבדוק עבורכם מראש את כל את העניינים החשובים שחובה לבדוק, ולא ידלג ע לאף שלב. קיצורי דרך עשויים לסכן אתכם. יש לבדוק את הנכס מכל הזוויות האפשריות – לרבות עיקולים, משכונים, שעבודים, חריגות בניה, זכויות בניה, הפקעות, זיקות הנאה, הצמדות, מסים, וכו'. עורך דין מקרקעין מנוסה ומקצוען ידע לבדוק את כל הנתונים והעניינים באופן מסודר ומקצועי, על מנת שהלקוחות יהיו רגועים, במיוחד כאשר מדובר בעסקאות בסכומי כסף כה גבוהים עבור הלקוחות.

בקיאותו וניסיונו של עורך דין מקרקעין היא תמיד תהיה גבוהה באין שיעור מאשר כל איש עסקים ממולח ומנוסה ככל שיהיה, יזם נדל"ן או קבלן או מתווך או שמאי מקרקעין. קיימים הרבה חוקים לגבי עסקאות של נדל"ן, בין אם דירה יד שנייה או רכישת דירה מקבלן. על עורך דין מקרקעין בו תעזרו תהיה השפעה אקוטית על מסגרת עסקת הנדל"ן והסיכונים שיהיו או לא יהיו לכם בעסקה. תמיד מומלץ, כי תשכרו עורך דין מקרקעין מטעמכם ולא תסמכו על עורכי דין של הצד שכנגד, שכן אין לכם לעולם אפשרות לדעת מה י מידת היכרותו עם הצד השני והאם אכן ישמור גם על האינטרסים שלכם באותה המידה בדיוק. בחירת עורך דין מקרקעין מקצוען תועיל לכם ועשויה למנוע בעיות עד השלמת העסקה על הצד הטוב ביותר.

עורך דין מקרקעין מקצוען

קודם כל, זה בהחלט יכול להיות רעיון טוב לשמוע המלצות מחברים טובים, קרובי משפחה וחברים לעבודה, וכיוצ"ב. המלצות מהם לרוב יהיו אובייקטיביות ומבוססות. כאשר באים להיפגש עם עורכי דין, רצוי לבדוק האם הם מתמחים בתחום של עורך דין מקרקעין. לא כל עורכי הדין מתמחים בכל השירותים המשפטיים הקיימים, כי יש מגוון רב של התמחויות. לכן, חובה לברר ולשאול על תיקים, לקוחות, ניסיון, מוניטין, וכיוצ"ב ולבדוק היטב כי אותו משרד עורך דין מקרקעין אכן הינו מקצועי ומנוסה בתחום של מקרקעין ועסקאות נדל"ן.

המורכבות של דיני מקרקעין ומיסוי נדל"ן, כמו גם העובדה שעסקינן בעסקאות בסכומים גבוהים ביותר, מחייבים משנה זהירות ושקילה בכובד ראש בבחירת עורך דין מקרקעין. על כן, כדאי לשקול מול עורך דין מקרקעין מראש את כל המהלכים ואפשרויות וסיכונים הכרוכים בעסקה הספציפית, ולא לבצע פעולה חפוזה כמו חתימה על זכרון דברים, ללא התייעצות עם עורך דין מקרקעין אמקצוען.

עורך דין מקרקעין מנוסה ואיכותי, העוסק בתחומים השונים של ענפי הנדל"ן, יוכל לתרום לכם מן הבקיאות, הניסיון והידע שלו שצבר במהלך השנים. בכל הסכם מכר דירה או נדל"ן, תמיד מעורב עורך דין מקרקעין מכל צד. עליכם לדאוג כי עורך דין מקרקעין איכותי מייצג אתכם כדי שלא תפלו בפח.

עורך דין עמית ורד מתמחה בענייני מקרקעין ומיסוי נדל"ן.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב