דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מגנטים 

מאת    [ 24/09/2011 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2785 פעמים ]

מגנטים:

מגנטים משמשים רבות לצורך פרסום בעולם העסקי, חברות ובתי עסק רבים כבר לא מסתפקים בדרך פרסום אחת כדי להגיע לתודעת הציבור, חלוקה של פרוספקטים וכרטיסי ביקור אמנם הם צעדים ראשונים ומאוד חשובים לצורך בניית מוניטין והתרחבות אופקית של העסק אך ידוע שאורך חיי אותם ניירות שאנו מקבלים במהלך כל חיינו לתיבת הדואר הוא קצר ביותר ולעיתים לא ניתן להשיג את יעדנו על ידי פרסום שמתבצע בצורה כזאת בלבד. בעקבות כך, בתי עסק וחברות רבות פונים לפרסום על גבי מגנטים ורואים בכך הליך שיווקי חסר תקדים.

 

מגנטים לצרכי פרסום יכולים לבוא לידי ביטוי בכמה צורות, ניתן לפרסם על גבי מגנטים לוגו של חברה ולהצמיד את המגנט לפח של רכבי החברה, ממש כמו שעושים עם מדבקות, השימוש במגנטים הפך לתחליף למדבקות שמודבקות על גבי הפח של רכבי החברות, הדפסת מגנט יכולה להיות זולה יותר מהדפסת מדבקה והדבר החשוב ביותר הוא העובדה שניתן לנייד את המגנט ולא להתייסר כאשר אנו רוצים להוריד אותו מפח הרכב בדומה למדבקה שהדבקנו. זוהי רק דוגמא קטנה ליעילות של מגנטים בעולם הפרסום והשיווק.

 

בעזרת טכנולוגיות מתקדמות ניתן היום לייצר מגנטים בעלות זולה במיוחד, אלו יבטיחו לנו חשיפה מקסימאלית של האוכלוסייה וקהל היעד לקיומה של החברה או בית העסק אותו אנו מעוניינים לקדם. המגנטים הנפוצים לנו ביותר הם אותם מגנטים קטנים שאנו מצמידים למקרר בבית, מדובר במאין כרטיסי ביקור שמשמשים אותנו לצורך דרכי התקשרות עם עסקים שמהם אנו נרצה להזמין שירות או מוצר בעתיד, אך בשונה מכרטיסי ביקור, לא קיימת חוקיות בדבר גודל המגנטים וכמות המידע הפרסומי שמתפרסם על גבם, ניתן על גבי מגנטים לפרסם מבצעים, שעות פעילות של העסק, תמונות ססגוניות של המוצרים או של בית העסק.

 

אם כן, אין אפשרות להשתמש אך ורק במגנטים לצורך ביצוע תעמולה פרסומית לעסק או חברה, אך חשוב לזכור כי מגנטים עונים על האינטרסים של שני צידי המטבע, מצד אחד הלקוחות שמחים לקבל מגנטים מאחר והם משמשים אותם בהדבקה של מסמכים חשובים ודפי תזכורת על גבי המקרר ומהצד השני, העסקים והחברות יכולים להיות שמחים בחלקם כאשר הם יודעים שהמגנטים חשופים תמיד לעיני קהל היעד של בית העסק שלהם. ניתן במהלך השנים האחרונות לייצר מגנטים בצורות שונות כהליך פרסומי נוסף לבית העסק, לצורך דוגמא- מגנט בצורת פיצה לפיצרייה או מגנט בצורת חמסה לבית עסק העוסק במתן שירותי מיסטיקה.

 

האמת היא שכאשר אנחנו עוסקים בעולם של מוצרי פרסום מיוחדים, חובה לזכור שלכל דבר יש את האפקטיביות המיוחדת שלו. הרי אין בעיה ליצור מגנטים, השאלה היא איך יוצרים מגנטים מעולים ומיוחדים.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב