דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תוכנית דיאטה לילד שלי 

מאת    [ 25/09/2011 ]

מילים במאמר: 347   [ נצפה 2653 פעמים ]

אני רוצה לספר לכם סיפור על הבן שלי, בגיל 11 הבחנתי בכך שהוא מגלה סימני השמנה ומתחיל לאכול המון ממתקים ולאט לאט מתחילה להתפתח לו כרס קטנה. זה לא מצא חן בעיניי רציתי שבני ישאר רזה במיוחד בזמן המעבר שלו לתיכון. גם אני הייתי תלמידה ואני יודעת איך מתנהגים בצורה שונה לאנשים מלאים. החלטתי לחנך אותו לאורח חיים נכון ובריא במיוחד.

התחלתי להציב לו גבולות וחוקים. בהתחלה, לא הסכמתי לו לאכול מול הטלוויזיה בסלון, כי שם הוא היה תמיד לוקח שקיות ענקיות של במבה ופשוט יושב מול הטלוויזיה ומתחיל לזלול אותן בלי לשים לב בכלל, אז אסרתי עליו לאכול בסלון, זה כבר עזר קצת, בקניות שהייתי הולכת ומביאה הביתה, התחלתי לקנות פחות ממתקים פחות דברים משמינים, התחלתי להביא הביתה רק אוכל בריא, אז מה אם גם אני ובעלי סבלנו מזה קצת, והתחלנו לאכול דברים דיאטתים, דלי שומן, ובריאותיים, בסופו של דבר זה הרבה יותר בריא מכל דבר אחר, אז כבר בבית אין דברים מתוקים ודברים משמינים בכלל, שותים רק מים אצלנו, אין יותר ממתקים, אין יותר לאכול בחוץ ואין את כל הפינוקים שהילד אוהב. ולילד אין ברירה אלא לאכול את זה כי אין משהו אחר, ניסיתי לעשות לו את זה הכי טעים שרק אפשר.

שראיתי שזה לא ממש עוזר, החלטתי לקחת אותו איתי לפעילויות כושר, היינו הולכים ביחד לקאנטרי, הוא היה שוחה קצת בבריכה, רץ משתולל, כמו כן גם עשיתי איתו פעמיים – שלוש הליכות בשבוע במשך 40 דקות מהבית שלנו לקניון הקרוב והייתי קונה לו איזה צעצוע שם וגם זה היה זמן איכות שלי ושלו, וכל שבת בצהריים היינו הולכים לטיול כל המשפחה ופשוט מטיילים בטבע, רק בשביל שהוא ירזה, והתוכנית שלי עבדה, בגיל 12, הוא חזר להיות רזה כמו שהיה בהתחלה!

המסר שלי - צריך לחנך לאכילה בריאה ומזינה, פעילות ספורטיבית ולא לאכול ג'אנק פוד - רק תזונה נכונה. לא צריך לעשות דיאטה קשה אלא רק לשנות את אורח החיים שלו. אני גם רוצה להודות לקופת החולים שאפשרו לי להתייעץ עם דיאטנית קלינית בעלות מסובסדת והיא עזרה לי והרכיבה מתכונים לבן שלי מבלי שהוא ידע - הוא ממש התבייש ללכת אליה והכחיש שהוא מלא.

טל גולדפרב, מנהל חברת URL בניית אתרים באינטרנט, המתמחה בהקמת אתרי אינטרנט, קידום אתרים בגוגל ומיתוג עסקים ברשת האינטרנט. צוות URL הינו צוות מיומן ומקצועי ומאחוריו ניסיון עתיר בבנייה וקידום עסקים באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב