דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ליצנים לימי הולדת 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 415   [ נצפה 1881 פעמים ]

ימי הולדת לילדים כוללים כמה מרכיבים עיקריים: כיבוד, מתנות למשתתפים וכמובן – הפעלה עיקרית שמהווה את שיא יום ההולדת. כיום, ישנן הפעלות שונות ומשונות כמו מדען שמעביר ניסויים, טיולי טבע, משחקי תפקידים או סדנאות יצירה, אך ישנן הפעלות שהיו ונותרו האהובות ביותר על ילדים ועל כל מי שהיה פעם ילד. ליצנים לימי הולדת הם ללא ספק חלק מהקלאסיקה של כל אחד והם עדיין נמצאים בראש רשימת ההפעלות המבוקשות לילדים.

ליצנים לימי הולדת אמנם נראים כמו הליצנים "של פעם" ובסיס הפעילות וההופעה שלהם דומה, אך כיום הם כוללים הרבה מעבר: בעבר, ליצן שהגיע ליום הולדת שם את הדגש על ההופעה החיצונית שלו ועל להטוטים שונים ומשעשעים. כיום, מחזיק ליצן ברפרטואר שלם של כישורים אותם הוא חושף בפני המשתתפים ומפעיל אותם באמצעותם, כך שהפעילות הופכת להיות דומיננטית וחווייתית יותר.

שירה וריקודים

ליצנים רבים מגיעים ליום ההולדת עם כלי נגינה כלשהו – גיטרה, אקורדיאון או תופים. לעתים מלמדים הליצנים את הילדים כיצד לנגן בכלים ויוצרים מעין תזמורת מאולתרת ומשעשעת. פעמים רבות משמש כלי הנגינה לליווי השירה של הליצן, שגם היא עוד כשרון שרוב הליצנים מחזיקים בו. ליצנים לימי הולדת אלו שרים לרוב שירים מוכרים ואהובים עם "טוויסט" קטן של הומור או של התאמה לחוגג. השירים והפעילות כולה מותאמת לגיל החוגג ובניגוד לדעה הרווחת אין הוא חייב להיות צעיר מאוד בכדי ליהנות ממנה.

חלק בלתי נפרד מההופעה של ליצנים לימי הולדת היא המימיקה והתנועתיות שלהם אשר באות לידי ביטוי בריקודים. אחד הדברים החביבים על הליצנים ועל המשתתפים הוא הרקדה ולימוד צעדי ריקוד מפורסמים. כמובן שכל זה מלווה בגימיקים מצחיקים אותם מביא עמו הליצן, כמו חצוצרות, צופרים או קונפטי. ליצנים רבים מלמדים באופן הומוריסטי כיצד לאפות או לבשל, או לחילופין כיצד ליצור דמויות מבלונים.

איפור ומשחק

איפור וביגוד הם חלקים קריטיים בהופעתו של הליצן ולעתים קרובות הוא חושף בפני המשתתפים את ההכנות שמכניסות אותו לדמות. איפור המשתתפים כליצנים במהלך יום הולדת היא התנסות כייפית ומהנה, המפעילה את הדמיון ואף יעילה מאוד במקרה של פחד מדמויות. "סדנת ליצנות" שכזאת היא סוג של סדנת משחק ומאפשרת למשתתפים להרגיש כאילו הם מופיעים על הבמה. ליצנים לימי הולדת משלבים פעמים רבות גם קסמים במהלך ההופעה – מה שמרתק במיוחד את המשתתפים.

ליצנים לימי הולדת ידועים ביכולתם להפעיל את כל המשתתפים ולגרום לאווירה שמחה במיוחד. בניגוד לפעילויות אחרות השמות דגש על יצירה, או לפעילויות סטטיות כמו צפייה בסרט שבהן כל אחד מרוכז בעצמו ואין דינאמיקה או שיתוף פעולה, ליצנים מוודאים כי אף משתתף לא נשאר ישוב על הכיסא או לא צוחק. זוהי הפעלה קלאסית לימי הולדת ללא ספק, אך עם ערך מוסף של גיבוש הקבוצה, פיתוח הדמיון והשתטות מבורכת.

יומולדת קום - האתר המושלם לארגון ימי הולדת.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב