איך מנצלים את המירב שבלינקדאין?
דף הבית  >>  >>  הרשם  |  התחבר
מאמרים

איך מנצלים את המירב שבלינקדאין? 

מאת    [ 25/09/2011 ]
מילים במאמר: 258   [ נצפה 1422 פעמים ]

 
 

המאמר הבא הוא תקציר מתוך תחקיר מתוך תחקיר מקצועי, מרוכז ומתומצת בנושא "LinkedIn- ככלי עזר שימושי":

ללינקדאין יתרונות רבים אך כיצד מתחילים? להלן רשימת עצות שיעזרו לכם להוציא את המירב מ-LinkedIn:

1. פרופיל אישי - מספר משתמשי LinkedIn מתרחב וכדי שהפרופיל שלכם לא ילך לאיבוד, יש לחשוב היטב על הפרטים המופיעים בפרופיל האישי. השם יכול להכיל תגיות שניתן יהיה למצוא אותן דרך מנוע החיפוש של גוגל.

2. פרופיל מלא - LinkedIn מסייעת לראות האם מילאתם את כל הפרטים בפרופיל על-ידי סרגל אחוזים. חשוב להגיע ל100% ולמלא כמה שיותר פרטים עסקיים. הדבר משפיע משמעותית על החשיפה ובהמשך גם על קשריכם.

3. ניסיון תעסוקתי - השימוש העיקרי בלינקדאין הוא עסקי ולכן חשוב לציין כמה שיותר מידע עסקי כגון ניסיון תעסוקתי מלא. אין להסתפק רק בציון העבודה האחרונה. יש לרשום כמה שיותר פרטים על העבודה ומהותה.

4. רקע חברתי - מגייסי עבודה ומשתמשים רבים מחפשים קשרים חדשים דרך רקע חברתי. לכן, רצוי למשל לציין את האוניברסיטה בה למדתם. 

5. קישורים - ניתן להוסיף עד שלושה קישורים פעילים לפרופיל בלינקדאין. הוסיפו את הבלוג אם יש או פרופיל טוויטר או פייסבוק וכל קישור אחר שמתאים, לרבות אתר הארגון.

6. יצירת קשרים - החיבור למשתמשים בלינקדאין עובד במעגלים. ככל שיהיו לכם יותר משתמשים המחוברים אליכם כך גם המעגלים החיצוניים יגדלו. בפנייה אל אנשים לא מוכרים, כדאי לנצל את מנגנון ההמלצות שהאתר מציע.

7. קידום הפרופיל - חשוב לקדם את הפרופיל ולכן צרפו את הכתובת הישירה של הפרופיל בלינקדאין לחתימה האלקטרונית שלכם ולכרטיסי הביקור. ניתן להתאים את הסיומת בכתובת, מצירוף אותיות אקראי לשמכם.

עוד הרחבות ופירוט כולל סרטון קצר ומרוכז + סיכום מנהלים + טיפים על הנושא בקישור:


http://www.pcon.co.il/v7/debrief2.asp?debrief=1042&utm_source=articles&utm_medium=debrief&utm_campaign=articles_debrief1042_43tip_1035092511

קובי שפיבק Bsc., MBA הוא העורך הראשי של תחקירי pCon ואתר pCon-line. כמי שעוסק במחשבים, על מכלול היבטיהם משנת 1976 וכן כמי שכתב וערך למעלה משמונה מאות תחקירים על כל היבטי המחשוב העיקריים, הוא נמנה על אותם אנשים בודדים בארץ ובעולם, שבאמת ובתמים, מבינים לאן הולך עולם המחשוב ומהן השלכותיו המידיות והעתידיות, על אנשים וארגונים. הוא גם פרסם מספר רב של מאמרים במרבית העיתונים הגדולים והמקצועיים, והופיע פעמים רבות בערוצי הטלוויזיה והרדיו המרכזיים. נכון להיום הוא מייעץ למרבית מנהלי המחשוב בארגונים המובילים בישראל, והוא נחשב בעיני רבים, לגורו של המחשוב העסקי.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך:

שליחת המאמר שלח לחבר  הדפסת המאמר הדפסת המאמר  קישור ישיר למאמר קישור ישיר למאמר  דווח מאמר בעייתי דווח על מאמר בעייתי  כתוב לכותב המאמר פניה לכותב המאמר  פרסום המאמר פרסום המאמר 

©2017
כל הזכויות שמורות

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
רשימת כותבים
כותבים מומחים
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים
פרסם אצלנו
לכותבי מאמרים: פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
לבעלי אתרים:



מדיה חברתית:
חלון מאמרים לאתרך
תנאי שימוש במאמרים
ערוצי מאמרים ב-RSS Recent articles RSS


מאמרים בפייסבוק מאמרים בטוויטר מאמרים ביוטיוב