דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הורוסקופ שנתי לכל ילידי המזלות לשנת 2012. מאת: חוה מזר 

מאת    [ 28/09/2011 ]

מילים במאמר: 1217   [ נצפה 28428 פעמים ]

 

הורוסקופ שנתי לכל ילידי המזלות לשנת 2012

מאת: חוה מזר. כל הזכויות שמורות ©

 

טלה

נסיגת כוכבכם מארס בין 24 בינואר עד אמצע אפריל מחייבת לנקוט במדיניות הריסון והביקורת,  כדי למנוע תסכולים, כעסים ומאבקים בין כוחות מנוגדים. אוראנוס במזלכם הביא איתו את בשורת התהפוכות וההתחדשות, ואת הצורך בשינוי גישה ופריצה לאזורי פעולה של צמיחה ועשייה, ריגושים ואקשן. סטורן מול מזלכם ביגר ולימד אתכם מה-זה תסכול ומרירות, והכריח אתכם לקחת אחריות ולנתק אלמנטים של תלות. עכשיו ש"התבגרתם" תוכלו להתקדם ולהצליח בעזרת התנהלות שקולה ומתוכננת, והתייחסות ליחסים שהבסיס שלהם התערער. כניסת יופיטר לבית התקשורתי שלכם בקיץ, תאיץ נסיעות והרחבת אופקים, ידע ויכולות עם דגש על תובנות מהירות, הברקות והרבה ריגושים. 

שור

יופיטר במזלכם עד אמצע השנה מאפשר פריחה, צמיחה והכרה, ומאפשר שמחות משפחתיות,  אהבות, הריונות ולידות. כוכבכם ונוס בנסיגה מאמצע מאי עד סוף יוני, עלול לטלטל ענייני עסקים ורגשות. הקשבה, סלחנות, הבנה, נכונות להתפשר והתייחסות דיפלומטית נדרשים מכם עם כניסת סטורן לבית הזוגיות והשותפויות שלכם לקראת אוקטובר, שם ישהה עד סוף שנת 2014, מצב שעלול להעיב על מערכות היחסים שלכם מחוץ או מבית. לא באופייכם לשאת משקעים רגשיים, אך מצד שני, אתם נכנסים למצבים אמוציונאליים הגוררים תגובות פגיעות. מאחר שהתקופה לא תמיד תהיה קלה וההתרחשויות שבה לא תמיד יהיו מוכרות, חשוב שתתארגנו נכון לקראתה. 

תאומים

עד אמצע השנה עלול כוכב מארס להקצין את הצד הילדותי והקפריזי שלכם ולסחוף לקונפליקט. לכן חשוב לשמור על הקיים במערכות היחסים שלכם, ולגלות אחריות, בגרות ואיפוק. יופיטר, הנקרא גם המיטיב, ייכנס למזלכם לקראת חודש יוני, לתקופה של שנה שבה תוכלו לראות את האור בקצה המנהרה, תתחזקו ותתעודדו והעולם יהיה צבעוני ומזמין. שילוב יופיטר במזלכם ואוראנוס בטלה, הבית החברתי שלכם, יכולים ללמד על תקופות בעלות גוון מעניין ומאתגר שיובילו אתכם למסלול חדש ומפתיע. תמצאו את עצמכם בעבודה מרתקת או תהיו עסוקים בפרויקט מקורי וחדשני. עד אמצע 2013 יש לצפות גם לשמחות משפחתיות, נישואין, הריונות ועוד. 

סרטן

רבים מכם עברו תקופה מכבידה שבה נאלצתם להתמודד עם שינויים קיצוניים ופתאומיים בחייכם שגררו תקופות של חוסר אונים מתמשך בלי שיתאפשר לכם להסתגל אליהם. לקראת סוף הקיץ תחזירו לעצמכם את השליטה במתרחש ותוכלו לכוון את עצמכם לכיוונים הרצויים לכם. עכשיו תוכלו להיחשף לקצב שידרוש מכם אחריות, יסודיות והעמקה. למעשה, זו תהיה שעתם היפה של אלה הביישנים והמופנמים שגישתם לחיים רצינית ושקולה. במציאות מורכבת עם כל כך הרבה חלקים נעים קשה ואולי בלתי אפשרי לחזות את העתיד. סוף השנה ולתוך 2013 כבר יאפשרו קידום אישי ויצירתי, זוגיות מבטיחה, הישגים של ממש ופיצוי על כל מנת האכזבות שחוויתם. 

אריה

הוצאות כספיות רבות וחריגות מתקשרות למחצית הראשונה של השנה, במיוחד בתקופה שבין 24 בינואר עד אמצע אפריל, שבה יש להתמקד בעובדות ולהתמודד באופן פרקטי בעשייה. כניסת יופיטר למזל תאומים בקיץ, הבית החברתי שלכם, תיטיב אתכם. לצירופי מקרים יהיה תפקיד חשוב במה שיקרה, ועם אפשרות לרעיונות ושינוי תפיסה שלא הייתם חושבים עליהם אילו בחרתם בדרך המקובלת. כניסת סטורן לעקרב לקראת אוקטובר, שם ישהה עד סוף 2014, יעמיד אריות רבים בתחושת רגישות ופגיעות בענייני משפחה או טיפול בהורה מבוגר. השנתיים הבאות לא יאפשרו לחיות בחצאי אמיתות, ולכן קשרים שאינם משדרים יציבות יתקשו להחזיק מעמד. 

בתולה

היבטים בעלי עוצמה לפלוטו בגדי ויופיטר בשור, הנמצאים במזלות אדמה כמזלכם, סוחפים את היכולת להתחדש ולחזור למסלול מבטיח ותועלתני. עם זאת, שימו לב לנסיגת מארס מה- 24 בינואר עד אמצע אפריל במזלכם, שעלול לסחוף למצב של עצבנות, עיכובים וקונפליקט. נסו להוריד ממפלס התובענות והביקורתיות שלכם, אומנם תעמדו בפני אתגרים לא קלים, אך גם לא מעט מזל שיעזור לכם לצלוח אותם בשלום. כניסת יופיטר לבית הקריירה שלכם השנה נותן לכם אפשרות לחזור למסלול מבטיח שבמהלכו יוכלו בני המזל שביניכם לגרוף שבחים והצלחות. זה הזמן לשינוי תדמית, מה שעשוי להתבטא בשיפור בשכר ובסטאטוס המקצועי שלכם. 

מאזניים

מיקום מארס מאחורי גבכם בין 12 בנובמבר עד אמצע אפריל 2012 קצת מחליש אתכם, ומותיר אתכם חשופים לתככים, שמרו על דיסקרטיות. הגעתם לקצה גבול הסבלנות שלכם נפשית-פיזית-רגשית ואתם מוכנים לכל שינוי. לקראת הקיץ יבוא ריכוך מבורך והדרגתי מצד כוכב יופיטר בתאומים, בזכותו תיווצר התפתחות אישית ומקצועית, הרחבת אופקים, ידע ויכולות בתחום חשוב. ייתכנו מגעים, התכתבויות, או אופציות חדשות הקשורות לחו"ל, עם אפשרות של טרנספורמציה ושינוי עמוק המביאים לתהליך חיובי של מודעות. אם תרשו לעצמכם לזרום עם ההתרחשויות, תגלו בצירופי מקרים מוזרים שהרבה אפשרויות פתוחות לפניכם, עם דגש מבורך על לימודים והשתלמויות. 

עקרב

מארס כוכבכם, שיימצא בנסיגה מה- 24 לינואר עד אמצע אפריל, דורש מכם זהירות ואיפוק. כוכב סטורן ייכנס למזלכם לקראת אוקטובר, שם יימצא כשנתיים. אתם מצויים בתהליך של שינוי, הן במישור הפנימי והן בהשקפת העולם שלכם, שיקולים מעשיים יעסיקו אתכם עכשיו, והרגשות יידחקו מעט הצידה. הגישה השמרנית והנוקשה בעבודתכם אינה מתאימה למצב הרוח הנוכחי שלכם, וכך גם הדרישות הרבות שדורשים מכם על חשבון זמנכם הפרטי. סטורן גוזל אנרגיה ומוביל להסתכלות פסימית, אי-אפשר לסמוך על המזל, אלא רק על עבודה קשה ועל דברים שלומדים מהניסיון. מאמצע השנה ואילך תעמדו בפני הברירה לסיים קשר או לשנות את אופיו. 

קשת

יסודיות, הקפדה, מסירות ונאמנות הן התכונות שנדרשות מכם במחצית הראשונה של השנה. אפילו אם תרגישו שדברים אינם מתקדמים כמצופה, בהמשך תזכו להתפכחות ולשינוי גישה. מיקומו של יופיטר בתאומים, בית השותפויות והזוגיות שלכם לקראת המחצית השנייה של השנה  ממקד אליכם יותר תשומת לב, מחזק את הביטחון העצמי ומביא הפתעות וקצב לא שגרתי. בנושא זוגיות ושותפויות, לא חשוב מה עברתם - עד אמצע 2013 יוכלו אלה המחפשים לעצמם זוגיות, למצוא בני זוג לשם בניית משפחה ומסגרת מחייבת. מבחינה בריאותית התקופה שאליה אתם נכנסים לקראת סוף השנה אינה מפנקת, זה הזמן לדאוג לצורכי הגוף והנפש שלכם. 

גדי

העתיד המקצועי והעתיד בכלל מעסיקים אתכם מאוד, יום הולדתכם מספק לכם אנרגיה, רצון ומוטיבציה. היעדים שלכם נהיים ברורים יותר, ואתם מוכנים לעבוד קשה להשגתם. בעבודה עומד להסתיים תפקיד או פרויקט שבו עסקתם, תוכלו להתקדם ולהצליח בעזרת התנהלות שקולה ומתוכננת. עם זאת, עליכם לשים לב ליחסיכם עם אנשי סמכות שעשויים להשפיע על עתידכם המקצועי. אם משהו פוגם בהם, חשוב שתתקנו אותו. השנה צפויות בשורות טובות הקשורות לזוגיות, להריונות או להצלחתו של מישהו מהדור הצעיר של המשפחה. לפנויים יש הזדמנות להתחיל בקשר משמעותי שיתאים לכם היטב, עם זאת, כדאי שתיתנו לקשר להתפתח בהדרגה. 

דלי

אחד הדברים שמייחדים את בני מזל דלי מאחרים הוא הצורך החזק במרחב אישי. הסיבה נעוצה בשליט המזל אוראנוס. עודף רגשות סביבתי פשוט מטביע את הדלי וגורם לו להיחנק. השנה מתרחשים בחייכם שני אירועים משמעותיים. כוכב יופיטר בתאומים יאפשר הרחבת אופקים,  ידע ויכולות. מצד שני, כוכב סטורן השמרני, הקודר והרציני ייכנס לבית המקצועי שלכם. הצעת עבודה תעלה על הפרק, מדובר בתפקיד אחראי ותובעני במיוחד שיכול להתבטא במסגרת נוקשה שבה תיאלצו לשנות גישה ולהבליג. כדאי להיעזר בשכלכם הישר ולהימנע ממצבים דיכוטומיים כדי שתוכלו להגן על עצמכם מפני פגיעה. מי שיצליח לנתב בין שני הקטבים הללו ייצא נשכר. 

דגים

מארס מול מזלכם עד אמצע שנת 2012, גורר הרגשה קוטבית ומתריע מפני פזיזות וחוסר עקביות. אתם נרתעים ממסגרות כובלות, מלחיצות ומגבילות, לכן הביקורתיות והשיפוטיות שלכם או של אלה מולכם עשויים לפעול נגדכם. לכן יש להעדיף היגיון ותקשורת בונה על פני מאבקים ושיקולי יוקרה. מדובר לא רק ביחסי זוגיות, אלא גם ביחסי עבודה וביחסים בכלל. הגבולות הרגשיים והאינטימיים שלכם יתרחבו אם תשמרו על פתיחות, רעננות וגיוון, ובעיקר על שיפוט רציונאלי, איתו קל יותר להתנהל. קשר משמעותי ומרגש עשוי להיכנס השנה לחייכם, אך כדאי לשים לב לתהפוכות התקופה, לכן חשוב שיהיה זמן מספיק להיכרות מקרוב ולביסוס הקשר. כדאי שתיזמו ותגדירו את עמדתכם ואת גבולותיכם.

 

 

אתם מוזמנים ל- ייעוץ אסטרולוגי:  5731540 03

חוה מזר כותבת במקומונים רבים ברחבי הארץ, באינטרנט, וכן בעולם האשה וב- פנאי פלוס.
http://www.toses.co.il/horoscope.asp#1




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב