דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מדוע כדאי לקחת עורך דין הוצאה לפועל 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 353   [ נצפה 2138 פעמים ]

לצערנו הרב, סכסוכים כספיים הם עניין שבשגרה. במהלך חיינו אנו בהחלט עשויים למצוא את עצמנו בבתי המשפט, נלחמים להוכיח כי חייבים לנו כסף או פיצוי (בצד הזוכים), או- במקרה הפוך, בהגדרת חייבים, נלחמים על מנת להוכיח כי איננו חייבים מאום לאיש. יחד עם קבלת פסק הדין, ובמידה וטענתנו לא נתקבלה, אנו עלולים למצוא את עצמנו מתנהלים מול לשכת ההוצאה לפועל, הן כזוכים במשפט החפצים בקבלת הכסף, והן כחייבים בדין, האחראים לשלם לזוכה.

במקרה של התנהלות מול ההוצאה לפועל, לא תמיד אנו מחויבים בייצוג על ידי עורך דין האמון על תחום זה, תחום ההוצאה לפועל, אך בכל מקרה מומלץ מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין הבקיא בתחום. זאת, בכדי לא להסתבך, ולסיים את הפרשה באופן "הכי פחות כואב" מבחינתנו.

עורך דין הוצאה לפועל הוא הכינוי הרווח לעורך דין הבקי ומיומן בדיני הוצאה לפועל ובפסיקה הרלוונטית. עורך דין זה עוסק במכלול ההיבטים המשפטיים הקשורים להליכי הוצאה לפועל. הוא יפעל למען הזוכה במגוון פעולות כמו הטלת עיקולים על החייב, הגשת בקשות לעיכוב יציאתו מן הארץ, עיקולי רכוש, גביית חובות וגם ביצוע של שטרות שלא נפרעו כדין ( כמו צ'קים או שטרי בטחון למשל). על ידי פעולות אלו ואחרות יסייע העורך דין לזוכה במשפט לגבות את חובו ביעילות ובמהירות האפשרית.

אך עורכי דין הוצאה לפועל יכולים לפעול גם כגורמים המייצגים את החייב במשפט, במקרה זה, יבקשו אלו עבורו הליכים המתאימים לחייב לרבות הליכי איחוד תיקים, הכרזה על החייב כמוגבל באמצעים, הליכי פשיטת רגל, חקירות יכולת, ועוד. בניהול משפטי נכון של התיק, עשוי עורך הדין מתחום ההוצאה לפועל לחסוך לחייב כסף רב, וכמובן, להקל עליו לעמוד בתשלומים שנפסקו.

כיצד נאתר עורך דין מתחום ההוצאה לפועל אשר ייצג אותנו - ניתן פשוט לשאול עורכי דין המוכרים לנו ( הם ישמחו להפנות אותנו לעמית למקצוע העוסק בתחום ), לבצע חיפוש באינטרנט או לעיין במודעות המשפטיות המופיעות בעיתונות היומית. בכל מיקרה, ראוי להיפגש עם עורך הדין במשרדו ולא להסתפק בשיחה טלפונית. בצורה כזו, נוכל גם להתרשם ממקצועיותו של האיש, מאישיותו ומהכימיה שיש בינינו. תהליך של הוצאה לפועל עלול להיות טעון ומלחיץ לכל הצדדים המעורבים, וחשוב על כן שישררו בין עורך הדין ללקוח, מערכת יחסים של אמון, הערכה וסובלנות שיעזרו לחייב לצלוח את התקופה הקשה בשלום, ולהחזיר את החיים למסלולם.

 

 עו"ד קובי רום
פרטים נוספים בנושא שירותים הקשורים בהוצאה לפועל לזכאים וחייבים באתר הלקוח:
www.rom-law.com 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב