דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הכירו את ראשון לציון 

מאת    [ 27/09/2011 ]

מילים במאמר: 585   [ נצפה 1544 פעמים ]

החתונה מתקרבת? מה אתם יודעים על אירועים? עכשיו זה הזמן להבין לעומק את הדברים שצריך לדעת בנושא חתונות... את מוזמנת לעשות היכרות עם התחום של החתונות והארועים: גני אירועים, מארגני חתונות וקייטרינג!

נו, מצאתם כבר אולם לחגוג בו?

החלק החשוב ביותר שיש לשקול, הוא כמובן המיקום שבו תחגגו. ייתכן וזה יהיה אולם אירועים, ויכול להיות באוויר הפתוח. רק בתום בחירת המקום בו תחגגו את החתונה, יהיה אפשרי לתכנן ברצינות את תאריך הארוע, סגנון הארוע ואפילו לבחור את כל אותם הפרטים הפעוטים שיהפכו את האירוע לחוויה חלומית. מוכנים להפוך חלום למציאות?

על פי מה מחליטים על אולם חתונה? צריכים בדחיפות אולמות בראשון?

זוגות רבים מתחבטים במשך חודשים טרם מבצעים החלטה, וזה לגיטימי. אולמות נבדלים באי אילו פרמטרים; תכולת המוזמנים המירבית, מערכת הסאונד, אופן הגשת המזון ולבסוף המיקום הגיאוגרפי בישראל. כדאי מאוד לדעת מבעוד מועד איזו חתונה אתם רוצים לארגן, זה מאוד יעזור לכם בזמן שתחפשו את גן האירועים הרומנטי ביותר…

אחרי שמגיעים לאולם אירועים בשביל להתרשם מקרוב, חובה לשים לב לדברים הבאים: האזור עושה רושם של הגייני ונקי? השטח מתאים לכמות המוזמנים? כמה מגישים נמצאים במקום? איש אינו מעריך אוכל שפג תוקפו או, למשל, מקום עם מפגעים... במטרה להישמר מפני פאדיחות בזמן הארוע, צריך לשים לב שאתם לא שוכחים את השאלות שמעניינות אתכם!

אל תטעו בבחירה הזאת!

את החתונה תעברו רק פעם אחת בחיים (בתקווה...), בדיוק מהסיבה הזאת כאן אין מקום לפאשלות. רוצים לדעת כיצד צולחים זאת נכונה? הטיפ הטוב ביותר הוא: לא להתפשר לעולם על דברים קטנים! רוצה לומר, אם תמיד רציתם מקום עם בלונים מתעופפים, מגיע לכם לקבל בדיוק את זה…

אז מה עושים מכאן?

בהנחה וסוף סוף יש ברשותכם אולם חתונות - מומלץ לשקול ברצינות את כל הדברים האחרים. למשל, עיצוב חתונות... אם יצא שעוד לא שמעתם שקיים כזה דבר, מדובר על אמנות לכל דבר. באמצעות אנשים מומחים המבינים בענייני עיצוב ואסתטיקה, אפשר לדאוג לכך שהאירוע יהיה הכי מרהיב ובלתי נשכח. בעזרת שימוש בשולחנות מעוצבים אישית, לדוגמא, ניתן לשדרג מיידית את הרקע של האירוע. האורחים שיגיעו למסיבה יחושו ממש מהרגע הראשון שהם חלק מאיזשהו ארוע סוף הדרך ויהנו כפי שבטוח לא יצא להם בחיים... לא כדאי?

רק לאחר שסיימתם לעצב ולקשט, יש אפשרות לחשוב על פרטים קטנים…

לכולנו כנראה יצא אי פעם לרקוד באיזושהי חתונה. ארועים שכאלה הם תמיד מאוד דומים - בורקסים שמנוניים, שתייה זולה והפעלות משונות. בשביל לארגן חגיגה באמת שונה, קיים צורך במעט השקעת משאבים ומקוריות. רק ככה יזכרו את החתונה שהרמתם גם עוד שנים מעכשיו... לא מוצאים הכול לאירועים?

הכל מתחיל עם מזון!

בשביל רובנו הפרט החשוב היחיד זה האוכל בארוע. בחירת הקיטרינג שלכם היא בעלת השפעה על החוויות מהחגיגה הזו, בגלל הסיבה הזאת אסור להקל ראש פה. אז באמת רצוי לבחור רק באוכל משובח וצלחות מספקות. אין אדם שבאמת רוצה לאכול איזשהו אוכל זול או כזה שבא בצלוחיות זעירות. מאוד משתלם להשקיע קצת יותר כסף בשביל שהאוכל הוא באמת טעים ואיכותי!

מה לגבי אולמות בנס ציונה? דיגיי מצאתם?

אחרי שהאכלתם את המוזמנים שלכם, אפשר גם לשמח אותם, וקיימות המון דרכים למטרה זו. עם מה מתחילים? אי אפשר באמת לדבר על הילולה טובה ולא לציין מוסיקה. לא מתחשק לכם להביא איזשהו תקליטן מומחה? בעזרתו אתם יכולים להרקיד ולהקפיץ את חבריכם במשך המסיבה... כל שנותר לכם זה לבחור ז'אנר מוזיקה אהוב, ואת הדברים האחרים יבצעו עבורכם.

עם המידע שכאן, ארגון והרמת חתונה טובה אף פעם לא היה פשוט יותר… לעצות טובות ועוד מידע - הציצו כאן שוב לכל הסודות, למאורע המשמח שלכם.זה הזמן להתחתן...

שוב פעם התורכי הזה...




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב