דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


יניר מרציאנו - מה צריך לדעת על מסחר אלקטרוני לפני שמתחילים 

מאת    [ 26/09/2011 ]

מילים במאמר: 459   [ נצפה 2535 פעמים ]

יותר ויותר בני אדם בוחרים לעסוק בשנים האחרונות במסחר אלקטרוני המתבצע על גבי רשת האינטרנט. חלקם בוחרים לאמץ את השיטה כמשרה מלאה לכל דבר בעוד שעבור רבים אחרים המסחר האלקטרוני הינו בבחינת הכנסה צדדית. כך או כך, כל מי שהתחיל לעסוק במסחר האלקטרוני, בין אם במשרה מלאה או בין אם בחלקית שואף להצליח ולהגדיל את רווחיו. במאמר שלפניכם תמצאו חמישה טיפים שיסייעו לכם להפוך את המסחר האלקטרוני לעסק מניב.

מובא ע"י יניר מרסיאנו

קחו את הזמן וחקרו את התחום

עוד בטרם הנכם מתחילים לסחור – בדקו את השטח ולמדו את כללי המשחק של הפלטפורמה בה אתם הולכים לעשות שימוש. עליכם לדעת בדיוק מה מאפשרת המערכת שבפניה אתם עומדים ומה הבעיות שעלולות לצוץ במהלך יום המסחר. במילים אחרות, אל תמהרו לסחור לפני שתערכו מחקר מקיף על האתר ועל המערכת בה אתם סוחרים. תהליך מסוג זה עשוי לקחת עד שלושה שבועות – אל תיבהלו מכך והיו ערוכים לתרחיש מסוג זה.

בנוסף, כותב יניר מרסיאנו אל תמהרו למכור כל מוצר שיש ברשותכם – נסו למצוא את הנישה שלכם ואת המוצרים שבנוגע לייצורם יש לכם יתרון יחסי. נסו לשווק מוצרים אותם יהיה לכם קל למכור – מוצרים שאתם מסוגלים להפיק ולייצר בצורה טובה יותר מאחרים. כך למשל, סביר להניח כי לא תרצו לסחור בבובות הבבושקה המפורסמות אם אינכם גרים ברוסיה שבה מדובר על מוצר שכיח. ואף על פי כן זכרו כי בסופו של יום תוכלו למכור כל מוצר שהוא – הכל תלוי בעבודת השיווק שתעשו.

על מנת לשווק היטב את המוצר שלכם בחרו במילות מפתח שימשכו את הלקוחות באתר. בראש ובראשונה – הכותרת. אם הכותרת שלכם לא תמשוך את הלקוח לעיין במוצר שלכם – תהיו בבעיה גדולה. בה בעת אל נא לכם להזניח את הטקסט שיכיל את הפירוט אודות המוצר – נסו לתאר אותו באופן ובצורה שהייתה גורמת לכם לבצע את הרכישה.

השירות והתדמית הם המפתח לכל

זכרו כי היחס האישי בין הסוחר ללקוח הוא מכריע בכל הנוגע למסחר אלקטרוני וזאת למרות העובדה שאין ביניהם קשר ישיר. שימו לב, טפחו מוניטין של סוחרים הוגנים ואדיבים וענו על השאלות שאותם אתם נשאלים בכנות מלאה. התמריץ הוא פשוט – באם לא תעשו כן אנשים אחרים כבר ידאגו לדווח עליכם ולכתוב ביקורת שלילית מאוד שעלולה לפגוע בעסקיכם באופן אנוש. הסבלנות והאדיבות מאידך – תשתלם לכם. אל תשכחו, מבחינתכם – הלקוח תמיד צודק כי גם כשהוא טועה – הוא צודק.

לבסוף, אם ברצונכם לקחת את המסחר האלקטרוני צעד אחד קדימה השקיעו משאבים בטיפוח התדמית שלכם – לא רק ביחס האישי כי אם גם במרכיבים הויזואליים. כך למשל, יהיה עליכם לשקול את הקמתו של אתר תדמית אשר יכיל מידע מפורט על המוצרים אותם אתם משווקים במסגרת המסחר האלקטרוני – שבצו באתר כמה שיותר תמונות והמלצות של לקוחות מרוצים. כל אלה צפויים להגדיל באופן משמעותי את החשיפה שלכם וכמובן שגם בסופו של יום את הרווחים שלכם.


יניר מרסיאנו, ייעוץ ארגוני אפקטיבי

יניר מרציאנו - יועץ ארגוני. מלווה ארגונים וחברות.  טל: 054-9247557, אי-מייל: yanirmar@gmail.com




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב