דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מטפלים סיעודיים בישראל - תפקידים מרכזיים 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 331   [ נצפה 2212 פעמים ]

מטפלים סיעודיים – תפקידים עיקריים

תפקידם של מטפלים סיעודיים הוא מקיף ונרחב. אמנם, כשחושבים על זה מהצד אומרים, כמה כבר צריך לדאוג לבן אדם שצריך עזרה סיעודית, וכמה כבר צריך לעשות בכדי להעביר איתו יום. מצד שני, בסופו של דבר מדובר בבני אדם עם רצונות וחיים שלמים, ולכן ישנה הרבה עבודה סביבם. מהרגע שהם קמים וצריכים עזרה להגיע אל השירותים, ארוחות השונות במהלך היום, ההגעה למקומות שונים, ועד לרגע שהם הולכים לישון.

לכן, ניתן לראות מטפלים סיעודיים רבים שהם בעצם מטפלים זרים אשר מוצאים בעבודה הזו מזור לשאיפותיהם, בין אם זה להרוויח הרבה יותר מהמדינה שבה הגיעו, הוא פשוט בכדי לברוח מחיי היום יום הקשים והמסוכנים מהמדינה שלהם.

תפקידי חברות של מטפלים סיעודיים

כל עניין התפקיד של מטפלים סיעודיים שונים יכול להשתנות מאוד מחברה לחברה, שכן אם תקבלו את מטפלים סיעודיים או מטפלים זרים מאחת מקופות החולים שבהן יש לכם ביטוח, תקבלו שירות בסיסי, איכותי וטוב, אשר כולל מתן עזרה יומיומית ושותפת לקרוב המשפחה שלכם, הכנת ארוחות ועוד דברים שונים.

במידה ותגיעו אל חברות פרטיות, תוכלו לקבל טיפה מעבר ויחס אישי יותר בקבלת מטפלים סיעודיים. במקרים מעטים ניתן לקבל גם מטפלים ישראלים במקום מטפלים זרים, בין אם זו העדפה אישית של שפה ובין אם תרצו ביטחון גדול יותר שהמטפל לא יצטרך לעזוב את המדינה ואת הקרוב שלכם לפתע.

תוספות

מלבד לטיפול המסור שתוכלו לקבל משלל מטפלים סיעודיים המוצעים בחברות פרטיות, ניתן לקבל גם ביקורים תכופים אצל מרפאות שונות של אלצהיימר, מרכזי סיוע נפשיים לניצולי שואה או הלומי קרב, תמיכות במשפחה עצמה באמצעות פסיכולוגים, בחירת מטפלים סיעודיים אישיים על ידיכם וניסיון רב בכל התחום הסיעודי.

ההבדל כמובן, הוא בכסף. ככל שתפנו לחברות פרטיות יותר ומקנות שירותים איכותיים יותר, כך תצטרכו להיפרד מסכום רב יותר של שקלים בכל חודש. שתי האפשרויות הן איכותיות וטובות, שכן גם האופציה שמקבלים על ידי חברות הביטוח או קופות החולים יכולה להיות איכותית וטובה, שכן מטפלים זרים שמשמשים בעבודות של מטפלים סיעודיים, הם בני אדם כמו כולם ויכולים לשמש לעזר מעולה לקרוב שלכם.

שלום אני עוסק בתחום ההשמה לסיעוד והייטק. אני מומחה שמה ו- HR לארגונים גדולים. כיום עוסק בתחום שנקרא - עובדים זרים לסיעוד ובחברות השמה להייטק. מרבית העבודה שלי היא עם עובדים סיעודיים לקשישים כמנהל מחלקה זו אני מתמחה במתן פתרונות לכול דורש בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב