דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


קורס חשבי שכר במכללה למיסים וחשבונאות 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 439   [ נצפה 2445 פעמים ]

קורס חשבי שכר במכללה למיסים וחשבונאות

אם יצא לכם פעם לחשוב עם עצמכם מה אתם רוצים ללמוד, בטח כבר בדקתם או שקלתם לבדוק את האופציה של קורס חשבי שכר. אם אתם מאותם אנשים שהיו טובים בחשבון בבית ספר ורצו להיות אקדמאים עוד לפני הצבא, אך מצד שני אוהבים פרקטיקה- יכול להיות שהפוסט הזה בשבילכם. אנחנו במכללה למיסים וחשבונאות מציעים מגוון ענק של קורסים בתחומי החשבונאות והמיסים, למשל דיני עבירות מס שיכולים להיות קריטיים כאשר מדובר על ניהול השכר והמיסים בחברה גדולה בישראל.

קורס חשבי שכר הוא בדרך כלל לא הבחירה הראשונה של תלמידים המתעניינים בחשבונאות, אך אלו המגיעים לקורס ומבינים את הפוטנציאל המקצועי שקיים במקצוע הזה מברכים רבות על ההחלטה שקיבלו.

המקצוע שנקרא חשב שכר הוא אחד המקצועות הטובים ביותר בשוק העבודה, הוא מציע יציבות תעסוקתית לכל החיים, עבודה מעולה, תנאים סוציאלים מעולים ואפשרויות קידום רבות ורווחיות. על מנת לזכות במשרה כזו, יש צורך להצטיין בקורס חשבי שכר. איך עושים את זה?

המכללה למיסים וחשבונאות, המכללה הוותיקה והמובילה בישראל ללימודי חשבונאות, מציעה מגוון מסלולי לימוד למעוניינים לעסוק בתחום, ביניהם : קורס חשבי שכר.

בדרך כלל חשבי שכר נחשבים למאוד מבוקשים בשוק העבודה. בכל חברה המשלמת משכורות לעובדים, יש צורך להעסיק חשבי שכר ומכאן חשיבותם. כך שלמעשה, מבטיח לכם השתלבות במעגל העבודה וקידום מקצועי מובטח. חשב שכר זה מקצוע יוקרתי, ורק בוגרי קורס חשבי שכר יקבלו תעודה יוקרתית.

מדובר בתחום רגיש ביותר ומורכב, בו חשוב כי טעויות יצומצמו ככל האפשר ולכן חשוב כי ההכשרה והידע של חשבי שכר יהיה מקיף ומספק ככל האפשר. המכללה למיסים וחשבונאות היא בדיוק המקום לרכוש בו את הידע הדרוש וללמוד קורס חשבי שכר. הבוגרים שלנו משתלבים היטב בשוק העבודה ומצטיינים בעבודתם. קורס חשבי שכר בכירים מועבר על ידי צוות המרצים המקצועי של המכללה, אשר מלווה את הסטודנט מרגע ההרשמה , לאורך הקורס ועד להצלחה בבחינה.  

קורס חשבי שכר– מה זה בכלל?

כאמור, חשבי שכר בכירים נחשבים לבעלי מקצוע יוקרתי ביותר ומבוקשים ביותר על ידי מנהלי חברות ותאגידים, מוסדות ומפעלים. חשבי שכר בכירים אחראים למעשה על הכנת משכורות העובדים, הפקת תלושי המשכורת ועוד. על מנת ששכר העובדים ישולם בדיוק לפי החוק, חייבים חשבי שכר להיות בקיאים היטב בכל הקשור לחוקי ודיני עבודה, מס הכנסה, מס בריאות, ביטוח לאומי, זכויות סוציאליות ודוחות מס . תכנית לימודי קורס חשבי שכר כוללת שיעורים מקיפים והתנסות מעשית בתוכנה מיוחדת בכל הנושאים הללו, ומכשירה חשבי שכר בכירים בצורה הטובה ביותר .  

קורס חשבי שכר עוסק בנושאים כגון: הכנסה חייבת במס הכנסה, סוגי מסים, זיכויים , ניכויים ופטורים, הליכי שומה, דיני עבודה, ביטוח לאומי, סוגי מבוטחים , הפרשות לביטוח לאומי, זכויות האזרח, ביטוחים, קופות גמל בנקאיות, קרנות פנסיה, טבלאות שכר, נטו וברוטו ועוד. מבחינה מעשית מתרגלים חשבי שכר הכנת גיליונות משכורות ומחשוב שכר על כל היבטיו .

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב