רוצה לקוחות מרוצים?
בעל מוסך שלו ייעצתי לקח את עבודתו ברצינות רבה. הוא היה משקיע מעל ומעבר בכל מכונית שטופלה אצלו במוסך ועשה זאת מכל הלב.
האמת האכזרית היתה, שלא משנה כמה טובה ויסודית היתה העבודה - רוב האנשים קיבלו את המכונית שלהם חזרה, שמחו שהיא נוסעת ולא הקדישו מחשבה נוספת לטיב ורמת ההשקעה שנעשתה.
אפשר לאמר שלמרות העבודה המעולה שעשה - יחסי הציבור שלו לקו בחסר. התוצאה היתה חוסר ניצול מקסימלי של פוטנציאל השרות של המוסך.
זה מה שעשינו....
טיפול:
בעקבות עבודה שעשיתי עם בעל המוסך על כישורי התקשורת שלו, הוא התחיל להתענין יותר בלקוחות עצמם. במקום ליגע אותם בפרטים יבשים על הטיפול ברכב הוא וידא שהם יוצאים מרוצים ושהרכב מתפקד כראוי.
תוצאות
שביעות הרצון של הלקוחות עלתה והם חזרו אליו בצורה שוטפת. הם גם המליצו על המוסך למכרים וחברים וכך כמות הכניסות למוסך עלתה ב-30%.
אשמח לשמוע תוצאות מיישום,
בהצלחה!
אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.
עפר פלאוט הוא הבעלים והמנכ"ל של אקספדיטור מאיץ עסקים בע"מ.
חברה להכשרת מנהלים ויעוץ עסקי.
החברה עוזרת למנהלים ולצוותי עובדים לממש את הפוטנציאל שלהם.