דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


האם להשגת היעד הנכסף - בית משלנו, יש הצדקה כלכלית? 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 510   [ נצפה 3102 פעמים ]

 

האם להשגת היעד הנכסף "בית משלנו", יש הצדקה כלכלית? בחינה של שוק הדיור בישראל ובארה"ב והמצב הכלכלי ב-2 המדינות מוביל למסקנה: רכישה של נכס בארה"ב הינה צעד נבון וכלכלי לטווח הארוך. בעוד שבישראל מחירי הדיור צפויים לספוג מכה, בארה"ב הם צפויים רק לעלות!

רכישת דירה בארה"ב מאפשרת החזרים נוחים של מסלול המימוןאו ללא מימון ומספקת הכנסה נוספת בה ניתן להשתמש לצורכי מגורים (שכירות), מה גם שהנכס, בטווח הארוך, ישביח את ערכו.

בנק ישראל לא מגביל את שעורי המימון בנטילת משכנתא, ההוראות של בנק ישראל עסקו בהפרשה שהבנקים צריכים לבצע בגין הלוואו בשיעורי מימון גבוהים שלא כוללים מגבלה על שיעורי המימון. יחד עם זאת רבים מגלים כי באמצעות רכישה של נכס בארה"ב נהנים מתשלומי שכירות (גבוהים יותר מאשר בישראל) ומבינים שמהתשלומים האלה אפשר לשכור דירה יפה וגם לחסוך. 

בשנים האחרונות, בישראל, הסתמנו קפיצות משמעותיות במחירי הנדל"ן וכתוצאה מכך נוצר מצב בו מחירי הדיור בת"א וסביבתה נמצאים בשיא.מלבד מחירי הדיור הגבוהים אין להתעלם מההבדלים העצומים ברמת איכות החיים.
לעומת זאת, בארה"ב, כארבע שנים לאחר המשבר הכלכלי הגדול, נוצר חלון הזדמנויות אמיתי שהפך את האפשרות של רכישת דירה בארה"ב לכדאית ואף אפשרית לביצוע.

כעת ניתן לרכוש נדל"ן במחירים מיוחדים ובמימון זול ועל המדף מוצעות מגוון אפשרויות והזדמנויות לקחת חלק בעסקאות אטרקטיביות המעניקות תשואה גבוהה ואפשרות לרווח הון עתידי.

בתחום ההשקעות בארה"ב מובילה קבוצת Global Paragon שפועלת בארה"ב משנת 2007. החברה מתמחה בהשקעות נדל"ן, ריכוז קבוצות רכישה לנכסים פרטיים ומסחריים ורכש חובות נדל"ן מבנקים ומלווים אמריקאיים שונים.

בימים אלה מציעה קבוצת גלובאל פאראגון שתי הזדמנויות עסקיות יוצאות דופן:
בראשונה, הקבוצה רכשה בניין משרדים בן 10 קומות במיקום מעולה במרכז יוסטון ומסבה אותו לבניין מגורים אופנתי. הבניין נרכש במחיר כולל של 2 מיליון דולר בלבד, כולל 10 קומות בשטח של כ 108,509 SF , חניון בן 4 קומות, על קרקע בשטח 35,100 SF.

ההזדמנות השנייה יותר סולידית, במסגרתה הקבוצה רוכשת 224 דירות במחיר של 35,000$ לדירה, כאשר גלובאל פאראגון מעמידה לרוכשים מימון בשיעור 65% כך שההון עצמי לכל דירה הינו בסך 16,000$ בלבד.
ירון כהן, מנכ"ל גלובל פארגון: "יוסטון הינה העיר הרביעית בגודלה בארה"ב, העיר מהווה מוקד עסקי כלכלי מוביל בהיקף בינ"ל ובעלת מרכזי תעשייה, רפואה וחלל עצומים. בשל כך מדובר באזור נחשק למגורים ואחד המוקדים החזקים והפורחים ביותר בארה"ב גם בתקופת המשבר הנוכחי. עם היציאה מהמשבר, יוסטון עתידה להוות אחד המוקדים העסקיים החזקים והבולטים ביותר בארה"ב, ומוקד עולמי בכלל. מחיר הרכישה בעסקאות הללו משקף הזדמנות עסקית נדירה ביותר, שכן הוא נרכש במחיר נמוך ומשקף ארביטארז' מהותי ביחס למחיר השוק."

אודות Global Paragon
קבוצת גלובל פאראגון הינה חברת נדל"ן וניהול נכסים הפועלת בארה"ב ובישראל, ומשרדיה הראשיים ממוקמים ביוסטון ובתל אביב.
הנהלת קבוצת Global Paragon כוללת צוות מגובש של עורכי דין מסחריים, רואי חשבון אמריקאים וישראלים, אדריכלים, מנהלי עסקים, מנהלי בנייה וניהול קומפלקסים למגורים, הפועלים יחדיו בעיקר בטקסס (יוסטון ודאלאס) ובניו יורק.
רוב מנהלי ועובדי החברה (ניהול בנייה וניהול נכסים) ממוקמים ביוסטון, וצוות נוסף בניו-יורק.
התמקדותה העיקרית של הקבוצה הינה בעסקאות Cash Flow/Fixed Income, מתן הלוואות (כחלק מעסקאות תזרים שוטפות) וביזמות. לקבוצה התמחות בנכסי Multi family ומבנים להשכרה, והיא שותף ומנהל של כ- 1,600 דירות/יחידות דיור בארה"ב. בנוסף, יש לקבוצה פעילות יזמית (בנייה) ביוסטון ובניו יורק.
לאתר גלובאל פאראגון: http://www.globalparagon.com/

 

 

רונן הלל הינו מנכ"ל ובעלים של משרד יחסי ציבור רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור.http://www.ronenhillel.co.il מנכ"ל משותף של חברת מיתוג אישי http://www.mitugishi.co.il  לקבוצת האתרים של רונן הלל יחסי ציבור: משרד יחסי ציבורpublic relations   http://www.googleyourname.co.il/




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב