דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כלה מתוקה מדבש 

מאת    [ 28/09/2011 ]

מילים במאמר: 470   [ נצפה 2625 פעמים ]

ברחבי העולם הבחורות הרוסיות מאוקראינה ורוסיה ידועות ומפורסמות ביופיין המהמם, כפי שחנן אותן הטבע, רזות וחטובות יותר מהנשים שלנו, אלגנטיות וחושניות, יופי מהמם המושך את תשומת הלב, רגליים הארוכות והחטובות, שיער בהיר הגולש למרגלות צווארן האצילי, עור חלק וזהוב כדבש טהור, לבושות חצאיות מיני ובגדים צמודים הכי אופנתיים המבליט את גיזרתן המושלמת, ואל תטעה, לבוש חשוף וחצאית קצרצרה מדי לא אומר כלום כי אצלם זו האופנה העכשיות, בקיץ כמה שפחות בגדים ככה יפה יותר, לעומת זאת לעולם לא תראה אותן לבושות בבגדים מרושלים או לא הולמים.

הבגדים וההופעה החיצונית של האישה הרוסיה היא חלק מהמיניות שלה וטבעי בהחלט לראות נשים רבות על עקבים גבוהים ואופנתיים בכל שעות היום אם סתם ברחוב, בדרך לעבודה וכמובן בדרך לבילוי, הבחורה הרוסיה מתלבשת בצורה הנשית ביותר ולעולם לא תצא מהבית באופן מזדמן ללא איפור ולבוש הולם ואלגנטי, עם תסרוקת יפה כדי להראות הכי יפה שאפשר, כאשר אתה מסתכל בפרופילי הנשים הרוסיות באתרי היכרויות אתה נדהם ונפעם כמה הן יפות, ממש לא להאמין.

גברים מהמערב ומהארץ המבקרים באוקראינה ורוסיה נשארים המומים מהיופי ברחובות הערים ומעידים כי אינם יכולים להישאר אדישים לנוכח היופי של הנשים המקומיות, נשים יפות בטירוף המתהלכות ולבושות בצורה הכי מדהימה ורחוק מממוצע היופי שכל גבר חשב שהוא מכיר.

האשה הרוסיה יפה טבעית ומדהימה, יודעת לשלב תכונות נפלאות כמו אהבה ורומנטיקה, מה שמבדיל אותה משאר הבחורות בעולם הוא הקסם והאלגנטיות אשר באה לידי ביטוי בסגנון נשי מאוד בחורה כזאת שאתה רוצה לקחת הביתה ולהציג להורים שלך ככלה פוטנציאלית.

אין ספק כי הנשים רוסיות מצליחות להפנט את הבחורים עם יופיין אך זה לא רק היופי הן מאמינות בקידוש הערכים במשפחה, הבחורה הרוסיה מוכנה להקריב את השאיפות שלה ואת קריירה המבטיחה שלה למען המשפחה והילדים, להבדיל מהבחורות הישראליות שלנו שכבר שכחו מזמן לצערינו.

בניגוד לבחורה הישראלית המרגישה כמו נסיכה ומחפשת שיפנקו אותה הבחורה הרוסיה היא הנסיכה האמיתית שאוהבת לפנק את הבעל שלה, היא משכילה, נשית מאוד, מנומסת, יפה בטירוף, חביבה ורכה, מחונכת, חרוצה, אמא טובה, אישה ביתית, סולדת מהמושג פמיניסטית, מעמידה את עצמה ואת הקריירה שלה לרשות המשפחה תחילה, יודעת לכבד את בן הזוג כדי להגיע למשפחה מאושרת, לא מנהלת משחקי כח ולא מתחרה עם הבעל כי היא מאמינת שהגבר צריך להיות ראש המשפחה, יודעת לפנק ולבנות את הביטחון בזוגיות שיוביל לשגשוג המשפחה כי מאחורי כל גבר מאושר עומדת אישה רוסיה טובה ותומכת.

יחסים כנים ומאושרים לטווח ארוך זו הסיבה שיותר ויותר בחורים מהעולם ומהארץ מנסים למצוא שידוך עם הנשים הרוסיות ובעידן של אינטרנט ותקשורת מהירה באמצעות אתרים להכרויות קל יותר להכיר בחורה רוסיה צעירה ויפה שתמתיק לך את השנה החדשה הבאה עלינו לטובה.

כל גבר שחווה קשר עם אישה רוסיה (לא מהארץ) יודע שכל מילה נכונה וחקוקה כסלע וירצה למצוא קשר רק עם נשים רוסיות כמו כל הגברים בעולם.

בהמשך לכתבה זו העלנו תוצאות זמניות לסקר בנושא מה חושבים הגברים הישראליים על האישה הישראלית, הסקר פתוח ולכולם ואפשר להכנס ולהשפיע.

אמן!

הכותב הוא בעל משרד הכרויות כלות מאוקראינה המתמחה בהכרות וחתונה של גברים ישראלים עם בחורות רוסיות מאוקראינה משנת 1997. במהלך השנים חיתננו מאות גברים ישראליים עם בחורות יפיפיות מאוקראינה ופיתחנו שיטה בלעדית להכרות מקדמית מהארץ. לתיאום פגישה התקשר 054-6201417 וכן לפרטים נוספים בנושא הכרויות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב