דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


לאירוע היוקרתי של השנה 

מאת    [ 28/09/2011 ]

מילים במאמר: 469   [ נצפה 1540 פעמים ]

גם אתם רוצים אירוע מושלם? כולנו חולמים על אירוע בלתי נשכחת, אך מה אורחים זוכרים מהאירוע? החליפה והשמלה, איכות האוכל שהוגש, הזיקוקים, וכמובן את הקונספט. אולי תופתעו מהתוצאות, אך לרוב האורחים אותם דברים חשובים, וכמובן על אלה נשים דגש.

איפה המסיבה?


המקום שתבחרו עתיד לשקף אתכם ואת מה שחשוב לכם. וילה בכפר שמריהו תרמוז על אקסקולוסיביות, חתונה בשקיעה בים תקרין ילדותיות מבורכת, גן או אולם ארועים הדור ישקף את עושרכם בעוד שגן או אולם ארועים אינטימי ירמוז על חמימות.

זכרו שהכי קל לחלום על אירוע מדהים ויוקרתי, אבל פעמים רבות בסוף שלב התכנון נופל האסימון והם קולטים כי זה לא באמת מה שהם חיפשו. לפני שאתם בוחרים אולם שקלו אם המקום הזה באמת משקף אתכם .

תפריט הארוע

הסתיים העיסוק עם אולמות אירועים יוקרתיים? לדעת כלל האנשים אחד המאפיינים שחייבים לשקול בכובד ראש הוא התפריט שיוגש באירוע. יתכן שזה נשמע קצת חסר בסיס, אבל מרבית האורחים מרגישים צורך ליהנות ואחת ההנאות המרכזיות היא האוכל שיוגש בארוע.

טרם בחירת התפריט תבדקו בקפידה מי האנשים שיהוו את החלק הענק ביותר בחגיגתכם. במידה ומדובר במוזמנים מהמעמד הבינוני, חובבי האוכל הביתי, אז אולי כדי שתלכו על מנות פשוטות יותר. במקרה שמדובר בצעירים ססגוניים של שנות ה-2000 אז כדי שתלכו על תפריט יותר אקסקלוסיבי, אם זו בכלל בר מצווה והרוב יהיו בה נערים אז מומלץ לבחור באוכל פשוט המכיל פיצה, ציפ'ס ועוד.

במרבית המקרים בלתי אפשרי שכולם היו מרוצים, על כן רצוי להרכיב תפריט פשוט ומורכב, ייחודי ופופולארי. כך יש יותר סיכוי שיהיו לכל האורחים הרבה אפשריות לבחור. השורה התחתונה , כדאי שיהיו לכם חלופות רבות מאשר רק מנות יחידות.

עיצוב האולם

היה ויש לכם זמן מיותר וממש קריטי לכם להשפיע על האורחים שלכם, תחשבו על קונספט, משהו אותנטי ובמיוחד מסר שאתם רוצים שרוב המוזמנים יבינו. בדומה לבחירת מקום האירוע, גם כן העיצוב הוא מרכזי למרבית האנשים.

בחלק זה לאמיתו של דבר הכל מתקבל; ניתן ליצור הכל, או, לדוגמה, להדגיש רק דברים ספציפיים; הצבעים (אירוע בלבן, לשים דגש על צבע אחד), תוספות (דקלים, ציפורים) עיצוב החופה וכו', באמת רק תיתנו לעצמכם לדמיין. קורה פעמים רבות שחגיגה פרטית משתנה והופך לגם האירוע שלההורים של בעל השמחה, בהתאם לזה בעיקר בנושא רגיש זה, זה מקומכם להביא את היחוד שבכם.

מה בדבר השוואת מחירים אולמות אירועים?

הכי קל זה לנסות לרצות את כולם, אבל זכרו כל הזמן שבסוף היום זה האירוע שלכם. היה ויש דבר שאין אופציה שאתם להתפשר עליו אף שהוא, לא מקובל על משפחתך, אל תוותרו. תסבירו לבני המשפחה בדרך הכי שקטה ורגועה שזהו בסופו של דבר האירוע הוא שלכם. תלכו עם הלב ותנו מקום למה שבאמת משקף את אישיותכם.

אם אתם מתים למצוא עוד מאמרים על התחום חזרו אלינו, וחגגו אירוע מהנה!

שוב פעם התורכי הזה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב