דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מחיר ועלויות של מטפל זר בסיעוד 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 328   [ נצפה 2401 פעמים ]

עובדים זרים סיעוד - מחירים

עובדים זרים סיעוד הוא מושג אשר התפתח עם השנים תחת הנושא הכללי מטפלים סיעודיים.  עובדים זרים סיעוד מתאימים ביותר לתחום הזה מכיוון שהם זולים במיוחד ומורידים את העלויות של טיפולים סיעודיים בצורה ניכרת.

הסיבה שהשימוש עם עובדים זרים סיעוד נעשה גדול יותר, הוא בעיקר מכיוון שטיפול סיעודי הוא בסופו של דבר תפקיד חשוב מאוד ויקר , הוא מצריך עובד קבוע שעובד 24 שעות וללא הפסקות למשך שנים. תפקיד כזה מצריך אנשים מיוחדים ומצבים מיוחדים שיבצעו את העבודות האלה, לכן התפתח המושג עובדים זרים סיעוד, אשר יכולים לתפקד בתפקידים של מטפלים סיעודיים למשך זמן רב.

ציוד סיעודי

אמנם התשלומים על עובדים זרים סיעוד משמים כחלק נרחב מהתשלומים, אבל ישנו גם הציוד הסיעודי אשר מטפלים סיעודיים נעזרים בו בכדי לטפל ביתר קלות באדם הסיעודי. המחירים של ציוד סיעודי, מתחלקים כמובן לשלל סוגים ומוצרים ולכן קשה להגיד את מחירו הכללי של ציוד סיעודי זה או אחר.

המכשירים הנפוצים לשימושים סיעודיים הם: כסא גלגלים, מקל הליכה ורולטור ? שהוא מין הליכון מתקדם יותר עם גלגלים שהמטופל הסיעודי משתמש בו להשענות ותזוזה. בעצם מקל הליכה משוכלל. המחירים של כסאות גלגלים כאלו ואחרים יכולים להשתנות גם הם מקצה לקצה מכיוון שישנם כסאות גלגלים חשמליים, מתכווננים, מתקפלים ועוד. בסך הכול, אם רוכשים כסא גלגלים חדש וללא אפשרויות חשמליות כאלו ואחרות, המחיר יכול לנוע בין 5000 ל 6000 ש"ח. אם רוצים לרכוש כסא גלגלים עם אפשרויות רובוטיות, המחיר מכפיל את עצמו ואף יותר.

ישנו גם המקל ההליכה הסטנדרטי בו מבוגרים רבים משתמשים, מקל הליכה פשוט מעץ יכול לעלות בסביבות ה-30 ש"ח ואפילו פחות. מקלות הליכה שיוצאים ממפעלים ומתכווננים לפי גובה ועם תומכים למטה יכולים להגיע גם לחמישים שקל בערך.

עובדים זרים סיעוד

המחיר של עובדים זרים סיעוד הוא כבר נושא אחר לגמרי ולרוב את התשלום שלו קובעים החברות השונות אליהן אתם פונים. לרוב המחיר יכול להגיע עד ל-10000 ש"ח לחודש. אבל אם יש לכם ביטוח, אתם יכולים כמובן לחסוך את כל ההוצאה הזו ולקבל תשלום על עובדים זרים סיעוד גם למשך חמש שנים ויותר.

שלום אני עוסק בתחום ההשמה לסיעוד והייטק. אני מומחה שמה ו- HR לארגונים גדולים. כיום עוסק בתחום שנקרא - עובדים זרים לסיעוד ובחברות השמה להייטק. מרבית העבודה שלי היא עם עובדים סיעודיים לקשישים כמנהל מחלקה זו אני מתמחה במתן פתרונות לכול דורש בתחום.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב