דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מים מסוננים לשתייה 

מאת    [ 25/09/2011 ]

מילים במאמר: 457   [ נצפה 2144 פעמים ]

סינון מי השתייה בישראל הפך בשנים האחרונות כברירת מחדל במידה והנכם רוצים ליהנות ממי שתייה איכותיים וצלולים נטולי ריח וטעם לוואי. אך האם שיטות הסינון יעילות בפועל, האם ניתן להסתמך עליהן וכיצד זה עובד בפועל? לדוגמא ניקח את חברת תמי 4 הידועה במתקני טיהור המים. מתקנים אלו מסננים את מי השתייה באמצעות מערכות סינון ייחודיות המשתלבות יחדיו ומעניקות הגנה ומעטפת מושלמת.

וצריך להבהיר מספר דברים, ראשית מי השתייה באופן כללי בישראל ראויים לשתייה, המים עוברים ניטור באמצעות המוביל הארצי ונבדקים הימצאות מתכות כבדות ושפכים,  במידה ונמצא כי המים מכילים חומרים אסורים אלו, מקור מים זה ייסגר על פי תקנות הבריאות והמים עצמם לא יגיעו כלל למערכת הכללית ובוודאי שלא לברז הביתי.

מסנני מים המובנים במתקני המים כדוגמת בר המים או מיני בר מורכבים כאמור משלוש מערכות שונות, האחת מסנן מיקרוני המונע חדירת חלקיקים באמצעות רשת, וכך נמנע חדירת חול, חלודה ואבנים קטנות. לאחר מכן המים עוברים סינון כימי באמצעות פילטר מים פחם פעיל הסופח אליו את הכלור ושאר אורגניזמים וכך מועלמים טעם הלוואי של הכלור, צבע עכור וריח לוואי.

ולבסוף לסיום התהליך החיידקים במים מחוסלים באמצעות נטרת אולטרא סגול ייחודית. תאורת האולטרא סגול מונעת התפתחות חיידקים וכך אתם מקבלים מים נקיים מחיידקים.

ואל דאגה נורה זו אינה מסרטנת ובטוחה בוודאות לסינון וטיהור מים, הנורה בטוחה לשימוש ועומדת בתקנים המחמירים ביותר מטעם מכון התקנים הישראלי. כמו כן המשתמש אינו נחשף כלל לאור האולטרא אשר מצוי רק במתקן עצמו ואינו יוצא החוצה.

במשך הזמן פילטר מים מסוג פחם פעיל מאבד מיעילותו עקב כך שהוא נסתם, ולכן הכרחי מדי חצי שנה לפעול בהתאם להוראות היצרן ולהחליפו בחדש במידה ואתם מעוניינים לשמור על איכות סינון מקסימאלית. דבר דומה מתרחש ביעילות נורת האולטרא סגול שבמשך הזמן מאבד מחוזקה ולכן קיים צורך להחליפה מדי שנה. מסנני המים דורשים תחזוק והחלפה בהתאם להוראות וחשוב שלא לסטות מכך בכדי לקבל איכות סינון אופטימאלית.

ישנם מגוון סוגי מסנני מים, ואילו המורכבים במתקני בר מים או מיני בר של תמי 4 אינם משנים את הרכב המים ולכן הרכיבים הטבעיים והמוספים נשארים במים וניתן להמשיך ולצרוך כתוצאה מכך מגנזיום, סידן הקיימים במים באופן טבעי וכן רכיבים מוספים כמו פלואור המוסף בצורה מלאכותית ומיועד לשמור על שיניי הילדים מפני עששת.

כמו כן מסנני מים אלו אינם מסננים את האבנית המצויה במים. האבנית בפועל נוצרת מחיבור של סידן ומגנזיום והיות ונמצא כי שניהם חיוניים לבריאות, הוחלט שלא לפגוע בהם ולשמור על הרכב המים הטבעי, גם אם משמעות הדבר אי טיפול באבנית המתגלה לעין לאחר חימום המים.

הייחודיות במתקני בר מים אינה מסתכמת באיכות הסינון אלא מדובר בחוויית שימוש הלקוחה מעולם אחר, מים חמים, קרים וכן גם מורתחים בדיוק כמו קומקום בלחיצת כפתור ללא צורך בחימום מוקדם או קירור, נוחות מקסימאלית במילוי מיכלים ובקבוקים, לחצנים קלים המיועדים גם לילדים קטנים והכל בטוח ומוגן הודות למנגנוני הגנה המונעים גישה למים הרותחים.  אז תיהנו מהחיים, מגיע לכם

יגאל לוי




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב