דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תוכלי ללבחור את המתנה המושלמת עבור היולדת 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 451   [ נצפה 1931 פעמים ]

חברה טובה שלך/אחות בחודש תשיעי ועומדת ללדת בכל רגע וכבר הראש שלך עסוק במה כדאי לקנות לה שהיא תדע כמה היא חשובה עבורך וכמה שאת רוצה לעזור לה ויוריד מהעומס הכלכלי והנפשי שהיא כבר נמצאת בו. אז הנה כמה רעיונות למתנת לידה מושלמת שתעזור ליולדת להנות מהרגע המאושר בחייה ...

ביגוד לתינוק- כל מי שכבר נמצאת במעגל ההורות יודעת כי ביגוד ראשוני לתינוק הוא פרט הכרחי וסופר שימושי שהיא יכולה לקבל במתנה , הרי כמות הפליטות (מכיוונים שונים) היא גדולה וכמות הכביסות שצריך לעשות היא בלתי פוסקת אז תמיד טוב שיהיה ורצוי כמה שיותר... מכנס רגלית, חולצת מעטפת ובגד גוף יהיו שימושיים בהחלט ומומלץ להוסיף כפפות קטנות שימנעו מהתינוק לשרוט את עצמו.

מוצרי טיפוח טבעיים לתינוק- היום ישנם מוצרי טיפוח מגוונים לרך הנולד המיוצרים ממוצרים טבעיים בלבד וללא חומרים מקציפים וכימיים שונים. ישנם מוצרים בסיסיים שכל יולדת תכין לקראת בואו של התינוק הביתה כמו סבון רחצה לתינוק, משחת החתלה ואלכוהול לחיטוי חבל הטבור ויש מוצרים שהם אקסטרה והיולדת תמיד תשמח לקבל במתנה כמו שמן לעיסוי תינוקות, שמן שקדים(המחליף את השמן תינוקות הרגיל), קרם גוף לתינוק וקרם קלנדולה רב שימושי. שילוב של מוצרי טיפוח טבעיים במתנת הלידה יהיה שימושי ומפנק .

צעצועי התפתחות – כידוע היום יש מגוון רחב של צעצועי התפתחות צבעוניים, בעלי צורות מיוחדות וגדלים שונים. צעצועים שימושיים במיוחד יהיו אלה המגרים את חושיו של התינוק בכמה דרכים , בשלב ראשון יהיו אלה המוביילים בעלי המוזיקה המרגיעה  שנתלים על מיטת התינוק והעריסה  בובות צבעוניות שונות המקשטות את החדר וספר רך המשתלב בעריסה ובעגלה ובשלב השני יהיו אלה הצעצועים שנתלים על העגלה לרישרוש ומשחק של העולל הקטן ,משטחי פעילות ואוניברסיטה, כדור פעילות רך , נשכן קירור להרגעת החניכיים וברווזוני אמבט איכותיים לשעות של כיף באמבט וכל זה כמובן רק חלק קטנטן מההיצע הגדול שקיים אך ניתן לראות שקיים כמעט בכל בית אז מה יותר כיף מלשמח את התינוק במתנה צבעונית וכייפית שגם תורמת להתפתחותו?

שמיכות ומגבות - יש מספר סוגי שמיכות שימושיות לחורף ולקיץ ולא משנה מה תבחרי לתת כמתנה היא בוודאי תהיה שימושית ובמיוחד בילד ראשון .שמיכה לתינוק העשויה 100% כותנה תמיד תהיה שימושית לימי הקיץ החמים ושמיכת קטיפה או שמיכת בוקלה עבה תהיה שימושית לימי החורף הקרים. ולגביי המגבות-  כי תמיד צריך שתהיה מגבת יבשה בהישג יד. מגבת קשירה גדולה הנקשרת על צווארה של האם ומשאירה את ידיה פנויות לטיפול בתינוק היא מתנה נפלאה שכל יולדת היתה מעוניינת בה וכך גם מגבת קפוצ'ון (עם כובע) לתינוק .

ואלו מספר רעיונות שיוכלו לעזור לך בבחירת מתנה ליולדת שתעלה חיוך על פניה ותגרום לך להרגיש שלא יצאת ידי חובה אלא באמת חשבת על צרכיה הבסיסיים .

נ.ב

אל תשכחי להשקיע בברכה, קצת הומור יהיה נפלא עבור המשפחה החדשה גם אחרי לידה לא קלה ...

הדר שפירא
בייבי בוטיק - מתנות מעוצבות
www.babyboutique.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב