דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המלצות שאפשר לסמוך עליהן 

מאת    [ 28/09/2011 ]

מילים במאמר: 477   [ נצפה 1471 פעמים ]

מחפשים דרך לעשות אירוע יחודי? הפנטזיה של כולנו היא ארוע שלא יפסיקו לדבר, אבל מה למעשה אורחים זוכרים מהאירוע? שמלה, המנה העיקרית, האפקטים, ובמיוחד את האולם. יש מצב שתופתעו מהמימצאים, אולם לרוב המכובדים חשובים אותם קריטריונים, וכמובן על אלה נשים פוקוס.

בוחרים מקום


מיקום האירוע שתבחרו צריך לשקף את בעלי השמחה ואת מה שבאמת חשוב לכם. וילה במטולה תקרין יחודיות , חתונה בזמן שקיעה בים תקרין ילדותיות מבורכת, גן ארועים חגיגי ישקף את עושרכם בעוד שאולם או גן אינטימי ישקף חמימות משפחתית.

זכרו שמאוד קל לחלום על טקס יוקרתי והדור, אולם לפעמים שאחרי שלב התכנון קולטים בעלי השמחה כי זה לא באמת מה שהם ראו בדימיונם. אז לפני שאתם בוחרים גן ארועים תחשבו מחוץ לקופסא אם אכן המקום הזה הוא אכן אתם .

תפריט הארוע

הסתיים העיסוק עם אולמות אירועים מומלצים? לדעת כל האנשים אחד הנושאים שצריכים לשקול בכובד ראש הוא התפריט שיוגש באירוע. לחלקכם זה אולי נשמע מוגזם, אך אורחים משתוקקים להינות והדבר החשוב להם ביותר הוא התפריט שיוגש באירוע.

לפני שאתם בוחרים תפריט תנסו לחשוב מי הם האורחים שיתפסו את הנתח המרכזי ביותר בארוע שלכם. אם למזלכם מדובר באורחים מהמעמד האמצעי, אוהבי אוכל הביתי, תלכו לכיוון של תפריט פשוט יותר. היה ומדובר באנשים מביני עניין מדור ה-2000 אפשר ללכת על אוכל יותר אקסקלוסיבי , אם זאת חגיגת יום הולדת ורוב האורחים יהיו בה נערים ונערות אז כמובן ניתן לבחור באוכל צעיר הכולל בתוכו צ'יפס, ההמבורגר ועוד.

חשוב שתזכרו כי קשה לרצות את כל האנשים, על כן רצוי לקבוע תפריט עממי ומורכב, חדשני ומוכר. כך יש יותר סיכוי שיהיו לרוב האורחים מספר אופציות לבחור. השורה התחתונה , ממולץ שיהיו הרבה אופציות מאשר כמה מנות מצומצמות.

המראה הכללי...

היה ויש לכם זמן מיותר וממש חשוב לכם לגרום לתחושת וואו אצל רוב האורחים, תחלמו על רעיון מקורי, משהו חדשני ובאופן מיוחד משהו שאולי חשוב לכם להעביר. כשם שבחירת מיקום האירוע, גם העיצוב היחודי הוא מרכזי לרוב האנשים.

בכל מה שקשור בזה באמת ובתמים אין סוף; אפשר להשתמש בהכל, או, למשל, להדגיש רק דברים מרכזיים; צבעי הערב (ארוע בלבן, להדגיש רק צבע אחד), נוף מלאכותי (דקלים, ציפורים) עיצוב החופה וכו', פשוט תנו לעצמכם להפליג בדמיון. קורה לפעמים שחגיגה אישית הופך לגם הארוע של הורי בעל השמחה, לכן בעיקר בנושא רגיש זה, זה החלק לתת ביטוי למה שקריטי עבורכם.

עדיין חושבים על אולמות אירועים מחירים?

הכי הכי פשוט זה לנסות שכולם היו מרוצים, אבל תזכרו כל הזמן שבסוף היום זה הארוע שלכם. אם משהו ממש חשוב לכם, שאתם ממש לא מוכנים לוותר עליו למרות שהוא, מפריע לחלק מבני המשפחה, אל תתפשרו. תסבירו לבני המשפחה שלכם בעדינות שבסוף מדובר הקביעה שלכם. הקשיבו לרגשותיכם ובחרו בדבר שהכי משקף את אישיותכם.

אתם, עדין צריכים מידע נוסף לגבי תחום זה שובו לאתר, וחגגו אירוע מהנה!

שוב פעם התורכי הזה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב