דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


תואר ראשון בקולנוע 

מאת    [ 22/09/2011 ]

מילים במאמר: 341   [ נצפה 1685 פעמים ]

תואר ראשון בקולנוע מתאים לכל מי שמתעניין ונמשך לעולם הקולנועי. לימודי תואר ראשון בקולנוע קיבלו תאוצה בשנים האחרונות והם נחשבים לתואר נחשק בקרב סטודנטים צעירים בעלי אמביציה ומעוף. בעבר לימודי קולנוע היו לימודי תעודה. כיום לימודי קולנוע הם לימודי תואר וכן נחשבים ומוערכים במוסדות להשכלה גבוה השונים.

התרבות המערבית התפתחה והשתכללה עם השנים והשכילה להבין כי קולנוע הוא מעין ראי החברה, על כן חשיבות מחקר הקולנוע כחשיבות מחקר החברה. הקולנוע עבר תהליך, מאלמנט הנועד לשעשוע בזמן הפנוי, הפך לאלמנט החשוב באותה מידה כמו כל אמצעי תקשורת אחר, וכן מצליח להשפיע על דעת קהל.

לימודי תואר ראשון בקולנוע, עוסקים בתחומים מגוונים. ישנו הפן העיוני, אשר עוסק בז'אנרים קולנועיים, יצירות קולנועיות שונות ועוד, וכן הפן המעשי שזוהי למעשה ההתנסות של הסטודנט בתפקידי מפתח כגון: בימוי, הפקה, תסריטאות, צילום ועוד. כאשר במהלך לימודי התואר משתלב הסטודנט בתחום שמתאים לו ביותר ואף מגיש בסיום התואר פרויקט גמר אישי. הסטודנט יכול לבחור את התחום מתוך מגוון רב של תחומים המוצעים בפניו, לדוגמא, טלוויזיה וקולנוע, לימודי הוראה בקולנוע, תקשורת וקולנוע ועוד רבים. כלומר לסטודנט לקולנוע ישנן לא מעט אפשרויות למסלולים שונים בתחום הקולנוע. על כן תואר ראשון בקולנוע יכול להמשך בין שלוש שנים לארבע שנים. תלוי במסלול אותו בוחר הסטודנט.

 במהלך לימודי תואר ראשון בקולנוע מגלה הסטודנט עד כמה תפקידו וחשיבותו בתוך היצירה משפיעה בהתאמה למסר ולמה שהקהל חווה במהלך היצירה.

חשוב לציין כי הכישרון זוהי מעלה חשובה המסייעת לסטודנט להצליח בתחום. לא מספיק להיות רק "תלמיד טוב" ולשקוד על החומר, בתואר זה הכישרון, היצירתיות ואהבת המקצוע, הם מעלות חשובות המקדמות את הסטודנט בדרך למעלה. לרוב סטודנטים לקולנוע הם אנשים עם ראייה שונה על העולם, בעלי דעות נחרצות, בעלי אמירה ודעה אישית וכמובן ביקורתיות רבה על החברה.

לימודי תואר ראשון בקולנוע נלמדים במוסדות להשכלה גבוה, תנאי הקבלה משתנים בהתאם למוסדות השונים, מומלץ לבדוק באתרי האינטרנט של המוסדות וכן לגשת לימים פתוחים המתקיימים במוסדות עצמם, כך גם לגבי שכר הלימוד.

על כן תואר ראשון בקולנוע אינו תואר המתאים לכל אחד. זהו תואר הדורש עבודה קשה, אהבה רבה למקצוע, הכרת הקולנוע וידע כללי נרחב וכמובן יצירתיות וכישרון.





מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב