דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תחשוב מחשבות מעוררות מוטיבציה 

מאת    [ 25/09/2011 ]

מילים במאמר: 393   [ נצפה 2952 פעמים ]

למה מחשבות מלאות מוטיבציה גורמות - הם עוזרות לך לנקוט פעולה. יש להם מקום בעיצוב הגישה שלך ואפילו החשיבה. עם זאת הגורם אשר מניע כל אחד מאיתנו הוא ייחודי, ולכן אתה צריך להחליט האם המחשבות שלך  הם יעילות מספיק כדי לקבל את ההחלטות הנכונות.

במרכז הקושי טמונה ההזדמנות

זהו ציטוט הגון, והוא עשוי לעזור לך להסתכל על הצד החיובי של המצב, אבל מה אם זה פשוט לא לקבל את זה - אז אתה צריך להתחיל בקטן כדי להפוך את הרעיון שלכם. אתה צריך לעשות את זה ולהכניס הרבה מוטיבציה בעצמך.

 מחשבות מוטיבציה משלך

 "עושים את זה לבד" פירושו להתנסות עם מחשבה טובה, עד שתמצא את הדרך להשתמש בו מתכון משלך מוטיבציה. נניח, למשל, אתה במצב קשה ולא מתחשק לי להתמודד עם זה. כאשר אתה יושב שם, אתה לשחק עם הרעיון של הזדמנות מגיע קושי. למרבה המזל, אתה מגלה שזה מושך אותך מתוך השפל שלך לחשוב על עצמך בעתיד, להסביר לחבר איך הפכת את המצב הקשה לתועלתך.

 זה איך אתה יוצר מוטיבציה מחשבות משלך. עכשיו, זה יכול להיות יותר מוטיבציה אם אתה רואה את עצמך יום אחד להתראיין על איך התגבר על זה תקופה קשה. מחשבות לעבוד בשבילך מחשבות אתה צריך לחשוב. בריאן טרייסי שהוא אחד המנטורים בתחום ההתפתחות האישית תמיד אומר שהכל מתחיל מהמחשבה.

 נסה להבין איך עובד המוח שלך. אני מוצא כי מעבר רק לחשוב מחשבה, אם אני מסביר את זה למישהו, אני מתרגש. זוהי מוטיבציה עצמית המתכון שלי. כאשר אני מרגיש חסר מוטיבציה לכתוב, למשל, כל מה שאני להסביר רעיון יש לי מאמר חלק לאשתי. עד שאני עושה, אני מאוד מוטיבציה לעבוד. בעסק של שיווק רשתי לדוגמא הכל תלוי במוטיבציה שלך וברצון שלך לעבוד ולעבור את המכשולים.

 אתה יכול לקבל משהו יצירתי בניסויי המוטיבציה שלך. אולי לחשוב על להיות עני גורם לך לקום לעבודה. אם כן, כי היא חשבה מוטיבציה רבה. אם המחשבות הן ויזואלית יותר מאשר המניע לשיחות נפש, ואז להשתמש בהם. ראו תמונות בראש שלך כי אתה הולך לקבל. אולי כאשר אנשים אומרים שאתה לא יכול לעשות משהו, אתה עושה מה שצריך כדי להוכיח להם שהם טועים. ואז זה יכול להיות מוטיבציה לחשוב עליהם אומר שאתה לא יכול.

  כאשר יש משימה מלהיב באמת מה שאתה צריך לעשות, לנסות מבטיח לעצמך תגמול עבור סיום - להפוך אותו אחד באמת אומר לך משהו. שמור את המחשבה הזאת בראש שלך לשמור על עצמך מוטיבציה. טיול לחוף ואפילו קערה פשוטה של ??גלידה עשוי להיות קצת יותר חזקה מהמחשבות שלך.

 

הכותב עוסק בתחום של שיווק באינטרנט ובעל עסק של שיווק רשתי.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב